Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zit nu in mn laatste jaar, ben dus druk bezig met m'n minor, een project en mijn plan van aanpak voor mn scriptie.
Anna schreef:Wat voor project moeten ze doen dan Unoo? En hoeven ze dan helemaal geen stage meer te doen? Bij ons was het zo dat je gewoon een stagejaar moest doen, dus geen stage betekende gewoon studievertraging. Net zo lang tot je wel wat had.
.
Anna schreef:Wel apart dat je dus eigenlijk geen stage hoeft te doen Unoo?
Ik vond in ieder geval de praktijkervaring erg belangrijk!
Smurffie, ik zou vooral niet te vroeg beginnen. Toen ik twee jaar geleden begon met solliciteren was het ook januari. Overal kreeg ik te horen dat ze daar pas in april naar gingen kijken en dat ze mn sollicitatie wel zouden bewaren. Maar als het april is ben je eigenlijk alweer vergeten.
Verder heel breed solliciteren! Beter twee keer ergens aangenomen worden en iets mieten afwijzen dan niks hebben. Maar ook weer niet te breed want het moet wel iets leuks zijn, je zit er toch 10 maanden
Bonnyyyyyy schreef:Ik wil misschien SPH gaan doen, ik hoor over lastige stage plaatsen, is er dan ook weinig werk?
Is deeltijd zwaar?
Komen er een aantal van jullie ook van MBO af zo ja, hoe bevalt dit?
Mroes_1992 schreef:Bonnyyyyyy schreef:Ik wil misschien SPH gaan doen, ik hoor over lastige stage plaatsen, is er dan ook weinig werk?
Is deeltijd zwaar?
Komen er een aantal van jullie ook van MBO af zo ja, hoe bevalt dit?
Momenteel is in bijna elke branch het vinden van stage moeilijk even als werk. Als je goed zoekt en op tijd begint vind je echt wel een stage. Alleen je moet niet verwachten dat je om de hoek stage kan lopen.
Tenzij je het niet erg vindt om op MBO niveau te gaan werken natuurlijk, maar dat lijkt me niet de bedoeling van een HBO opleiding doen.Mroes_1992 schreef:Heeft iemand hier één of meerdere van onderstaande boeken?
9789006951905 = basisboek systeemgericht werken.
9789031348909 = Pittige jaren
9789046903087 = Met nieuwe ogen
9789031392100 = Motiverende gespreksvoering.
9789001815530 = Mens en recht
9789046903599 =outreachend werken