Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:16

Kriebels als ik aan hem denk, kriebels als hij voor de deur staat, kriebels als hij belt. En dan ben ik bijna 28. Ik wist niet dat ik op deze leeftijd nog zo'n tiener kon zijn. Ik voel me helemaal niet mijn nuchtere zelf :')

En omdat mijn moeder, broers, vriendinnen en tantes mijn 'Oh hij is zó leuk' verhalen echt zat zijn na 2 maanden, wie op bokt zit er nog meer in een 2e puberale verliefdheid?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:19

Ik voel me ook net een puber, maar bij mij is het andersom. Ruzie's thuis, relatie verbroken (en niet weten of dat de juiste keuze is of niet, dus veel gepieker), een grote puinzooi :+
En ik ben bijna 25.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:20

Hier iemand van 23, nog net een slagje jonger dan jij, maar ik voel me ook helemaal een verliefde tiener hoor!
Terwijl we al meer dan 1,5 jaar samen zijn; nog steeds de kriebels, aan iedereen vertellen die het wil horen (en ook degenen die het niet willen horen) hoe geweldig hij is, de behoefte hebben dat je hem nu gelijk moet zoenen, omdat hij er zo leuk uitziet....
Tweede puberale verliefdheid? Check...

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:21

Euh....elke verliefdheid voelt zo hoor !!!! Daar hangt geen leeftijd aan.
Ik ben nu 42..... en al een jaar ruim verliefd.... en voel hetzelfde elke keer weer....als we bellen....al we elkaar zien..... hihihi :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:24

Nou dit is mijn 1e keer dat ik echt helemaal zo hyperverliefd ben. Ik heb wel meerdere relaties gehad, ook samengewoond, maar daar zat ik veel nuchterder in. Die kriebels in mijn buik heb ik echt 10 jaar niet gevoeld :=

Dreamy schreef:
Ik voel me ook net een puber, maar bij mij is het andersom. Ruzie's thuis, relatie verbroken (en niet weten of dat de juiste keuze is of niet, dus veel gepieker), een grote puinzooi :+
En ik ben bijna 25.

Ah oliebol, dat is best wel meh. Hoe lang is het over nu? Ik heb het uitgemaakt met mijn ex in september en pas na een maand of 2 voelde het als een goede beslissing.

Suuskipje

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:31

*raises hand!

Morgen 2 maanden samen en <3
Ik heb de hele dag door kriebels in mn buik, bij elk berichtje maakt mn hart een sprongetje en ben nog steeds een beetje zenuwachtig als we elkaar weer zien (alsof het allemaal niet echt gebeurd).

Mijn relatie is begin oktober ten einde gekomen na bijna 7 jaar met mn ex. Een week daarna voor de grap eens op tinder aan het vleeskeuren geweest zonder verwachtingen en daar was ie opeens! Vond het in het begin wel spannend om me echt open te stellen voor iets nieuws en zeker zo snel.
Hij is echter alles wat ik zocht, hij is lief, romantisch, geeft me vooral goed tegengas (ik ben enigzins dominant...) en het is zo'n lekkere vent <3 helemaal mijn type!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:37

Mijn vriendje is echt anti-hipster, totaal niet het type waar ik naar zou kijken. Hij is zo'n metalhead met een baard en lang haar, ouder dan ik terwijl ik altijd met jongere jongens scharrel. Maar het was liefde op het 1e gezicht, hij kwam de kroeg binnen en ik dacht ''daar ben je dan''.

Exact dat. Hij heeft wat langer de tijd nodig gehad om het te accepteren, maar nu is het helemaal officieel. Hardcore verkering inclusief meeting the parents, inclusief zijn tandenborstel bij mij en mijn make up bij hem. Vrijdag komt hij eten bij mijn ouders. {:}

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:43

Anoniem schreef:
Mijn vriendje is echt anti-hipster, totaal niet het type waar ik naar zou kijken. Hij is zo'n metalhead met een baard en lang haar, ouder dan ik terwijl ik altijd met jongere jongens scharrel. Maar het was liefde op het 1e gezicht, hij kwam de kroeg binnen en ik dacht ''daar ben je dan''.

Exact dat. Hij heeft wat langer de tijd nodig gehad om het te accepteren, maar nu is het helemaal officieel. Hardcore verkering inclusief meeting the parents, inclusief zijn tandenborstel bij mij en mijn make up bij hem. Vrijdag komt hij eten bij mijn ouders. {:}

Dus nu gezellig samen in de ballenbak, haha , veel geluk in de toekomst en geniet er van.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:46

Anoniem schreef:

Hier ook hoor :Y)
Ik woon door de breuk met mn ex weer thuis dus hij heeft vrij snel mn ouders al ontmoet en ik ben al op de verjaardag van zijn vader geweest :Y)
Kerstavond heb ik bij zijn familie doorgebracht en 1e en 2e kerstdag hebben we samen met mijn familie gevierd. Oud en Nieuw 2 feestjes afgeweest van zijn vriendengroep. Geloof dat we ondertussen aardig ingeburgerd zijn in elkaars leven al :P

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:49

Heerlijk toch? :D

Ik ben begin van de zomer op Tinder voor wat pleziertjes. <<) <<)

De eerste jongen waar ik mee afspreek blijkt veeeeeel leuker te zijn om alleen voor een pleziertje te houden. Inmiddels zijn we een goed half jaar verder waarvan 5 maanden echt officieel (hij heeft me heel lief langs het water gevraagd). Krijg echt elke dag kriebels als ik naar hem kijk of aan hem denk. <3

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:50

Ik ken t, maar ik ben (nog maar) 20 haha. Hoop me over 8 jaar nog steeds zo te voelen als ie eraan komt :D

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:51

Aaaah ik deel je gevoel!
Sinds twee weken een relatie met de geweldigste man ter wereld en oooh wat is dat gegevoel fijn. Bij de eerste date dacht ik al aaaah jij bent het!
En nu helemaal verliefd. Kerst deels samen gevierd, samen met oud en nieuw. Wat een machtig gevoel <3

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:55

Pubergevoel?
Ja hoor :D
Huis in puin want opruimen is iets voor volwassenen (Hoewel ik braaf stukje bij beetje alle puin aan het wegruimen ben)
Vriendje gisteren met veel verdriet uitgezwaaid. 3,5 uur rijden uit elkaar wonen is soms best vervelend.
Maar de kriebels en onze maffe humor zijn te geweldig om te stoppen :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:12

Anoniem schreef:
En omdat mijn moeder, broers, vriendinnen en tantes mijn 'Oh hij is zó leuk' verhalen echt zat zijn na 2 maanden

Zonde is dat he, dat je omgeving niet net zo hopeloos verloren is als jijzelf :')
Heel herkenbaar, mijn vriendinnetjes zijn het ook wel beu geloof ik _O-

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:12

Vriendjelief had 2 weken vakantie opgenomen en die waren gisteren voorbij.
Vond mezelf toch wel een beetje zielig toen ik hem gisteravond uitzwaaide en bedacht dat ik hem pas volgend weekend weer zou zien. Vriendje had hetzelfde volgens mij, afgeleid van het appje wat ik kreeg toen hij op bed lag.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:14

Ik word helemaal blij van jouw bericht Lieveli, ik voel jouw blijheid hier :D

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:55

Lee, kom jij ooit uit jou pubertijd? :')

Geniet ervan meissie <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:57

Oh hij is echt zo leuk! Hij is heel attent, heel lief. Hij vraagt vrij zodat hij mee kan naar mijn nichtjes verjaardag, hij gaat mee naar Awakenings, een technofeest :') Gewoon, omdat ik dat leuk vind. Zo bijzonder.

En Greetje, waarschijnlijk niet :')

Gah hij is echt zo lief. Een verademing in vergelijking met mijn ex-vriendjes. Maar dat waren ook echt jochies denk ik.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 05-01-15 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:59

Steekt een vingertje op, maar dat wist je al :')
Vooral toen ik een uur nadat ik wegging een appje met Mis je kreeg <3

Zelfs mijn patiënten vandaag werden vrolijk van mijn stomme grijns _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:04

Ja jullie hebben langer gescharreld dan wij :')

Maar had je dit verwacht toen hij die avond ineens aan de deur stond met ''ik wil niet verder?'' En ik ben zo blij dat we toen gewoon vrienden geworden zijn. Ik wist het gewoon, ik wist gewoon dat hij tijd nodig had. Want liefde op het 1e gezicht is gewoon magisch, dat is iets.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:06

Ik mis een vind-ik-leuk knop Lee..
Word helemaal heppie de peppie van jou berichtje! Ik wil ook weer verliefd zijn!!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:13

Hahaha nee Lee dat had niemand verwacht...

Dit van mij wel dan? :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:22

Zó verliefd dat je er een topic over opent :D !?
Leuk haha, geniet ervan!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:41

Heerlijk toch Lee!

Ik ben ook zo knetterverliefd. <3 <3 <3 Iedere keer weer als ik een berichtje krijg of als ie naar mij toe komt of ik naar hem.

Hier worden vriendinnen er ook knetter gek van. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:43

Barbabientje schreef:
Hahaha nee Lee dat had niemand verwacht...

Dit van mij wel dan? :')

Nee :') Ik dacht echt dat Peep gewoon een banketstaaf was :=