Wat is dat toch...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Wat is dat toch...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 16:49

Met die jongeren die eruit willen zien als een 20 jarige?

Als ik facebook rondsnuffel, of elders op internet (of via klasgenoten) zie ik allemaal kinderen van een jaar of 12/13/14/15 die zich ombouwen tot een 20 jarige. Ik snap eerlijk gezegd de toegevoegde waarde daar niet van, maar ik zie het wel. Plakken plamuur op het gezicht, liefst nog een arrogant gezicht erbij (voor de foto's dan). Maar ik ben oprecht benieuwd, geen aanval oid naar mensen hoor ( :D ) waarom je dat zou willen?
Ik denk, je bent wie je bent, hoef je niet ouder voor te lijken, toch?

Groetjes!

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:53

En als ze eenmaal (in de) 20 zijn, willen ze weer 15 lijken! ;)
Het is ook nooit goed! :D

(Ik zelf word altijd jonger geschat; word dit jaar 30 en vaak begin 20 geschat. Ben ik eigenlijk wel blij mee, hahah! :o )

othelloster

Re: Wat is dat toch...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:57

Ik vraag het mij ook af, ik ben 16 jaar en make up loos en vindt het prima zo, sommigen meiden zijn in een poederdoos gevallen zo dik is de make up.. Ik snap de meerwaarde er niet van.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:58

Ik ben ook 16 en ook ik snap het niet!

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:58

ook ik sluit me hier bij aan ik vind dat er steeds jongere kinderen echt van die opmaak sletjes worden
en dan ook echt dikke laag mascara foudation ens .
of hun kont en tieten forceren denk ik van wil je verkacht worden of is dit om stoer te doen want knapper word je er nie echt op.
zo denk ik er over dit is nog maar het begin maar kan nog meer over die tutmodelen verzinnem maar dat komt later wel.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 16:59

mairead, precies, tegen de tijd dat ze ouder zijn, willen ze weer jong zijn. :)

viavialover schreef:
ook ik sluit me hier bij aan ik vind dat er steeds jongere kinderen echt van die opmaak sletjes worden
en dan ook echt dikke laag mascara foudation ens .
of hun kont en tieten forceren denk ik van wil je verkacht worden of is dit om stoer te doen want knapper word je er nie echt op.
zo denk ik er over dit is nog maar het begin maar kan nog meer over die tutmodelen verzinnem maar dat komt later wel.

Dat wilde ik nog net niet typen :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:00

Omdat zij dat mooi vinden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:01

Omdat je op die leeftijd graag ouder wil lijken.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:01

Ik denk dat ze dat gewoon leuk vinden? Lekker hun probleem toch, je hebt er geen last van lijkt mij.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:02

ik kan me zo aan die mensen ergeren niet normaal .
aleen als ze je aanstaren wil ik vet arro terug staren zo van wat kijk je nou (slet)

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:03

Ik ben 21 en zou soms idd als die 16 jarige willen lijken _O- mij schatten ze nooit m'n leeftijd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:03

viavialover schreef:
of hun kont en tieten forceren denk ik van wil je verkacht worden .

Pardon? Alsof er ooit ook maar 1 geldige reden is om iemand te verkrachten?

Verder: Dit is toch een algemeen beeld wat al generaties lang zo gaat? Veel tienermeiden willen ouder/volwassener lijken dan ze zijn, dat hoort gewoon bij de ontwikkeling. Groepsdruk en ergens bij willen horen is dan ook nog erg belangrijk. Gewoon een (gezonde) levensfase, lijkt mij...

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:04

kijk mr op insta ze forceren zo erg ik kan me erg zo aan ergeren (mijn mening btw)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 17:05

Voor de duidelijkheid, ik wil ze niet de grond in boren of oordelen over hun persoonlijkheid. Achter ieder gezicht zit een verhaal verboren.
@muntdrop, ik heb er geen probleem mee, ik vroeg het me enkel oprecht af. :)

Viavialover, ik vind niet echt dat je netjes reageert.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:06

ow sorry, maar het maakt me zo angry snapje maar ik zal rustig reageren

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:07

viavialover schreef:
aleen als ze je aanstaren wil ik vet arro terug staren zo van wat kijk je nou (slet)

Ben jij serieus 20? Of is dat een foutje in je profiel om ouder te willen lijken?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:07

viavialover schreef:
kijk mr op insta ze forceren zo erg ik kan me erg zo aan ergeren (mijn mening btw)

Jeetje, doe eens normaal, het zijn ook maar mensen hoor. Geen reden om boos te worden vanwege iemands looks.

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:08

ik ben 14 en heb een klein laagje mascara op, ben totaal niet groot en word vaak toch ouder geschat...

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:08

Suzanne F. schreef:
Omdat je op die leeftijd graag ouder wil lijken.

De humor dan erbij is dat ik (ben 16) 18/19 geschat word en ik draag niks :') hooguit wat mascara maar meer ook niet _/-\o_

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:09

IK ZEG TOCH AL SORRY ??? LEER LEZEN PFF
ik ben 17 staat in me onderschrift
maar ik mag me mening toch lijkt mij
geen haat hier

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:09

Jeetje mina viavialover, beetje respect voor je medemens is ook niet mis hoor. Als je zo praat vind ik je net zo erg en vervelend als die mensen.

Ik ben 14 en draag ook graag makeup. Lang niet altijd, maar als ik het doe, doe ik in gewone hoeveelheden foundation, concealer, mascara, wat blush en een kleurtje op mijn lippen. Waarom? Omdat ik het mooi vind. Als ik rondloop met makeup op voel ik me een stukje zelfverzekerder en krijg ik hier en daar ook een complimentje. Dat is leuk en daar word je blij van. Ik hoef niet ouder te lijken(ik word vanwege mijn lengte vaak al ouder geschat). En de mensen die dat wel graag willen.. leven en laten leven. Ze doen jou toch geen kwaad? Mensen die arrogant kijken heb je altijd. Met of zonder makeup.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:11

viavialover schreef:

Ik vraag me echt af of jij wel daadwerkelijk 20 bent. Ik ben zelf ook 20, maar ik kan mezelf en mijn leeftijdsgenoten echt niet terug vinden in jouw reactie.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 17:13

Volgens mij is er een miscommunicatie hier. Ik val ze niet aan, het was uit interesse, niet uit jaloezie, om mensen de grond in te boren, irritatie te tonen, gewoon uit interesse. :D
Ik heb het overigens niet over een beetje make-up want dat is gewoon vrouwelijk zullen we maar zeggen. Ik heb het over écht dikke lagen make-up waarvan de bedoeling écht ouder lijk is. :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:13

Ik heb een véél grotere hekel aan van die "Ik draag geen make-up, kijk mij eens natural zijn" mensen. Natuurlijk, plamuur is niet mooi, maar helemaal geen make-up vind ik vaak ook niet mooi hoor. Ja, je bent natuurlijk, maar je ziet er ook uit als een saaie muts, ontzettend onverzorgd :=

Mensen zonder make up willen dat om één of andere reden vaak nog even extra zeggen, alsof het ze net wat beter maakt dan anderen.

Make up is prachtig, uiteraard met mate. Overigens heeft het imo niets met arrogantie te maken.

Ontopic: Ik draag dus wel make up ( :P ) en wordt vaak wel ietsje ouder geschat, maar dat is niet omdat ik persé ouder wil lijken, en dat is ook niet de reden dat ik make up draag. Laat mij maar jong blijven haha :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:14

viavialover schreef:
IK ZEG TOCH AL SORRY ??? LEER LEZEN PFF
ik ben 17 staat in me onderschrift
maar ik mag me mening toch lijkt mij
geen haat hier

Meid, jij bent de enige die hier haat, die zegt dat mensen verkrachting uitlokken en die het heeft over sletten...