Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Paardengek95

Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 21:09

Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit hier hoort maar ik wil erg graag me hart luchtte. Ik heb 4 jaar een relatie gehad. Ben nu 19 jaar. In de relatie veel problemen. Ik vertrouwde hem niet door leugens. Hij sprak kwaad over mij tegen over zijn ouders waardoor ik niet eens thuis mocht komen bih hem. Ook was hij meer een invulling van mijn leven dan aanvulling. We deden alles samen.

Hij was erg lief, te lief. Hij kon totaal niet voor zich opkomen , communiceren. Deed hij niet. Hierdoor ben ik over hem heen gaan lopen. Kreeg nooit een weerwoord. Maar dan ineens barts bij hem de bom.

Hij maakte het 3 keer uit via de ap. 1 ste keer stond ik in paniek voor zijn deur. Liep hij gewoon weg en apte het is klaar ga weg. Geblokkeerd en niks gehoord. Ik was kapot. 2 de keer hadden we ruzie via de telefoon. Toen ik ophing en naar huis reed en ik thuis kwam was ik geblokkeerd. Geen uitleg niks. Terwijl hij beloofd had dat nooit meer te doen. Beide na een maand in contact gekomen door mij. Met veel moeite me laten voertuigen dat hij verandert was. Gaf als reden dat hij praten moeilijk vond. Maar hij had ervan geleerd. Zei zelfs nog de enige manier om je angst weg te halen is het aan te gaan. Dus ik met me domme kop het weer aangegaan.

Een maand lang ging het super goed. Hij was heel open. Maar afgelopen week ging het minder. Ruzie , spanningen. En ik voelde het aankomen en vroeg het nog aan hem; gaan we dit nou weer doen. Nee tuurlijk niet ben gewoon heel moe. Vorige week maandag zou hij na z'n werk bij me slapen (half 11 klaar). Zijn mobiel viel uit. Hij is niet op komen dagen. De volgende dat een apje: ik moet nadenken, heb tijd nodig. Als je door praat blokkeer ik je. We hadden kerst en oud en nieuw net gepland super veel zin in en ineens dat. Ik was kapot. 2 dagen erna geblokkeerd op Facebook. 3 dagen daarna een nieuwe vriendin.

Het was nog niet eens officieel uit. Nooit uitleg gehad. Binnen een week een ander. Het doet zoveel pijn. Hoeveel heeft hij dan om mij gegeven als hij nu al een ander heeft. 14 december hadden we 4 jaar. Min Zandvoort geslapen was super gezellig. En nu dit. Ik ben gebroken. Iemand tips , adviezen?

Juliettex

Re: Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:13

sorry dat ik het zeg maar wat een l*l!

Je verdiend beter, uitmaken via app vind ik sowieso al niet kunnen.
Het komt goed meid! Je komt er overheen uiteindelijk.
Sterkte!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:14

Beter kwijt dan rijk, gefeliciteerd. :D

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:16

Wil je echt nog een relatie met deze jongen dan?

Lara_Silver

Ik denk dat hij niet nu 'al' een ander heeft, ik denk persoonlijk (adh van mijn eigen ervaringen) dat hij die al een tijdje had maar geen keuze durfde te maken of wellicht van twee walletjes wou eten. In ieder geval lijkt me jullie relatie niet echt gezond, zowel van zijn kant als van de jouwe. Iemand die geen weerwoord geeft vraagt er nog steeds niet om overheen gelopen te worden, dat is niet correct van je.. En iemand die je slecht praat bij zijn ouders is bijzonder slecht relatiemateriaal. Ik zou zeggen kom er overheen en ben blij, je hebt hoop ik veel geleerd van deze relatie (in de zin van hoe het niet moet) en dat kun je weer meenemen in toekomstige relaties.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 01-01-15 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

zigranta

Captain schreef:
Beter kwijt dan rijk, gefeliciteerd. :D

Deze dus! Nu doet het zeer, over een tijdje ben je blij dat je hem kwijt bent :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:17

Mws -> lzp

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:18

Je bent wel meer waard. Iemand met zulke gedragingen kun je ook maar beter kwijt zijn.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:19

Blij zijn dat je er van af bent! Als ze zo snel al een ander hebben, hebben ze niet echt van je gehouden en je verdiend gewoon veel beter!
Een nieuw jaar dus een nieuwe start, maak er wat moois van!

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 21:21

Hij deed die avond voor zijn mobiel uit viel wel heel vreemd. Had het erg druk maar zat contant op FB. Waar overigens niet stond dat wij een relatie hadden. Ik ben zo bang dat hij toen al gewoon contact met haar had. Wat bijna niet anders kan denk ik. Maar waarom dan zoveel moeite doen om weer een relatie met me te krijgen en me vervolgende zo laten vallen?

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:23

Beter kwijt dan rijk.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:24

Mijn tip, vraag je vooral niet af waarom. Omdat het een l*l is, daarom. Het afvragen waarom maakt je alleen maar verdrietig en het vreet je energie.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:26

Wat is dit voor een vent?! Waarom heb je hem zoveel kansen gegeven? Bij de eerste keer uitmaken had hij bij mij al kunnen opzouten.

Maak je er niet te druk om, volgens mij verdien jij wel beter dan dit.

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:27

Het voelt zo nog niet maar later ben je blij dat je van hem af bent :-)!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:31

Ik begrijp dat het nu heel veel pijn doet TS maar geef jezelf tijd. Blokkeer hem op whatsapp, facebook en op alle andere manieren dat je hem kan blokkeren. Even helemaal niks meer van hem horen en zien. Even afstand.
Over een tijdje zul je in zien dat de relatie die jullie hadden het nou niet bepaald waard is geweest om een relatie genoemd te worden. Je verdient veel beter.
Sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:33

Ja sorry, maar over hem heen lopen is nu ook niet bepaald heel netjes. En eerlijk? Hij maakt het tot 2 keer toe en toch doe je er alles aan om weer in contact te komen. Is het na 2 keer nog niet duidelijk dat hij niet wil?

Wat hij doet is zeker niet mooi maar ergens ook wel verstaanbaar. Het lijkt bij jou ook niet echt door te dringen dat het niets wordt. Wees blij dat je er vanaf bent en maak jou er niet druk om dat hij een ander heeft. Zelfs al neemt hij jou nu weer terug is het toch om jou straks weer te dumpen.

Overigens Rapunzelx: Ik ben ook weer samen met mijn vriend na een breuk van 4 maand. Het gaat nu beter dan ooit tussen ons en we hebben zeker de juiste keuze gegeven. Het hoeft dus niet altijd definitief te zijn :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:39

Ik zou zeggen koop een taart en vier het. Snap niet dat je hem zoveel kansen hebt gegeven, zo iemand ben je liever kwijt dan rijk.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:40

Meid steek je energie om te achterhalen waarom hij zo doet als hij soet.
Steek je energie in jezelf en zoek een fijne andere lieve jongen die wel echt om jou geeft

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:46

Meid, een relatie die uitgaat is altijd poedersuiker. Huil maar even goed, eet chocola en schreeuw desnoods ergens je woede uit. Het mag. Maar kijk daarna ook terug en zie dat dit echt niet kon zo. Dit is beter voor jou en je komt echt iemand tegen die jou geeft wat je verdiend! Als ik dit zo lees kan ik je maar beter feliciteren zoals de anderen, al blijft het vreselijk zuur :(:)

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:49

Een bak ijs, heeeeeeeel veel chocolade, jankfilms noem maar op.

Maar lieve ts deze jongen jouw tranen niet waard, kwaad spreken over zn vriendin tegen zijn ouders :?

Ooit kom je een lieve jongen tegen die voor jou door het vuur gaat en dan vraag jij je af wat je ooit in deze stumper hebt gezien. Laat gaan...laat gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:49

Neem voor jezelf vooral een week om er heel verdrietig over te zijn. Toen mijn relatie over ging had ik echt een week nodig om heel veel te eten, films te kijken en vooral heel erg veel te huilen. Na een week zette mijn verdriet zich om in woede en vooral heel veel onverschilligheid, en dat is precies wat je moet hebben met zo'n aap van een kerel. Hij verdient jou NIET. Nooit meer een kans geven hoor, dit soort figuren...

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 21:52

Het is niet zo dat ik die keren achter hem aangelopen heb. Ik had hem de eerste keer een hele lange mail gestuurd met me gevoelens om het voor mij op een rijtje te zetten aangezien ik geen uitleg had gehad. Wonderbaarlijk genoeg reageerde hij hierop en toen is het uiteindelijk door hem aangekomen. De 2 de keer door een vriendin die hem vertelde met mij te praten ipv met haar. En met over hem heen lopen bedoel ik niet dat ik hem afzeek ofzo. Hij gaf gewoon niet zijn mening maar achter af was er ineens een hele hoop aan de hand waar ik geen idee van had.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:52

Ts, echt een dooddoener hoor, maar je bent pas 19, er gaat nog zoveel gebeuren in je leven.
Je hebt een keer van een relatie mogen proeven nu, goed leermoment, je weet nu beter wat je wel en niet wilt en kunt zo de volgende keer je kaders aangeven.
Zie het ook als een leermoment en niet meer dan dat. NU even dikke liefdesverdriet hebben en dan lekker verder met je leven.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:53

Jij blij dat je die kwijt bent *\o/*

Kom op zeg, beetje zelfrespect. Je bent nog jong, geniet van het leven!

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 21:55

Bedankt voor de reacties ! Ik heb me gewoon zo vergist in hem. Had dit nooit verwacht. Hij deed zich altijd voor als 'het perfecte vriendje' (hij zei zelf altijd dat hij dat was)