Sinds twee maanden woon ik samen met mn vriend in een huis waar we een jaar in geklust hebben.
Hiervoor 1,5 jaar bij mn schoobouders ingewoond.
Daar werd natuurlijk alles voor me gedaan.

Ik loop nu tegen het punt aan dat mn vriend nogal irritaties heeft dat er rotzooitjes blijven slingeren.
Paar voorbeeldjes: was niet gelijk opvouwen/wegleggen, vaat niet gelijk afdrogen/opruimen,kleding in slaapkamer op de grond naast t bed,en zo zijn er nog wat kleine dingen.
Ik werk ivm winterperiode maar drie dagen in de week en neem dus het huishouden op mij. Vriend betaald alles aan t huis en ik enkel de boodschappen en doe dus t huishouden.
Hoe kan ik het.makkelijkst zorgen dat ik alles goed doe?
Ik ben erg chaotisch in mn kop en zie veel dingen over het hoofd, ook vergeet ik veel.
Ik wil graag dat ik makkelijker de dingen opruim/schoonmaak zodat ik het beter kan bijhouden en mijn vriend ook gewoon tevreden is.
Hij doet zelf weinig in het huishouden omdat hij 5 dagen per week +- 10.uur per dag werkt. Dit is de afspraak hoe we het gemaakt hebben nav werkdagen/tijden/vrije tijd.
Ik zoek een bepaald ritme..een schema.. Iets wat mij kan helpen om alles soepeler te laten verlopen.
Als iemand de gouden tip heeft om een perfecte huisvrouw te zijn?????
.
en dat was ik absoluut niet! 
Het werk gaat er niet altijd sneller door, maar het helpt mij wel om mn werk beter te doen. 
en dan is de kans heel groot dat die slaapkamer niet meer opgeruimd wordt. Vandaag niet meer iig.