Welke Huawei???!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Welke Huawei???!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 23:20

Hallo.
Over een paar maanden mag ik een nieuwe telefoon bij mijn abbonement. Dit is over een paar maanden afgelopen. Ik wil absoluut GEEN samsung! Ik heb altijd samsung gehad en elke keer blijft ie vast zitten of is ie sloom. Ik wil dit niet nog eens meemaken. Apple durf ik niet, ben bang dat ie snel valt bij de paarden. Ik wil graag een huawei. Maar ik wil graag eentje met ronden afwerkingen. Weet iemand eem goede huawei????
Groetjes cas123

Sterre98

Re: Welke Huawei???!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:21

Ik heb de huawei ascend p6, prima ding, ben er erg blij mee, maar hij begint nu helaas toch echt een beetje dood te gaan. De ascend g7 ziet er mooi uit :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:22

De huawai van m'n vriend loopt constant vast, is geen eens een oud ding. Maar hij heeft dan wel een goedkopere, geloof rond de 150.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:22

Ik heb nu bijna een jaar de Huawei Ascend P6. Bevalt me supergoed, echt een fijn toestel :j

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:27

Huawei Ascend P6 hier. Ding doet het prima en was stukken goedkoper dan een vergelijkbare Samsung. Af en toe heeft hij een beetje problemen met wi-fi, maar of dat echt iets van de telefoon zelf is weet ik niet.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 23:46

Oke dus niet echt slechte verhalen. Maar ik koop hem via abbonement. Dus ik betaal in mijn geval 20 euro en daarbij kun je kiezen uit verschillende merken telefoons. Dankjewel voor de reacties! Ik wist het echt even niet meer :)

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:52

Ik heb de Ascend G6 met 4G. Erg fijn en ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:54

Geen Huawei geen g525. Die is echt niet fijn.

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:57

Heb je de keuze uit alle huawei's of is de keuze beperkt/tot welk budget?

Ik heb er vorig jaar voor 150-200 eentje gekocht. Ik snap dat je voor dat bedrag niet alles mag verwachten wat betreft schermkwaliteit bijv. maar het is een ONDING. Er mankeert van alles aan helaas. Dus ik weet niet in welke 'klasse' je wat uit mag zoeken?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 00:15

Ik mag een telefoom bij mijn abbonement uitzoeken zonder extra kosten. Dus ik moet elke maand 20 euro betalen voor mijn telefoon. Maar het ligt eraan wat de winkel heeft binnen de maandkosten. :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 00:16

Wil graag de huawei ascend p7 mini.... Hihi dankjewel voor alle reacties! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:18

Ik heb de huawei ascend P7! Ontzettend fijne telefoon :) heel snel, maakt mooie foto's groot geheugen. Hij tipt niet aan de iphone 6 die hier in de familie ook wel is :)) .

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:22

Ik wilde de P7, maar werd mij afgeraden. Huawei is een prima merk, maar after sales is super beroerd.

Heb daarom een Galaxy S4 genomen. Wel een topmodel van een topmerk.
Die B-modellen moet ik sowieso niet, kan nooit zijn wat de topmodellen zijn. Het zijn gewoon wannabe telefoons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:25

Janine1990 schreef:
Ik wilde de P7, maar werd mij afgeraden. Huawei is een prima merk, maar after sales is super beroerd.

Heb daarom een Galaxy S4 genomen. Wel een topmodel van een topmerk.
Die B-modellen moet ik sowieso niet, kan nooit zijn wat de topmodellen zijn. Het zijn gewoon wannabe telefoons.

Wat kraam je een onzin uit :D

De after sales is prima bij huawei en de P7 is een stuk beter dan een Galaxy S4 :) , de huawei P7 is verkozen tot beste smartphone van 2014 en torende hoog uit boven de galaxy 4 en 5 ;)

Alleen de accuduur al is een stuk beter. De p7 gaat bij mij gemiddeld 2/3 dagen op 1 accu mee :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:27

Je weet wat after sales betekent Yvank???

Heeft namelijk helemaal niets met de telefoon zelf te maken... Dit was een hint, de rest moet je maar ff Googlen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:29

:? tuurlijk weet ik dat.... is onderdeel van mijn opleiding :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 00:30

Ik vind smamsung dus echt niks meer. Hij valt me keer op keer tegen. Zo langzaam en loopt vaak vast dat het gwn lang duurt voor ik van facebook naar whatsapp kom. Dus ik wil iets anders uitproberen. Hoor goed verhalen van een vriendin van mij. Maar ja smaken verschillen en maar goed ook anders word de wereld saai :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:30

Yvank_ schreef:

Dus begin je over het feit dat de P7 verkozen is tot beste smartphone en een langere accuduur heeft? :')
Geloofwaardig hoor...

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 00:32

Janine1990 schreef:
Je weet wat after sales betekent Yvank???

Heeft namelijk helemaal niets met de telefoon zelf te maken... Dit was een hint, de rest moet je maar ff Googlen ;)

Wat is dat dan?? Ben blond :P :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:32

Janine1990 schreef:
Yvank_ schreef:

Dus begin je over het feit dat de P7 verkozen is tot beste smartphone en een langere accuduur heeft? :')
Geloofwaardig hoor...

Oh dat was geen reactie op de after sales hoor , dat kon je gewoon lezen als een nieuwe alinea :) als reactie op jouw bericht na je stukje over after sales dat de galaxy een topmodel is ;)

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:36

Ik heb de huawei p6 nu ruim drie kwart naar. Hij doet het nog steeds super goed, batterij gaat makkelijk een dag mee bij intensief gebruik, hij is al heel vaak gevallen en nog steeds heel en is lekker snel. Mijn moeder heeft de huawei g6. Vind het zeker wel een merk om aan te raden :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:37

Cas123 schreef:
Wat is dat dan?? Ben blond :P :*

After sales is de service die je krijgt van het merk na de aankoop.
Dus wat er is als jouw glas bijvoorbeeld breekt. Dan kan je er niet van op aan dat het binnen een half uur gemaakt is, slechts een enkeling heeft dat glas op voorraad.
Zo had ik vorig jaar bijvoorbeeld een HTC 8S, een telefoon met Windows, geen topmodel (dat was de 8X) en een gebroken glas. Geen thuis bij HTC en uiteindelijk via een repair centre besteld en na twee weken kunnen laten maken. Geen vervangende telefoon etc.
Dat heeft Sony ook bijvoorbeeld, ik heb onlangs een Sony overwogen, maar dit werd me afgeraden omdat een groot bedrijf alle Sony die ze in 2014 verkocht hadden ook al terug hadden gekregen met rare hardware klachten. Sony wil ook niet dat het elders gerepareerd wordt, dus kan je eigenlijk geen kant op.

Yvank_ schreef:
Oh dat was geen reactie op de after sales hoor , dat kon je gewoon lezen als een nieuwe alinea :) als reactie op jouw bericht na je stukje over after sales dat de galaxy een topmodel is ;)

Met zo'n opleiding moet je toch ook wel weten dat de Galaxy S serie het topmodel van Samsung is? Zoals de P7 het topmodel van Huawei is etc.?
Valt me een beetje tegen van je...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:44

Ik snap echt niet waarom je zo raar denigrerend doet Janine :) ?

Jij geeft aan dat de Galaxy S4 beter is dan de Huawei P7 omdat het een topmodel is en de andere B modellen en dat is niet waar... Samsung en Apple zijn marktleiders in de EU en VS maar dat maakt hun modellen niet op specificaties beter dan andere merken.

Daar reageerde ik op :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:47

Yvank_ schreef:
Ik snap echt niet waarom je zo raar denigrerend doet Janine :) ?

Jij geeft aan dat de Galaxy S4 beter is dan de Huawei P7 omdat het een topmodel is en de andere B modellen en dat is niet waar... Samsung en Apple zijn marktleiders in de EU en VS maar dat maakt hun modellen niet op specificaties beter dan andere merken.

Daar reageerde ik op :)

Ik heb dat niet gezegd... Dat maak jij er van...
Ik heb alleen gezegd dat ik sowieso een fan van topmodellen ben, omdat de B-modellen vrijwel altijd tegenvallen.
Daarnaast verkies is Samsung boven Huawei vanwege de after service...

Dacht overigens ook wel dat dat duidelijk was, aangezien je weet wat after service is en nu ook wat een topmodel is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:52

Heb je persoonlijk ervaring met de klantenservice van huawei dan :) ? Van horen zeggen kan je niet zoveel mee. Ik heb wel ervaring met die van huawei via mn zusje en die was meer dan top! Dat kon ik bij Samsung niet zeggen :n waar ik helaas met oude telefoon (galaxy S3) wel ervaring mee heb gehad.