Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heel snel, maakt mooie foto's groot geheugen. Hij tipt niet aan de iphone 6 die hier in de familie ook wel is
. Janine1990 schreef:Ik wilde de P7, maar werd mij afgeraden. Huawei is een prima merk, maar after sales is super beroerd.
Heb daarom een Galaxy S4 genomen. Wel een topmodel van een topmerk.
Die B-modellen moet ik sowieso niet, kan nooit zijn wat de topmodellen zijn. Het zijn gewoon wannabe telefoons.

, de huawei P7 is verkozen tot beste smartphone van 2014 en torende hoog uit boven de galaxy 4 en 5 
tuurlijk weet ik dat.... is onderdeel van mijn opleiding
Janine1990 schreef:Yvank_ schreef:tuurlijk weet ik dat.... is onderdeel van mijn opleiding
Dus begin je over het feit dat de P7 verkozen is tot beste smartphone en een langere accuduur heeft?![]()
Geloofwaardig hoor...
als reactie op jouw bericht na je stukje over after sales dat de galaxy een topmodel is
Cas123 schreef:Wat is dat dan?? Ben blond![]()
Yvank_ schreef:Oh dat was geen reactie op de after sales hoor , dat kon je gewoon lezen als een nieuwe alineaals reactie op jouw bericht na je stukje over after sales dat de galaxy een topmodel is
?
Yvank_ schreef:Ik snap echt niet waarom je zo raar denigrerend doet Janine?
Jij geeft aan dat de Galaxy S4 beter is dan de Huawei P7 omdat het een topmodel is en de andere B modellen en dat is niet waar... Samsung en Apple zijn marktleiders in de EU en VS maar dat maakt hun modellen niet op specificaties beter dan andere merken.
Daar reageerde ik op