Na in totaal 1,5 jaar bij 2 verschillende AH filialen te hebben gewerkt, (in juni 2014 geen contractverlenging gehad), heb ik geen werk meer sinds toen.
Echt ik solliciteer OVERAL!!, mijn cv en sollicitatiebrieven laten nakijken etc.
Maar ik word gewoon niet uitgenodigd voor een gesprek.
Aantal keer telefonische gesprekken gehad en ze zouden me dan een mail sturen over locatie, tijd etc van het gesprek. Mail is dus nooit binnengekomen, niet in spam nergens. En ze belden dan op met een anoniem nummer. Vervolgens zoekende naar een nummer op een website, bellen. ''Sorry wij weten nergens van af en kunnen je niet verder helpen als je geen naam weet.'' Nee ik ben geen held in het onthouden van namen.
Ik ben eerstejaars student HRM en merk dat ik de maand niet rondkom met alleen stufi en zakgeld. En ik wil ook gewoon erg graag werken om te kunnen sparen voor leuke tripjes etc.
Wat moet ik nou?! En wie kampt met hetzelfde probleem?!
, zelf loop ik altijd met een enorme boog om deze mensen heen

Baal echt, want ik heb het geld zo hard nodig. Vind het vreselijk dat m'n ouders alles voor me moeten betalen.

. Had ook overal gesolliciteerd, maar nergens aangenomen. Al eens bij schoenenwinkels geprobeerd? Werk nu uiteindelijk bij Oil & Vinegar. Dat was wel de laatste winkel waarvan ik dacht aangenomen te worden, wel ontzettend leuk