wat maakt jullie vriend/vriendin zo leuk en speciaal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hidsiiiggg

wat maakt jullie vriend/vriendin zo leuk en speciaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 22:25

Hoi allemaal,

Ik kon geen onderwerp vinden waar dit in werd gevraagd...

Wat maakt jullie vriendje/vriendin/man/vrouw zo speciaal en zo leuk?

Wat vinden jullie belangrijk aan een partner?

Boheme

Re: wat maakt jullie vriend/vriendin zo leuk en speciaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:32

Hij maakt me aan het lachen en geeft mij het gevoel dat ik de leukste op aarde ben.

Eerlijkheid en humor vind ik heel belangrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:42

Tja. M'n vriend is al die tijd al bij me, kan tegen al m'n uitbarstingen en zegt iedere dag hoe mooi dat ie me vindt als ik dat die dag niet bepaald vind van mezelf. Toen ik wakker werd uit m'n narcose was hij de eerste die ik zag na m'n hart operatie en istie continu bij me gebleven, wat best heftig was aangezien we toen nog geeneens 2 jaar bij elkaar waren.. Da's toch wel behoorlijk speciaal voor me en des te meer reden om hem iig nooit meer te laten gaan, all mine :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:50

heerlijk topic dit!

Mijn vriend is zo speciaal en leuk voor me omdat hij me oprecht heel erg gelukkig maakt. Sinds ik met hem samen ben, ben ik zo positief verandert, andere kijk op dingen gekeken etc.
We zijn alleen in het weekend samen (hij woont aan de andere kant van het land, studeert daar) wat voor ons de relatie best sterk maakt. Ik kan soms écht een vervelend meisje zijn maar hij weet precies hoe hij dat moet handelen. Daarbij maken we samen zoveel lol en plezier, hij geeft me de ruimte en ik hem. Hij geeft me echt het gevoel dat ik zijn ''one and only'' ben.

@chelle_dora, wauw je verhaal. Hoelang zijn jullie inmiddels samen?

Wat zijn voor jullie punten om een relatie voor (langere tijd) te kunnen laten werken?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:51

Mijn vriend heeft 9 jaar volgehouden om mijn hart te veroveren. Dat vind ik heel speciaal.

Ook is hij ontzettend lief en trouw. Hij stuurt lieve berichtjes, houdt rekening met al mijn 'dingetjes' en is ook nog eens vreselijk aantrekkelijk. We praten overal over en gunnen elkaar vrijwel alles. Hij maakt me aan lachen, zorgt voor me als ik ziek ben, hij geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest bijzondere ben en hij is gewoon alles wat ik ooit wilde.

Daarbij heeft hij vorige week ons droomhuis gekocht inclusief stallen, weiland en rijbak.

Ik kan wel zeggen dat ik de liefde van mijn leven heb gevonden <3

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:59

Mijn vriend is zo speciaal en leuk omdat hij er echt altijd voor mij is.

Ik heb een naar verleden gehad met een andere jongen en heb hier echt een trauma aan overgehouden. Soms kan ik daar nog weleens in een dip van zitten en praat hier moeilijk over. Op die momenten is hij zo super lief voor me. Hij heeft nog nooit gezegd dat ik een keer moet stoppen met dat gezeur. Gelukkig gaat het de laatste tijd steeds beter.

Verder is hij gewoon echt mijn alles. Hij is zo ontzettend lief!

Ook ik kan zeggen dat hij de liefde van mijn leven is! <3

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:10

Hij is zo speciaal omdat ik hem 'mijn vriend' mag noemen.

Hij is het allerliefste vriendje van de hele wereld en steunt mij in alles, of dat nou gekke ideeen zijn voor onze wei, of we ineens de tuin verbouwen. Voor mijn verjaardag mag ik van hem mijn E achter B halen, een belachelijk cadeau maar ben er zooooo blij mee.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:11

Mijn vriend is zo speciaal omdat hij heel lief en geduldig is en blijft, zelfs al ben ik momenteel onuitstaanbaar vanwege enorme stress op mijn werk.

Verder hebben we grotendeels dezelfde humor en is hij ook een beetje gek, net als ik. :D
En heel erg knap natuurlijk. <3

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:16

Hij is intelligent, waardoor hij altijd heel veel leuke feitjes kent en ik altijd alles aan hem kan vragen wat ik graag wil weten. Hi. Heeft de zelfde humor als ik heb wat echt geniaal is :D hij heeft aan een half woord genoeg. Hij kan ontzettend goed koken en heeft geen hekel aan winkelen! Hij is graag buiten, net als ik. Qua karakter matchen we gewoon ontzettend goed :D hij is echt mijn soulmate :)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:21

Mijn vriend is de liefste, leukste vent die er is, puur door er altijd voor me te zijn.. Het is een enorme knuffel, ik kan hem voor alles bellen en hij is gewoon de liefste man die ik maar kan wensen <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:49

Hij ziet er heel ruig en stoer uit, maar het is een liefje. Hij draagt me op handen en ik hem andersom ook. We hebben al vanaf het moment dat we elkaar zagen hele fijne, intense gesprekken. We klikken in elkaar als 2 legosteentjes. Hij maakt me aan het lachen en troost me als ik verdrietig ben. Hij is een hele bijzondere man.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:50

Hij is ontzettend lief en grappig. Ik krijg altijd een glimlach op mijn gezicht als ik hem zie <3 Accepteert me hoe ik ben, en weet inmiddels na 4 jaar precies hoe die met mij om moet gaan :')

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 01:29

Ik kan compleet mezelf zijn bij hem, zonder schaamte of denken 'houdt hij nog wel van me als hij dit weet', hij accepteert me compleet zoals ik ben, en dat is enorm fijn :) Verder leren we elkaar zo veel omdat we zo enorm verschillend zijn, maar dat gebeurt zonder ruzie en met gewoon een hele open blik naar elkaar, we verbreden elkaars wereld eigenlijk, en dat is een hele fijne aanvulling!
Ook overlaad hij me met complimentjes, ook als ik er op een brakke zondag uitzie alsof ik twee maand niks aan mijn uiterlijk heb gedaan :')
Elke keer als ik hem weer zie ben ik weer zo ongelooflijk verliefd <3 We hebben echt een hele fijne en speciale band, heb zoiets ook nog nooit eerder meegemaakt, dat het zo diep zat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:10

_Dominique; Thanks :j We zijn nu 2,5 jaar samen en wonen nu ruim een jaar samen, ben vrij snel 'ingetrokken' zegmaar :+ Maakte me er af en toe best zorgen om, want het is nogal een eh, 'relatietest' om het zo maar te noemen, maar we hebben ons er doorheen geslagen en kan nu in ieder geval zeggen dat ik de rest van m'n leven gezond ben (hopelijk :+ ) Dat in combinatie met wat andere situaties heeft er wel voor gezorgd dat het af en toe echt heel moeilijk was, maar ik ben zo blij dat ik de rest van m'n leven met 'm kan delen, dat had ik me een paar jaar geleden ( :') kom ik met m'n wijsheden.. ) niet voor kunnen stellen eigenlijk.

Het is niet de makkelijkste start geweest zegmaar maar ik weet wel dat we allebei enorm happy zijn eindelijk, hij na een paar baggerrelaties en ik na een baggersituatie :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:29

Tja, zoveel! Hij is ontzettend lief en staat altijd voor me klaar. Hij draagt me op handen en geeft mijn zelfvertrouwen een ontzettende boost. Bij hem voel ik me gewoon thuis en compleet op mijn gemak. Hij laat me mijn eigen keuzes maken (zo ben ik na anderhalf jaar samen naar Berlijn verhuisd, terwijl hij in Amsterdam bleef) en geeft me de ruimte die ik nodig heb. Ik kan hem volledig vertrouwen, ook als we niet bij elkaar zijn. Ik voel me bij hem gewoon zo gigantisch geliefd! En dat is het beste gevoel dat er is! <3

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:35

hij is gewoon echt mijn wederhelft. Ik ben geen heel moeilijk mens maar wel met een sterk karakter. Hij kan daar heel goed mee omgaan en waar nodig ondersteunen.

Zo ben ik nu veel bij mijn oma en daar brengt hij mij met alle liefde naar toe. Niet iedere jongen zit te wachten op de oma van je vriendin. Maar hij snapt gewoon heel goed dat zij nu heel belangrijk voor mij is.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:36

Pff waar te beginnen?! We dragen elkaar op onze handen en hij is vreselijk geduldig. Ik kan nog weleens het bloed onder zijn nagels vandaan halen maar ik krijg hem niet snel boos. Ik voel me zo "thuis" bij hem en we kunnen zo onszelf zijn en verder is hij gewoon de liefste.
Na zijn grote mond over katten en paarden die beiden niet leuk zijn, begint hij nu toch een stiekeme liefde voor de katten en paardlief te krijgen. <3

Zelfs vanmorgen nog, hij moest vroeger weg voor zijn werk maar gaat wel heel lief mijn ruiten staan krabben zodat ik dat niet hoef te doen als ik naar mijn werk rijd. :+:

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:40

Alles aan hem! Alles bij elkaar, hij is heel spontaan en maakt me aan het lachen. Omdat hij juist zo anders is dan ik haalt hij het beste in mij naar boven. Hij stimuleert me vaak om dingen te doen die ik anders misschien niet zo doen maar waar ik wel veel aan heb :)
En hij word nooit boos op mij, terwijl ik soms wel van die rare buien kan hebben :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 11:49

Ik sta er vaak bij stil hoe goed ik het met mijn vriend heb. Hij is speciaal omdat hij net als mij nooit alcohol heeft gedronken of heeft gerookt en we beide graag spelletjes spelen. We zijn ongeveer 5 en een half jaar samen en hebben nog nooit ruzie gehad. Ik kan absoluut niet tegen schreeuwen dus hier ben ik zo ontzettend blij mee. Ik ben altijd heel erg van het plannen, mijn vriend niet dus ik heb geleerd wat rustiger te doen waar hij juist leert van mij dat plannen wel handig kan zijn anders hadden we onze reis naar hawaii misschien nog niet gemaakt. Hij is romantisch zo vind ik soms een lekkere kinder bueno met een lief briefje in mijn tas. Elke dag ben ik blij dat ik bij hem thuis mag komen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:23

Ahw wat een leuk topic. Ik lees zoveel lieve verhalen!
Chelle, ook super respect voor jou en jouw vriend.

Ik denk er elke dag wel even aan hoe ontzettend blij ik met hem ben. Om te beginnen met de ruimte die hij mij gaf toen we elkaar leerde kennen en de vrijheid die hij mij nu nog steeds geeft om mijn eigen dingetjes te doen (best een druk leven). Hij heeft me in laten zien dat het hebben van een relatie fijn en positief is (In een eerdere relatie van mij was dat wel anders en daar heb ik zo mijn 'dingetjes' aan over gehouden). Puur doordat hij onwijs veel respect heeft, nooit boos is of geïrriteerd raakt, een onwijs stabiel persoon is (en ik ben geloof ik nou ook weer niet altijd de makkelijkste :D ) en mij elke dag wel weer verteld hoe mooi en lief ik ben. Het is gewoon precies wat ik nodig heb. Daarnaast heeft die dezelfde humor en kan ik echt mezelf zijn. En desondanks die niks met dieren had toen die mij had leren kennen zijn al mijn dieren dol op hem (hond, parkiet en paard) en vind hij ze stiekem ook wel leuk :D En hij is er gewoon altijd voor me. Mijn afgelopen jaar was nogal wisselvallig en niet altijd even leuk ik heb zoveel aan hem gehad.

Zo kan ik nog wel even door blijven banketstaaf haha maar het is gewoon een wereldvent <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:58

Mijn vriend is de enige persoon bij wie ik écht, in álles, mezelf kan zijn.
Bij wie ik me niet schaam, bij wie ik gewoon een harde scheet durf te laten. :D
En hem uitscheld als hij dat doet. O:)
Bij wie ik het liefst de hele dag wil zijn en waar ik me veilig bij voel.
Ik heb een hekel aan mijn eigen lichaam en hij is de enige bij wie ik me letterlijk en figuurlijk bloot durf te geven, zonder me daar meer ongemakkelijk bij te voelen.
Hij heeft me NOG NOOIT het gevoel gegeven dat ik lelijk ben of dat hij me niet mooi vindt.
Dat is echt heel bijzonder.

Daarnaast delen we onze passie; paarden!
En hij is heel eerlijk!
Zal me nooit voorliegen.

We hebben dezelfde humor, drinken niet, roken niet, gaan nooit uit naar café's etc, maar doen wel met z'n tweeën erg leuke dingen/uitstapjes!
Dat past bij ons.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:06

Mijn vriend is zo geweldig omdat hij voor me heeft gekozen en ik hem mijn vriend mag noemen.
Ookal hebben we elkaar via een soort date app leren kennen :+, ben ik zo enorm blij dat hij mij gekozen heeft.
Al op de tweede date zei hij dat ie van me hield en dat ie me echt leuk vond, en na zo vaak te zijn voorgelogen was dat moeilijk te geloven.
Maar hij deed en doet alle moeite om me duidelijk te maken dat ik echt speciaal ben, mooi ben en dat ie echt alleen maar mij wil.
En dat gevoel is HEERLIJK!
We hebben moeilijke dingen meegemaakt, ik heb hem op z'n slechtst meegemaakt, hij heeft mij op m'n slechtst meegemaakt maar toch kunnen we elkaar aan het lachen maken, daarom houden we ook zo van elkaar.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:12

Ahhhh wat een lief topic <3

Mijn vriend is geweldig om alles wat hij doet. Omdat hij ondanks al mijn imperfecties nog steeds denkt dat ik het geweldigste meisje op aarde ben, omdat hij mij altijd kan laten lachen als ik even een k*tdag heb, omdat ik uuuuurenlang met hem kan kletsen over de stomste dingen maar we ook gewoon stil samen op de bank kunnen liggen zonder dat het ongemakkelijk aanvoelt. Omdat ik erg onzeker ben over mijn lichaam en dat bij hem absoluut niet hoef te zijn, omdat hij me prachtig vindt hoe ik ben. Omdat hij me ook na 1,5 jaar elke keer weer vertelt hoeveel hij van me houdt en ik in zijn blik kan aflezen dat dit echt uit de grond van zijn hart komt.

Kortom: hij is niet alleen mijn vriend, hij is mijn beste vriend en de liefde van m'n leven :+:

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:34

Omdat hij gewoon mijn nuchtere hollandse vent is. Niks geen dagelijkse romantiek of hand in hand lopen.
Het is goed zo. Heel rustig en ontspannen relatie.
Voor mij hoeft het 15x op een dag vertellen hoe geweldig ik ben niet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:07

Mijn vent is geweldig. <3

Hij accepteert mij zoals ik ben en ondanks dat we totaal niet dezelfde interesses hebben, zijn we nog steeds dolblij met elkaar. Krijg vlinders in mn buik als ik hem zie en kan niet wachten om te gaan samenwonen.
We zijn al 10 jaar samen en het afscheid nemen lijkt steeds moeilijker te worden.