Misschien leuk om te kijken wat er voor grote dingen staan te gebeuren in 2015.
Wij krijgen als alles goed verloopt half maart de sleutel van ons eerste koophuis. Daarnaast worden mijn vriend en ik twee keer oom en tante. Maar het eerste wat al op de planning staat is een etentje met mn oma die 88 wordt.
Ik ga naar de sgw week op de treekhoeve van de zomer . Verder haal ik (als het goed is) mijn eerste jaar :d
Anoniem
Geplaatst: 26-12-14 11:41
Ik hoop terug verhuizen naar ouderlijk dorp , kost al genoeg voor me. Hoop ook bewindvoering rond dan houdt ik meer geld over , en dan hoop ik dat ik kan beginnen met rijlessen. .
Sowieso vrijwilligerswerk , midweek vakantie. Naar de huishoudbeurs , meer plannen heb en maak ik niet
NRJ
Geplaatst: 26-12-14 11:43
Mijn veulen wordt geboren en ik ga voor mijn E achter B rijbewijs. En mijn nieuwe camera veel gebruiken
Urielle
Geplaatst: 26-12-14 11:45
Ik ga de toelatingstest afleggen voor de Belgische instructeurscursus. En hopelijk daarna die cursus volgen natuurlijk. Daarnaast diverse cursussen volgen die horen bij paardenhouderij.
Ook gaat mijn zoontje naar school en is het plan om vanaf dan weer te beginnen met lesgeven en trainingspaarden/ zadelmak maken.
Nu ik bovenstaande lees: ook hier een veulen!
MalaQ
Geplaatst: 26-12-14 11:47
Ook ik ga mijn rijbewijs halen En vervolgens een auto kopen
Er worden weer kittens geboren, mijn dochter mag hopenlijk meedoen aan de Brabantse kampieonschappen en ik ga proberen mijn BE rijbewijs te halen. En dan komen er flinke veranderingen op mijn werk waar ik hopenlijk goed uit kom
TrIjNiE__
Geplaatst: 26-12-14 12:24
Terug echt rijden na mijn knieoperatie En naar het concert van Clouseau
Aranel
Geplaatst: 26-12-14 12:28
19 januari kunnen we ons eerste koophuis in dus dat gaat sowieso (snel) gebeuren Ongeveer tegelijkertijd komt onze herplaatser Ragdoll kater bij ons wonen.
Verder wil ik in 2015 wel weer eens op vliegvakantie.
Sanned
Geplaatst: 26-12-14 12:30
Per 1 januari ga ik verhuizen naar een kamer in Utrecht Hopelijk ga ik mijn propedeuse en mijn instructeursdiploma halen. Misschien ook mijn BE rijbewijs, als ik daar geld voor heb. En veel leuke dingen ondernemen met m'n paard!
Kirrr
Geplaatst: 26-12-14 12:34
Wij hebben grote plannen. Een huis kopen. Een auto om voor de nieuwe trailer te zetten. In juni ben ik hopelijk geslaagd voor mijn opleiding verzekeringsagent en kan ik als zelfstandige aan de slag. Ik wil mijn CE rijbewijs halen.
Ik wil mijn Propodeuse halen voor mijn opleiding Digitale media & communicatie, daarnaast ben ik dit jaar begonnen met lessen bij een andere instructrice en hoop lekker te kunnen blijven trainen met mijn paard en weer te starten van de zomer.
Daarnaast ga ik eindelijk op vakantie met mijn vriend, wat we wel verdiend hebben denk ik.
En misschien wel de grootst uitdaging; ik wil 15 kilo afvallen.