Een vriendin heeft op kijn mobielhoesje geschreven maar na een tijdje ziet het er niet echt mooi mee uit dus wil ik het er af halen maar dat lukt niet!
Ik heb vanalles geprobeerd, jif , nagellak remover , schoonmaak middel , spiritus , deodorant , haarlak , kokend water , schoonmaakspul voor de ramen ... etc.
Ik heb toen een whitboard marker gekocht dat eroverheen geschreven en direct eraf gehaald.. verbazing wekkend kreeg ik zeer een mooi hoesje. Wel afhankelijk welk materiaal je heosje van is gemaakt!
lotlot2
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-14 21:10
Maar normaal krijg ik het er altijd af met nagellak remover ...
Ik heb spul gebruikt met 84% alcohol maar nog steeds zit het erop
Melisjeee
Geplaatst: 17-12-14 21:11
Ambiiee schreef:
Ik heb toen een whitboard marker gekocht dat eroverheen geschreven en direct eraf gehaald.. verbazing wekkend kreeg ik zeer een mooi hoesje. Wel afhankelijk welk materiaal je heosje van is gemaakt!
Dit is ook het eerste wat ik zou proberen, werkt vaak prima!
Met een whiteboard marker er overheen en dan wegpoetsen, pure aceton, of gewoon een nieuwe kopen..
Amiigo
Geplaatst: 17-12-14 21:26
Ambiiee schreef:
Op het werk hebben we een watervaste stift die ook niet met alcohol weg te krijgen is maar wel met iets vettigs. Handcreme werkt goed, maar boter oid ook natuurlijk.