Einde relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ANightAway

Einde relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 13:35

Hallo lieve bokkers,

2 dagen geleden heeft mijn vriend het uitgemaakt. Ik ben echt gebroken. Vooral omdat ik het niet aan zag komen.

Hij heeft zonder pardon al het contact verbroken, geblokkeerd op WhatsApp, en op facebook.
Als ik hem bel neemt hij niet op.

Ik voel me alleen, verdrietig, bedrogen, en in de steek gelaten. Ik had dit totaal niet verwacht. De reden dat hij het uit heeft gemaakt is dat ik niet iets voor hem kon doen, en daardoor vond hij me egoïstisch en kon hij niet met mij blijven. Hij is zo dwars en koppig dat hij alleen ZIJN kant van het verhaal wilt aanhoren, en niet die van mij.

Ik ben nu al 2 dagen alleen maar aan het huilen, en ik ben er ook letterlijk ziek van. Hij is degene van die ik zoveel hou, en hij is mijn steun en beste vriend. Dat is nu in één keer weggevallen. Ik zie het echt even niet meer zitten.

Hij had beloofd dat we elkaar dit weekend nog zouden zien om erover te praten, maar dat zie ik nu niet meer gebeuren. Wel wil ik nog een mail schrijven met hoe ik me voel. Niet dat dat gaat werken, maar ik denk dat het voor mezelf een opluchting is als ik dat doe.

Hoe kom je in godsnaam over iemand heen waar je nog van houd ? Help me alsjeblieft |( |(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:37

Meid toch.
Een hele dikke knuffel voor jou :(:).

Het voelt nu net of de wereld vergaat, maar meid, geen hand vol maar een land vol.

Nodig vriendinnen uit, huil even flink met ze uit en praat met ze.
Probeer leuke dingen te doen met je vriendinnen.

En, eet veel chocola!

Kinke

Re: Einde relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:39

Dat laatste vooral ;)
Ook al heb je er nu geen donder aan voor je gevoel, toch ga je er overheen komen.
Hoe lang hadden jullie al een relatie? Moet zeggen dat als het inderdaad zo is gegaan, ik dit wel een hele rare actie vind van je ex.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:39

Wat ongelofelijk rot dat hij dit zo abrupt heeft gedaan.. Niet heel bedachtzaam naar jou toe -O-
Tja.. Over iemand heen komen.. Veel afleiding zoeken, proberen zelf ook geen contact meer te zoeken (ookal wil hij dat ineens weer wel, dan blijf je in die spiraal zitten) en doorgaan met leven. Maar ja dat ik veel makkelijker gezegd dan gedaan.
Dikke knuffel :(:)

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:41

Inderdaad afleiding zoeken... gewoon heel veel uithuilen... met de tijd zal je je beter gaan voelen;) al zal dat best wel even duren.

Sterkte meid!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:42

Op welk vlak kon je hem niets bieden?

Je kan het misschien nu niet geloven maar alles slijt. Zoek veel afleiding, praat veel, en ga vooral door met leven.

Vraag je zelf ook af met welke intentie je nog met hem in gesprek wilt en of je kostbare tijd voor iemand die je zo hard laat vallen nog waard is.

Kop op het komt allemaal goed :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:49

Jij wilde geen seks terwijl hij dat wel wilde? Daar moet ik dan meteen aan denken.

Nou meid, blijkbaar is hij jou niet waard, even flink uithuilen en dan komt het wel weer goed. Je red het ook zonder hem :)

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 13:50

Dankjullie voor de snelle reacties. Ik had nog niet zo'n lange relatie, 8 maanden, maar het is totaal een andere relatie dan dat ik gewend ben. Bij mijn vorige vriend was ik bijna 2 jaar. Maar hij sloeg me. De jongen waar ik nu een relatie mee had was totaal het tegenovergestelde. Nog nooit zo'n lieve jongen meegemaakt.

Ik zit nu in een hele moeilijke periode, thuis loopt het niet lekker, ik zit heel erg met mezelf in de knoop. En hij was de enige bij wie ik me op mijn gemak voelde. Ik heb echt heel veel voor hem gedaan en ook heel veel voor hem niet gedaan. Met mijn vriendinnen heb ik nauwelijks meer contact omdat ik alle tijd in hem wilde investeren (ja dom he, verliefdheid en houden van iemand -O- )

Ik vind t zo moeilijk dat het gewoon opeens over is. Ik zag hem letterlijk elke dag. We hadden toekomstplannen, hij zei elke dag dat hij van me hield. Als hij het erover had hoe blij hij met me was dan huilde hij ook. Was het dan allemaal een grote poppenkast ? Ik voel me zo voor banketstaaf gezet. Ik wilde eigenlijk helemaal geen relatie, omdat ik net uit een nare relatie met mn ex kwam. Maar hij verzekerde me ervan dat het allemaal goed zou komen en dat hij echt van me hield.

Net had ik hem aan de telefoon, hij komt even langs voordat hij gaat werken. Ik hou jullie op de hoogte van alles.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:55

Wat heftig.... Zelf ook meegemaakt en het slijt. Het duurt even voordat het over gaat, maar troost je met chill eten, zielige films, al die troep. Ga vooral niet uit en in het rond sletten, zelf gedaan en dat werkte ook echt averechts. Wacht zijn bezoek af, vertel vooral ook jouw verhaal en misschien dat hij het nu ook beter kan uitleggen, wie weet valt er nog iets aan te doen.

Bij mij ging het na 3 jaar ook uit, na een break van 7 maanden kwamen we toch weer bij elkaar terug. Hou nog een beetje hoop, je weet maar nooit hoe het leven loopt.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:55

jeempie, wat een rare rare manier van hem om je voor het blok te zetten ..

hoe oud ben je als ik vragen mag? en misschien een huisje voor jezelf is dat een idee? als de twee dingen al niet helemaal lekker lopen ..

sterkte , maar 1 tip blijf er niet in hangen ..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:58

Volgens d'r profiel is TS 22.
Sterkte meid, weet hoe moeilijk het kan zijn!
Probeer inderdaad afleiding te zoeken en geen contact meer met 'm proberen te maken. Niet tot je over 'm heen bent, anders maak je het jezelf alleen maar lastiger. :(:)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:05

Jeetje vervelend meid! Ik heb het zelf ook gehad, was er inderdaad letterlijk ziek van geworden, kon niks meer eten en alleen maar huilen. Ook ik had mijn vrienden en vriendinnen aan de kant gegooid omdat ik liever bij mijn vriend was. Echter hebben mijn vrienden mij alsnog opgevangen en ben ik heel erg veel leuke dingen gaan doen en zorgde ik er voor dat er altijd mensen om me heen waren. Sterkte!

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 14:13

Nee Joolien, het was niet op gebied van seks dat ik hem geen dingen kon bieden.
Zal het een beetje uitleggen.
Hij had een nieuw abonnement voor zijn telefoon afgesloten, die ging volgend jaar januari in. Hij had dus aan mij gevraagd of ik een abonnement kon afsluiten, die je meteen weer kon stop zetten nadat je hem had aangevraagd zodat hij in de tussentijd ook iets had. Allemaal geen probleem ik was erbij in de winkel dus het klopte ook gewoon. Ik had mijn ID niet bij me.
Dus ik had gezegd joh prima dan doe ik het wel morgen voor je na school. Maar goed mijn rijbewijs kon ik niet vinden en ik dacht op het laatste moment voordat ik naar school ging: "oliebol mijn zusje heeft nog mijn id bewijs". Dus ik had hem geappt dat dat niet door kon gaan, ik had nog een simkaart liggen (prepaid) waar ik beltegoed had opgezet die je kan omzetten in een onbeperkt bundel zodat hij in ieder geval iets in de tussentijd had. (Had ik overigens nog niet tegen hem gezegd)

Toen ik op school was zou hij me komen ophalen, en ik appte hem dat ik mijn id niet kon vinden dus dat het ook niet door kon gaan. Logisch toch ?? Ging hij helemaal door het lint omdat ik nooooit wat voor hem kan doen, en dat ik egoïstisch ben, en een leugenaar want ik heb wel gewoon mn rijbewijs en identiteitsbewijs. Waarop ik dan weer boos werd, lekker fijn iemand die je niet geloofd.
Maar goed hij gaf me de voordeel van de twijfel, en hij bood zijn excuses aan.

Vervolgens haalde hij me op van school, en reed hij naar het station. Dus ik vroeg wat hij ging doen.
Hij ging me afzetten want ik ben een vieze leugenaar. Bleek dus dat hij mijn zusje had geappt. Die zei dat ik mijn identiteitsbewijs kwijt ben en dat ze mijn rijbewijs op mijn kamer had gelegd. Ik wist dit niet, had mijn rijbewijs ook niet op mijn kamer zien liggen.

Hij vond t maar apart dat ik die twee dingen voor elkaar haalde. Daarna had ie ook nog het lef om mijn zusje op te bellen en te vragen hoe t nou zat.
Mijn zusje zei letterlijk: "Ik heb haar rijbewijs op haar kamer gelegd, maar misschien is hij ergens achter gevallen" Ik heb hem niet persoonlijk gekregen van haar, dus ik wist t ook niet dat mijn rijbewijs al terug was..

Maar goed, hij blijft bij zijn standpunt. Ik ben degene die egoistisch is, en een leugenaar. Zo frustrerend om daar mee om te gaan.

Sorry het is allemaal een beetje onsamenhangend, en ik typ dit snel dus er zitten onwijs veel spelfouten in. Nu ik het teruglees vind ik het eigenlijk te bizar voor woorden. Lekker kinderachtig, en dat dan van een man die bijna 27 moet worden. 8)7
Laatst bijgewerkt door ANightAway op 12-12-14 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:17

Dus hij dumpt je omdat je je id kaart vergeten bent? MEID, wees blij dat je er vanaf bent! :D

Dee_Es

Heel veel sterkte meis. Echt ontzettend rot hoe je ex zich gedraagt maar hij wil nu iig even praten.

Accepteer van jezelf dat je even ongelooflijk verdrietig bent en je gigantisch k*t voelt. Wees maar even extra lief voor jezelf en laat je vertroetelen door je vriendinnen/familie (die vinden dat vast niet erg hoor).
En uiteindelijk kom je hier weer overheen. Bijna iedereen krijgt wel een keer met liefdesverdriet te maken en iedereen komt er ook weer bovenop uiteindelijk. Het heeft tijd nodig.

Ts lees nu je update: communicatie en vertrouwen is key in een relatie, zonder gaat een relatie echt niet werken.

Kinke

Ehhh…die spoort niet zou ik zo zeggen??
Wat een raar gedrag.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:18

Als die snuiter bij het verhaal blijft wat hij in zijn hoofd heeft zitten en niet kan luisteren, dan is het misschien het beste voor je dat het nu over is. Aan een relatie moet gewerkt worden, van beide kanten. Als het nu om zoiets stoms is als een telefoon, hoe zou hij gaan reageren als er roddelverhalen de wereld in worden geholpen dat je vreemd gaat?

In dit geval: beter een eind met schrik dan een schrik zonder eind. Je moet een rouwproces door, kan ik helemaal in meegaan, en neem daar de tijd voor. Maar ik zou hem zelf niet meer terughoeven na het afbreken om zoiets onbenulligs.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:18

Ik wou net zeggen... meid , als hij je hierom aan de kant zet is ie je absoluut niet waard :x

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:20

Sorry? Ben je nou serieus? Jij bent nog zo lief om voor hem een abonnement af te sluiten? En hij kon zelf niet even een prepaid simkaart halen? Give me a break zeg!

Even zonder grappen meid, iemand die je om dat soort dingen zo behandeld is het niet eens waard om een traan om te laten! Het zal wel heel anders voelen voor je want het hoofd en het hart gaan niet samen is heel k*t.

Ik ben al zeven jaar heel happy maar als mijn vent zo zou doen en me aan de kant zou zetten geen haar op m'n hoofd die denkt om erover te praten en door te gaan. Denk aan jezelf en dat je het meer dan waard bent om een oprechte lieve jongen te verdienen! Laat je niet ompraten zo met lieve teksten, als dit de echte aard van het beestje is, wegwezen!

Yom

Hij lijkt wel een klein kind en mag wel een beetje indimmen. Als jij de kans had gekregen had je uit kunnen leggen wat je bedacht had om het op te lossen en dat was in mijn ogen prima geweest. En anders mag ie het lekker zelf oplossen, zijn probleem

Ik snap dat je liefde voor deze jongen niet meteen over is, maar hij moet je wel als gelijkwaardig behandelen en niet op deze manier.
Leg hem rustig uit wat je wilde doen en hoe je je voelt nu hij je zo behandelt. Draait ie niet bij dan mag ie lekker in zijn eentje verder gaan als klein kind en komt er later vast iets beters op je pad

Maar ja ik ben 2x zo oud als jou en heb natuurlijk makkelijk praten ;)

Nef1985

Foaly schreef:
Ik wou net zeggen... meid , als hij je hierom aan de kant zet is ie je absoluut niet waard :x

Precies dit!! Je was me net voor...
Hij is je dan absoluut niet waard!!!

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 14:22

Het erge is, volgens hem vertrouw ik hem juist niet ? Terwijl ik hem volledig vertrouwde.

Met roddelverhalen over vreemdgaan is er niets aan de hand ? Zo raaaar, hij heeft vaker dingen gehoord en dan maakt t hem niets uit ? Want daarmee geloofde hij me wel. Ik vertel het hem ook gewoon als ik met andere jongens heb gepraat, of als een ex van me me appte met rare dingen. Allemaal prima, maar dit is natuurlijk wel héél erg, kan niet door de beugel hoor. Als ik mijn id vergeet waardoor ik iets niet voor hem kan doen :+

Jeetje door jullie reacties ben ik wel opeens een stuk rustiger geworden.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:25

Maar als hij zo fel reageert op het tijdelijk niet hebben van beltegoed (oid), denk je dan niet dat er iets achter zit waarom hij zo nodig een telefoon moet hebben?
Vooral omdat hij normaal nergens een probleem van maakte.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:25

ANightAway schreef:
Jeetje door jullie reacties ben ik wel opeens een stuk rustiger geworden.

Goed zo ! Volgens mij geeft het ook wel duidelijkheid voor jezelf om het op te schrijven, dat is fijn!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:26

Als dat al een reden is om je op deze manier te dumpen zou ik hem lekker een bericht sturen dat hij vanmiddag ook weg kan blijven, wat een zak hooi zeg.