2 dagen geleden heeft mijn vriend het uitgemaakt. Ik ben echt gebroken. Vooral omdat ik het niet aan zag komen.
Hij heeft zonder pardon al het contact verbroken, geblokkeerd op WhatsApp, en op facebook.
Als ik hem bel neemt hij niet op.
Ik voel me alleen, verdrietig, bedrogen, en in de steek gelaten. Ik had dit totaal niet verwacht. De reden dat hij het uit heeft gemaakt is dat ik niet iets voor hem kon doen, en daardoor vond hij me egoïstisch en kon hij niet met mij blijven. Hij is zo dwars en koppig dat hij alleen ZIJN kant van het verhaal wilt aanhoren, en niet die van mij.
Ik ben nu al 2 dagen alleen maar aan het huilen, en ik ben er ook letterlijk ziek van. Hij is degene van die ik zoveel hou, en hij is mijn steun en beste vriend. Dat is nu in één keer weggevallen. Ik zie het echt even niet meer zitten.
Hij had beloofd dat we elkaar dit weekend nog zouden zien om erover te praten, maar dat zie ik nu niet meer gebeuren. Wel wil ik nog een mail schrijven met hoe ik me voel. Niet dat dat gaat werken, maar ik denk dat het voor mezelf een opluchting is als ik dat doe.
Hoe kom je in godsnaam over iemand heen waar je nog van houd ? Help me alsjeblieft

.