Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
je zal als het echt politie was sws met een gerust hart kunnen gaan slapen.
Ja, die ga je natuurlijk niet voor een dichte deur laten staan. Wij waren de enige in de hele wijk (wijk!) die open deden.... Meisje de weg naar de stad uitgelegd en weer met een goed gevoel naar bed gegaan. (woonde nog bij mijn ouders toen)
ja daar sta je dan hahahaha. Ik heb maar gezegd dat ik geen idee heb en dat mijn directe buren iig blank zijn. Vond het maar vaag
Rocco_Love12 schreef:http://www.politie.nl/binaries/content/gallery/politie/onderwerpen/uitrolschema-nieuwe-operationele-uniform.jpg
8 december zou het moeten wezen
lifaya schreef:Ben ik zo raar dat ik gewoon naar de deur zou gaan en open doen?![]()
Ik zie het probleem niet zo haha. We hadden een keer om 01:00 op een zaterdag dat er gebeld werd. Wij keken natuurlijk raar op maar deden de deur open en was het een zielig verdwaald meisje van een jaar of 16Ja, die ga je natuurlijk niet voor een dichte deur laten staan. Wij waren de enige in de hele wijk (wijk!) die open deden.... Meisje de weg naar de stad uitgelegd en weer met een goed gevoel naar bed gegaan. (woonde nog bij mijn ouders toen)
Ook hier, om 22:00 werd er gebeld, staat er een flinke afrikaan voor de deur "do you know if any black people live here? "ja daar sta je dan hahahaha. Ik heb maar gezegd dat ik geen idee heb en dat mijn directe buren iig blank zijn. Vond het maar vaag
misschien teveel opsporing verzocht gekeken, maar ik durf dat echt niet
Zit aan een superdrukke straat, dus mochten er gekken zijn die dat in hun hoofd halen kunnen er van uit gaan dat het aandacht trekt
Hoe vaak ik niet mensen aan de deur heb gehad die verkeerd zaten. Van marktplaats of weet ik wat, en ook op bizarre tijdstippen