Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eenitraM schreef:Die rotjes van tegenwoordig stelt helemaal niets meer voorAls je dat al knallen vindt... Eerder scheetjes van een dood muisje.
Ik maak me er niet zo druk om. Hoe meer drukker je er om maakt, des te meer het je gaat irriteren/storen/lastig vallen.
Miepie77 schreef:dan heb je mazzel xxCYNNxx hier steken ze savonds bommen af, echt je schrikt je de klere, bushokjes de lucht in, afsteken in tunneltjes ed, word je niet vrolijk van, dat zijn niet de rotjes die ikzelf afstak vroeguh
Miepie77 schreef:t is hier ook al weken, mijn ervaring is vooral niets zeggen, anders gaan ze voor je deur staan en daar heb ik echt geen trek in, snap overigens niet dat de Action die troep wel eerder mag verkopen
Joolien schreef:Ben ik dan zo'n zeurpiet?
Wildgirl schreef:Joolien schreef:Ben ik dan zo'n zeurpiet?
Ja.
Daarnaast staat je post vol met aannames en ''ik vind'' en ''ik wil''.
Het spijt me maar je projecteert continu alles op anderen, ik kom regelmatig topics van je tegen waaruit steeds weer hetzelfde naar voren komt.
Misschien is het een idee om jezelf eens een schop onder je kont te geven en wat meer met jezelf bezig te zijn in plaats van met de hele wereld om je heen waar je continu wat op aan te merken hebt.
Ik bedoel dit absoluut niet kwetsend, maar echt, het valt me op.