Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MayDayParade schreef:Ik heb met mijn auto theorie een cursus gedaan. Heeft me enorm geholpen en heb hem in een keer gehaald zonder verder nog veel in het boek te kijken. Alleen nog oefenexamens gedaan.
Zijn er geen cursussen voor het brommerexamen? En anders kan je het alsnog met een autotheorie cursus proberen, daarin leer je alle verkeersregels en borden, dus ook voor de brommer.
Maflinger_S schreef:Kan je iemand vinden die samen met jou eens kijkt naar dezelfde vragen die je elke keer weer moeilijk vindt en die jou de theorie eens goed kan uitleggen, eventueel door middel van tekenen van situaties? Het is toch raar dat je steeds zakt op 1 zelfde soort vragen. Wat voor vragen zijn dat eigenlijk?
nine1987 schreef:Sorry ts.. Maar overal lees ik:
Ik weet t al..
Ik ken alles..
Ik wil geen geld uitgeven voor theoriecursus..
Ik wil geen theorieboeken kopen..
Ja sorry, dan ben je t imo zelf schuld..
Goede boeken kopen en flink blokken, dan kun je t makkelijk halen..
MyHorseGirl schreef:nine1987 schreef:Sorry ts.. Maar overal lees ik:
Ik weet t al..
Ik ken alles..
Ik wil geen geld uitgeven voor theoriecursus..
Ik wil geen theorieboeken kopen..
Ja sorry, dan ben je t imo zelf schuld..
Goede boeken kopen en flink blokken, dan kun je t makkelijk halen..
Hier sluit ik me bij aan.. Volgens mij worden er allemaal tips gegeven, maar je wuift alles weg. Ja natuurlijk is een cursus duur, maar dan is er wel een hele grote kans dat je hem wél haalt en niet nog 4x theorie examen hoeft te doen. Kun je beter investeren. Als je hem nog een paar keer niet gaat halen dan zakt je zelfvertrouwen alleen maar meer en dan hoef je het helemaal niet meer te proberen. Vaak genoeg met mensen in de zaal gezeten die voor hun 13e keer hun theorie wilden halen. Zo wil je denk ik ook niet eindigen.
) dan heb je m morgen al in huis.. 
Is echt zeker een aanrader.