Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Haarbal schreef:Nouja hij moet een beetje stevig zijn, want ik moet hem zaterdag de hele dag meeslepen, en dan kado geven aan een vriendin als symbolisch kadootjeEn hij moet zeg maar dit voorstellen:
[ Afbeelding ]
Haarbal schreef:Joh, daar was ik nog niet opgekomen!
![]()
Nee even serieus, natuurlijk had ik dat al gedaan, maar 20 euro en 7 euro verzendkosten voor een grapkadootje vind ik wel wat veel. Ik hoop dus dat er ergens tussen de kerstspullen zoiets te vinden is.
wat een heerlijk sarcasme!!!
Toen ik je topictitel zag dacht ik meteen aan Labyrinth, maar had verwacht dat dat voornamelijk mijn afwijking zou zijn.
LadyMadonna schreef:Oh ts geweldig! Heb je ook kleur lenzen? (Of ga ik nu heel erg off-topic?)

Imre schreef:Jareth!![]()
![]()
Toen ik je topictitel zag dacht ik meteen aan Labyrinth, maar had verwacht dat dat voornamelijk mijn afwijking zou zijn.
LadyMadonna schreef:Oh ts geweldig! Heb je ook kleur lenzen? (Of ga ik nu heel erg off-topic?)
Bowie heeft geen verschillende kleuren ogen. Lijkt alleen maar zo omdat zijn ene pupil permanent vergroot is na een ongelukje als kind.

Ik ben niet zo goed als hij, maar ja, ik lijk ook niet op Bowie, haha! Imre schreef:Jareth!![]()
![]()
Bowie heeft geen verschillende kleuren ogen. Lijkt alleen maar zo omdat zijn ene pupil permanent vergroot is na een ongelukje als kind.