Laptoprugtas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Laptoprugtas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 09:21

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar toch kom ik niet helemaal tegen wat ik hoopte of de topics zijn verouderd waardoor de links niet meer werken en ik er niet veel aan heb.

Op dit moment sta ik vlak bij het werk geparkeerd en heb ik dus geen laptoptas nodig en vervoer ik hem gewoon in mijn handtas. Omdat ik ook nog studeer sleep ik weleens boeken mee naar het werk en dan wordt het allemaal wel een beetje zwaar, een tweede tas is inmiddels in gebruik :+

Nu gaat het me te veel geld kosten om zo dichtbij het werk te parkeren en ga ik hem verder wegzetten zodat ik het nog gratis kan. Consequentie is dat ik wel een stukje moet lopen. Ik vind een rugtas zelf echt heel erg lelijk en lomp maar ik heb nogal een slechte rug en schouders dus een schoudertas is geen optie. Een trolley heb ik ook naar gekeken, maar dat is gezien mijn werk gewoon niet erg handig. Bovendien kan ik de rugtas dan ook meenemen als ik naar school moet met de trein.

Zoals ik al zei vind ik rugtassen dus echt lelijk, ik ben dus opzoek naar een hippe rugtas waar een laptop van 13 inch in kan + wat boeken en broodtrommel e.d. ik ben van plan een klein tasje mee te nemen waar mijn telefoon e.d. inkan, zodat ik die mee kan nemen als ik eenmaal op het werk ben.

Iemand hier een tip, ik had al een mooie gezien van Dakine, maar sta graag open voor andere opties.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:23

Ik lees mee :+
Heb nu een schoudertas maar die doet echt verrekte zeer aan m'n schouder.
M'n eastpack was ook geen succes want de onderkant bonkte tegen m'n kont en toen kreeg ik blauwe plekken :+
Maar werkt een eastpack niet voor jou? Zo'n klein model? Mijn 15.6 inch paste erin plus zooi.

Roosyes

Re: Laptoprugtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:39

Ik heb een laptop tas van eastpack. Heel handig, past veel in en ziet er nog een beetje normaal uit vind ik.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 09:42

Ik heb Eastpack op mijn lijstje staan, maar het liefst wil ik er wel 1 met een laptopvak anders moet ik ook nog weeer een sleeve kopen :+ Rugtas kan ik declareren ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:46

Mijn eastpak heeft een apart laptopvak. Ik ben er erg blij mee, handig, praktishc ingedeeld, genoeg ruimte om naast je laptop nog wat mee te nemen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 09:47

Heb je een linkje? Want ik kom vaak dingen tegen met alleen een plaatje van de buitenkant maar ik vind het ook handig als ik kan zien hoe de tas ingedeeld is.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:47

Herschl heeft ook mooie rugtassen met een laptopvak. :)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:49

Ik heb een rugtas van Dakine met een laptopvak. En hij is best mooi, vind ik dan :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:50

Afbeelding
Als je al een slechte rug hebt is een zuca wat voor je. Deze trolley is oorspronkelijk gemaakt voor mensen met rug problemen. Doordat het ook een krukje is is hij super handig als je met de trein reist.

Ik heb de mijne nu 4 jaar en sleep hem echt overal mee naar toe. Overvolle trein of tram met vertraging. Ik kan altijd zitten. Heb al heel vaak mensen gehad die me vroegen waar ik hem vandaan had. Ze zijn niet goedkoop maar elke euro waard. Soms vind je er wel eens een op marktplaats.

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:53

Ik heb ook zo'n laptop-Eastpack, in het paars (want dan valt ie lekker op :+ )

In de trein zie ik tegenwoordig ook veel mensen met 'outdoor-backpacks' staan.
Zijn vaak wat beter gevormd om goede ondersteuning te bieden en het staat best sportief.
Misschien eens rondkijken in outdoor-shops? Ze kosten meestal aardig wat, maar ik ga niet beweren dat een Eastpack wel goedkoop is ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 09:58

Zuca even bekeken en die is echt enorm groot :+ Daarbij heb ik geen last van lang staan, maar lang zitten, een krukje heb ik dus niet nodig ;) Ze zien er wel mooi uit.

Herschel, schrijf ik ook even bij op mijn lijstje :j Leuke tassen idd.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 10:19

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 10:21

Dat model heb ik dus ook, maar met een ander patroon. Ben er erg tevreden over :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 10:23

Past er wel wat in? Zoals een laptop, een smalle multomap, schrijfblok en een schoolboek?
Of een schoolboek, broodtrommel en laptop?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 10:25

Ik vind deze qua kleuren ook leuk, maar ik ben bang dat ik daar heel snel op uitgekeken ben :o

Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 10:31

The north face en dan de borealis (volgens mij schrijf je het zo). Ik reis elke dag zo'n 4 uur, met zware boeken en een laptop. Hoe zwaar mijn tas is als ik hem op pak, zo licht is ie als ik hem op mijn rug heb.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 10:43

SAKKIA schreef:
Past er wel wat in? Zoals een laptop, een smalle multomap, schrijfblok en een schoolboek?
Of een schoolboek, broodtrommel en laptop?

Mijn laptop (weet niet precies hoe groot, maar hij is wel groot :D ) past er in, nog wat boeken, schrijfgerief, broodtrommel... Ik kan er eigenlijk alles wel in kwijt :) Soms neem ik alleen mijn rugtas mee als ik naar huis ga tijdens het weekend of gebruik ik hem om boodschappen te doen (voor minstens 3 dagen). Dan is het wel een beetje schikken soms, maar alles past er in :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 11:20

MmMM dat klinkt wel goed.
Jij hebt dan ook die van 20 liter toch en niet die van 25 of 26?

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:21

Ik heb er een van ikea. Erg veel ruimte voor laptop, boeken etc.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:25

Geen idee eigenlijk :=
Maar het is dit model:
Afbeelding

Is hetzelfde als die onderste en kleiner dan die eerste die jij gepost had, denk ik :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 11:27

Nee die twee zijn dezelfde alleen de kleur is anders :+

Die van de Ikea ziet er ook niet verkeerd uit trouwens, niet heel groot volgens mij.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:29

SAKKIA schreef:
Nee die twee zijn dezelfde alleen de kleur is anders :+

Ow ja, zie het nu ook :o Ik dacht even dat van die eerste de voorste rits nog verder doorliep, zodat je echt een extra vak had.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:45

Dakine is echt fijn! Heb er al jaren 1, een knalrood geruite :D Maar heel fijne rugtas, de banden over je schouders zijn lekker zacht en hij is echt enorm stevig. Arme tas heeft bij mij heel wat te verduren. Ik heb er meestal een 13" Macbook, groot etui vol stiften, tekentablet, A4 dummie, A3 blok, brood, appel, mandarijnen, telefoonoplader alles erin haha. Er zit ook een soort van "kussentje" nog bij je rug. Vind 'm echt 100x fijner dan de Eastpak die ik eerst had...

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:54

Hier ook een Dakine fan :) Heb wel de grotere versie van 25 liter (de mission geloof ik) en daar past onwijs veel in. Het zijn hele stevige tassen en fijn gevormd. Gebruik m ook voor het snowboarden dus ben ook erg blij met alle extra banden en gespen.

Burton heeft trouwens ook wel vergelijkbare rugzakken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 12:40

Ik heb de North face Borealis, super fijne/toffe tas met laptop vak! (15inch)
Afbeelding