Ik ben afgelopen donderdag jarig geweest en heb dit zaterdag met mijn familie gevierd, nou ben ik al heel wat aparte cadeautjes van klasgenoten wel gewend, maar wat ik nou toch kreeg van een familie lid is toch wel het gekste wat ik ooit heb gekregen..
Namelijk een beenham.
Nou vroeg ik me af, wat is het gekste cadeau wat je ooit hebt gekregen?
Dat vroeg ik me ook af :p hij komt al jaren niet meer op onze verjaardagen, nu kwam ie na een boos bericht van mijn moeder en kwam hij zeggen dat ie krap bij kas zit dus krijg ik een beenham haha
ooit koude macdonalds hamburgers gekregen. was een geintje, maar ik had toen nog flink overgewicht en kon het geintje niet echt waarderen.
veermulder
Geplaatst: 01-12-14 18:04
Maar een beenham is toch juist heel duur ? Of denk ik echt in de totaal verkeerde richting ?
Konstantine
Geplaatst: 01-12-14 18:04
Een cadeaubon van de Gamma. Ik werd 12.
Ekeif96
Geplaatst: 01-12-14 18:06
Ik had voor mijn moeders verjaardag een speklap, karbonade en biefstuk bij de slager gekocht. Door chemo ed vond ze dat namelijk enorm lekker, en ze kon het dan ook erg waarderen
Laatst bijgewerkt door Ekeif96 op 01-12-14 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
"Heeft u ook inpakpapier, meneer de slager? Het is namelijk een cadeautje!"
Warboel
Geplaatst: 01-12-14 18:07
Ik vierde gisteren mijn verjaardag. Een oom kwam met zo'n chocoladesint. Dus ik dacht oh! Lekker! Maar hij bleef maar aandringen dat ik een hapje moest nemen. Dus uiteindelijk een stukje afgebroken, zat er een opgerold briefje van 10 in! Had 'ie met een kurkentrekker een klein gaatje in de onderkant gedaan en het briefje heel strak opgerold en erin gedaan. En toen de folie er weer omheen. Vond het zo leuk! Maar het was ook wel een beetje gek toen hij maar bleef aandringen dat ik een hapje moest nemen
Een meststrooier (voor achter de trekker) voor mijn 18e verjaardag
xJolijn
Geplaatst: 01-12-14 18:14
Een stenen laars toen ik een jaar of 7 werd, van een tante Geen spaarpot oid, gewoon een stenen puntlaars van een centimeter of 20 hoog, met alle kleuren van de regenboog beschilderd (niet zelfgemaakt overigens hoor). Had wel even iets van... ja... wat moet ik hier mee?