Tnt en te laat...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Tnt en te laat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 21:53

Pff, ik erger me zo aan tnt.
Ik heb een pakket besteld bij de zooplus, en netjes een track en trace code gekregen. Daarbij werd een aflevertijdsvak aangegeven van 17.30 tot 19.30
En nu zijn ze er nog niet.

Dit is niet voor het eerst, maar echt standaard als ik iets bestel. Bij tnt kan ik een klacht indienen, maar er wordt al gezegd dat hier geen terugkoppeling op gegeven wordt.

Is dit bij jullie ook zo? *irritatiefactortje*

Yaralisa

Re: Tnt en te laat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:11

Wat vervelend!
Ik heb er nooit last van. We bestellen regelmatig wat, maar ze zijn altijd op tijd.
Succes met wachten!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 22:27

Ik zie op de site dat ze bezorgen tot 21.30.... Iemand enig idee of dat betekend dat ik vandaag mijn pakket niet meer ga krijgen?

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:29

TNT: Tomorrow, Not Today

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:30

Bij ons zijn ze de laatste tijd ook vaak te laat. Nu hebben wij nogal goed contact met de bezorger en die zei dat hij inmiddels zoveel pakketjes binnen een bepaald tijdvak moet bezorgen dat het haast niet te doen is. Zeker niet als mensen niet thuis zijn ect.

Of ze tot 21:30 bezorgen weet ik niet stond bij mij ook een x maar toen waren ze er om 19:00

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 22:32

Op de site staat bezorgen tot 21.30. Ondertussen staat bij de volgsite ook niet meer dat de postbezorger bezig is het vandaag nog af tr leveren... Argh, ik word gek van die post...

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:32

Wacht hier ook al twee dagen op een pakket van zooplus.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:36

Ik had onlangs hetzelfde, en uiteindelijk stond erbij; beschadigd. Het pakket is retour leverancier gegaan.

Hopelijk staat de bezorger nu voor je deur

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:37

Ik heb laatst 2 weken gewacht op een pakket van zooplus. Woensdag besteld, kreeg die avond de track & trace code van ze binnen. Het zou de dag erna (do) gebracht worden. Op donderdag stond er vrijdag. Op vrijdag stond er zaterdag. En op zaterdag stond er 'onbekend'.
Dit bleef dagen zo staan, heb ze toen gemaild, geen antwoord terug gehad (2 dagen gewacht) toen stond er inmiddels bij de track & trace dat PostNL het pakket nooit binnen had gekregen (?)
Heb de hotline van zooplus dus maar gebeld, ze hebben mijn pakket opnieuw verzonden en de dag erna kwam het binnen.

Heb nog nooit eerder problemen met zooplus gehad, misschien iets recents?

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:40

Ik heb hetzelfde als fiffil ook gehad met zooplus. Alleen kwam t pakket na 3 dagen alsnog. Volgens mij maakt zooplus gewoon vast een etiket aan en geven ze het pakket pas (dagen) later af aan PostNL.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:43

Volgens mij komt dit omdat ze tegenwoordig op volgorde van pakket moeten rijden en niet van plaats tot plaats (hoorde ik laatste van een bezorger die was ook bijna 2x zoveel tijd kwijt)..

Daarnaast is en blijft het toch altijd wat of het nu DHL, Post nl, TNT of een ander bedrijf is...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:43

Ik heb helaas dat eerste pakket echt niet gehad, dat zou wel mooi geweest zijn. 2 voor de prijs van 1 :))

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 22:46

Mama3 schreef:
Ik had onlangs hetzelfde, en uiteindelijk stond erbij; beschadigd. Het pakket is retour leverancier gegaan.

Hopelijk staat de bezorger nu voor je deur

Jij bent helderziend, haha. Hij stond inderdaad net voor de deur. Kwam geen zinnig woord uit, alleen wat gebrabbel en gelach. Heb nog een paar hints gemaakt "goh, dat is een latertje, vroeg me al af of jullie jog kwamen" maar nog steeds geen enkel woord waar ik iets van kon maken.. Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij dronken was, maar hij reed recht weg met zijn bestelbus :Y)
Afbeelding
De honden zijn blij met hun nieuwe sjaal (en hun voer, dat ook :D )

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:26

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:31

Wat goed! Fijn dat de bezorger zich toch nog liet zien! Beeldige sjaals

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:31

Ik had hier ook laatst dat de bezorger ver na het tijdvak kwam, en toen heb ik er ook naar gevraagd. Maar bleek zo te zijn dat hij meerdere wijken had zeg maar en dat ze daar geen rekening mee hielden met het indelen van de tijdvakken en dat het dus absoluut onmogelijk was om alles af te leveren op het ingedeelde tijdvak. Wel jammer, want het is zo fijn om ongeveer te weten wanneer ze komen, maar als dat systeem dan alsnog niet werkt dan hebben we er niks aan, dan geeft het alleen maar valse hoop.

Laatst was hij een keer wel keurig op tijd, en toen trof ik een hele vrolijke bezorger die aangaf dat álles mee zat vandaag, bijna iedereen was thuis enzo, echt super haha.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:32

'Mijn' pakketbezorger woont tegenover me dus ik weet dat hij standaard mijn pakketten aflevert als hij thuis bij zijn vrouw komt eten, dat is wel praktisch :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:34

Gelukkig toch nog geleverd vandaag! Ik hoop dat mijn pakketje er morgen ook is *\o/*

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:36

Wat hierboven staat, daarnaast is het een week voor Sinterklaas, dus een stuk drukker.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 23:41

Ik had het gistet.... zou tussen 2 en 6 komen.
stond ie om 10 uur al voor de deur...

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 00:07

Achja het is geleverd :D Echter kan ik
me de frustratie erg goed voorstellen. Je houdt er rekening mee en je verwacht niet dat hij nog zo laat komt..
Eigenlijk apart dat hij zo laat nog bezorgd of is dat normaal buiten mijn dorp? (Al zou ik erg blij zijn als het pakket nog komt O:) ) De postbezorger is hier ook wel eens laat (half 8 is voor hem al laat ;) ) Wij hebben echt een super bezorger hier. Altijd vrolijk, en denkt met je mee. ik werk in het dorp en hij bracht als hij mij zag mijn pakketjes gewoon in de winkel :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-14 00:50

Geen idee, het tijdsvak stond hier op half 8, maar op de site van postnl staat sat ze leveren tot half 10. Dat is gewoon in het algemeen, dus ik neem aan landelijk...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 01:13

Ik heb 2 weken terug op zaterdag besteld en ik had het keurig binnen op maandag. Aan zooplus had het dus absoluut niet gelegen als hij later was geweest! :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:39

angelaatjuh schreef:
Achja het is geleverd :D Echter kan ik
me de frustratie erg goed voorstellen. Je houdt er rekening mee en je verwacht niet dat hij nog zo laat komt..
Eigenlijk apart dat hij zo laat nog bezorgd of is dat normaal buiten mijn dorp? (Al zou ik erg blij zijn als het pakket nog komt O:) ) De postbezorger is hier ook wel eens laat (half 8 is voor hem al laat ;) ) Wij hebben echt een super bezorger hier. Altijd vrolijk, en denkt met je mee. ik werk in het dorp en hij bracht als hij mij zag mijn pakketjes gewoon in de winkel :)

Zo'n post bezorger hadden wij hiervoor zag hij ons een dorp verderop bij de ah kwam die ons achterna wacht heb een pakketje voor jullie! Wij waren zeer verbaasd toen haha!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:45

Die tijdvakken zijn een wassen neus.
Hier altijd te laat.

En voor vandaag heb ik het vak tussen 8.30 en 21.30.
Nee daar heb je wat aan :P

2 pakjes welke vandaag geleverd zouden worden.
Eentje is inmiddels ook al gewijzigd naar maandag.
Maar volgens mij bezorgd tnt dan helemaal niet meer.