Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik neem ze voor, vergeet ze en denk er nooit weer aan
en dat is gehaald
Citaat:Mijn doelen voor 2014:- gezond en gelukkig zijn met familie- een kwalitatief goede scriptie binnen de tijd afronden(kwalitatief goed, mwahh, maar het cijfer was prima)
- alle tentamens halen (bijna gehaald, heb er nog 2 over!)- een leuke bijbaan vinden, als het even kan in mijn vakgebied
- 50 boeken lezen (niet gehaald denk ik, maar vind ik ook niet zo erg eigenlijk..)
- een sport vinden die mij bevalt, die wekelijks gaan beoefenen (ongeveer, ben gaan wielrennen en pilatessen, en heb dat 'regelmatig' gedaan)
- naar een plekje binnen een van de commissies van m'n studievereniging solliciteren (heb besloten dit toch niet te doen omdat m'n studie halen even belangrijker is..)

gefaald 

: Heel veel geleerd, met glans geslaagd en aan het mennen met Sammeke!
: Nieuwe leerkracht waar ik met volle moed ben bij gestart, ik heb er echt terug plezier in en word steeds beter.

Corelli schreef:1. Een leuke baan vinden als maatschappelijk werker, of op mbo-niveau met doorgroeimogelijkheden
2. 8 winstpunten rijden in de endurance
3. mijn rijbewijs halen

:) Nissima schreef:1. Afstuderen als programmeur
2. Een eigen paard (en dan specifiek Kathy)
3. Uit huis gaan (en dan bij voorkeur naar Duitsland verhuizen)
Onafhankelijk van elkaar moeten ze uit te voeren zijn, maar het zou helemaal fantastisch zijn als ik ze alle drie kan waarmaken!
toch nog iets goeds gebeurd dit jaar) maar daardoor is het ook wel allemaal wat onstabieler.