Cowgirl_K schreef:@ corelli; nog gefeliciteerd!! Loopt het een beetje nu je wat voor jezelf begonnen bent?
Na de opleiding die ik nu doe zat ik er ook aan te denken om iets kleins op te starten, liefst vanuit huis. Daarnaast nog een opleiding doen om op terug te kunnen vallen. Zit echt heel erg in een dubio wat ik nu wil en wat handig is..
Wil zekerheid maar moet ook accepteren dat dat in deze maatschappij niet haalbaar is
Dankje 
Ik begeleid momenteel 3 clienten en ben daar tussen de 10-15 uur per week aan kwijt. Ik richt me specifiek op cliënten met een PGB, want heb al gemerkt dat ik voor de mensen zonder indicatie niet interessant ben. En dat is logisch, want die kunnen gratis aankloppen bij een AMW 
Ik doe dit ook allemaal vanuit huis, in de zin dat ik thuis de administratie etc. doe en de begeleiding bied ik bij cliënten thuis. Heel af en toe komt er ook een cliënt bij mij thuis, maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Daarnaast solliciteer ik gewoon door, want mijn droom is toch een baan in loondienst en dan mijn bedrijfje ernaast. Ik vind het werk als ZZP'er leuk, maar wel erg alleen zonder collega's en ik heb ook wel graag wat zekerheid qua loon, vandaar dat ik dus nog door solliciteer.
Op dit moment werk ik naast mijn bedrijf nog in een verpleeghuis en op een woonvorm voor mensen met autisme. Dit zijn beiden 0-urencontracten dus goed te combineren met mijn ZZP-schap 
Als je nog specifieke vragen over de opleiding of mijn werkzaamheden hebt, stel ze gerust hoor! Ik heb de opleiding trouwens op de HAN in Nijmegen gedaan