Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
blensink schreef:Tjeetje wat een spannende tijd komt er voor jullie aan, ik woon zelf al jaren in spanje en zou er niet aan moeten denken weer naar nederland te gaan.
Daar het toch een heel ander leven is met name de stress waar ik nooit meer aan zou kunnen wennen.
Maar ik snap heel goed je besluit en je onzekerheid.
Ik wil je heel veel sterkte met de verhuizing wensen en een hele goede en voorspoedige tijd in Nederland.
wat dat betreft doen we het goed, maar ik wil niet altijd alles op mijn man laten aankomen. Werk voor mij hier is erg lastig, ik heb wel wat dingen, maar daar kunnen we echt niet van leven als mijn man (tijdelijk) niet kan werken. Met de uitkering die we dan krijgen via de verzekering kunnen wij niet rond komen.... blensink schreef:Heb net even je site en advertentie bekeken, zijn jullie niet bang dat je in de toekomst ontzettend veel spijt gaat krijgen?
!
)
We kunnen nog geen hypotheek krijgen gezien we geen werk verleden hebben... niet noemenswaardig op papier en in het buitenland wat dus zo goed als weg valt... daar trapt een bank niet in
Ik krijg wel een contract maar nog niet heel veel uren, dat komt er wel aan, maar is nu dus nog niet aan de orde.. mijn man heeft nog niks, die begint wel weer voor zich zelf, en heeft al weer uitzicht op wat klussen in NL, maar ook dat geeft geen enkele zekerheid bij een bank. Dus een 125.000,- dan houdt het wel op.....miccamaaike schreef:Ik gok dat ze haar kids graag naar een Nederlandse school wil laten gaan?