Nu het 'probleem'. Ik heb al bijna een jaar een relatie met werkelijkwaar de liefste jongen die er is. Alleen twijfel ik nu al een paar maanden of ik nog wel verder wil. Heb er veel met hem over gepraat en dat doen we nog steeds. Ook heb ik een gesprek met mn moeder gehad. Niet specifiek over ons maar over relaties in het algemeen. En sinds dat gesprek is het voor mij heel duidelijk geworden dat ik eigenlijk nooit verliefd ben geweest en hem dus meer zie als een beste vriend.
Nu ben ik enorm aan het twijfelen of ik de relatie nu zal verbreken of niet. Het klinkt natuurlijk het meest logisch om dat wel te doen. Maar het is zo ontzettend moeilijk, hij heeft echt alles en is zo lief voor me. Hij is alleen een totaal ander type dan waar ik op zou vallen. Hiervoor had ik altijd van die 'badboy' (
)vriendjes die alleen seks wilde, waardoor het altijd in no time weer uit was. Hij is dus absoluut niet zo'n type en dat maakt hem zo speciaal ook. Ik hou wel heel veel van hem, maar als vrienden dus. De stap om het uit te maken is alleen zo ontzettend moeilijk. Het liefst zou ik gewoon verliefd op hem zijn, maar helaas kan ik dat niet besturen..
De reden dat ik het nog niet heb uitgemaakt, is denk ik omdat hij nog wel zo verliefd op mij is en hem pijn doen wil ik echt niet na alles wat ie voor me gedaan heeft.
Ik weet niet wat ik verder wil bereiken met deze post, maar ik moest het even van me afschrijven denk ik..
Maar ik ben ook nooit echt verliefd geweest op hem. Verder, ik denk al zo'n 4 maanden na over of ik nog verder wil of niet. Ik voel wel liefde voor hem, maar op dezelfde manier als ik voor andere beste vrienden voel zeg maar.
. Ik droomde vannacht toevallig nog dat hij me heel romantisch ten huwelijk vroeg
..iets wat hij overigens heel onromantisch heeft gedaan, omdat hij zo'n lekkere nuchtere boer is
. Ik heb ook zo lang gewacht omdat hij voor de rest zo lief en aardig was en ik hem geen verdriet wilde doen. Uiteindelijk heb ik hem daardoor nog meer verdriet gedaan , omdat ik verliefd op een ander werd. Dat kan dus gebeuren als je niet meer op je huidige vriend verliefd bent. Probeer dat te voorkomen en ...hoe hard het ook is...verbreek de relatie tijdig.
) zonder dat ik verliefd was...maar nu werd ik misschien ook wel gemakkelijk verliefd
.
.