Dit keer had de Pathé een actie op FB vanwege de film 'Dumb and Dumber to' en je moest een van je domste actie's beschrijven. Aangezien ik er nogal wat heb (...
), besloten er eentje op te schrijven.Namelijk deze..
Citaat:De domste acties heb ik voornamelijk als ik alleen ben. Stel je voor: je moet nodig naar het toilet en dat is best een kleine ruimte. Je zit te klooien met het knoopje van je broek en staat voorover gebogen, terwijl je heen en weer hupst omdat je bijna in je broek plast. Plotseling moet je niesen, maar je stond al voorover gebogen en dus al dicht bij de muur met je hoofd.. Door de kracht van je nies stoot je je hoofd tegen de muur, en pis je al half in je broek. En als je dan beseft dat dat er echt dom uit moet hebben gezien en je het voor je haalt houdt je 't helemaal niet meer en pis je in je broek van het lachen.
Ik kreeg daarop al een reactie dat ik hiermee wel al in de shortlist zou belanden, maar winnen had ik niet gedacht.

Tot ik net dus een bericht kreeg van Pathé met de boodschap dat ik gewonnen heb!
Nu zijn jullie natuurlijk vast benieuwd wat ik gewonnen heb..
Ik mag dus naar de film 'Dumb and Dumber to' met drie vrienden, maar met speciaal vervoer! Voor wie 'm nog niet kent, meet Mutt Cutt

Ja, die auto!

Hi-la-risch! Nu maar even afwachten wanneer en waar, maar dat komt wel goed!
Verslag incl. foto's zullen volgen