Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Van mensen die grammaticaal correct Nederlands kunnen schrijven.

leeneliefje schreef:Suzanne F. schreef:Van mensen die grammaticaal correct Nederlands kunnen schrijven.
mensen die lief zijn voor elkaar
Suzanne F. schreef:maralyn schreef:En daar wordt ik al blij van.
Zucht.
Nou ik zeur echt niet hoor. Maar mensen schrijven over het algemeen zo slecht Nederlands. Zo moeilijk is het toch niet?
Met een beetje aandacht voor wat je typt kom je al een heel eind.
)
Suzanne F. schreef:eroslover schreef:@ Suzanne F dit is een positief topic, snap je punt wel. maar het ging hier niet om een tekst die niet meer leesbaar was maar om een t te veel. Waar wordt je nu echt blij van?
Doe je dit nu expres?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou je hebt mijn dag nu weer goed gemaakt hoor.
MalaQ schreef:Leuk topic!![]()
Ik word blij van:
- een heerlijke buitenrit met mijn paardenvriendinnetje, en dan vooral als we er met de trailer op uit gaan.
- 's avonds op de bank met een serie, een wijntje, kaarsjes en gezellige lampjes aan, m'n kat op schoot en m'n hond tegen me aan. Ultiem genieten![]()
- mijn werk!! Niet elke dag, maar meestal toch wel!
- de zon die schijnt. Maar word toch ook wel blij van de regen op het dak (mits ik niet naar buiten hoef)
Ik word van nog zoveel meer dingen blij.. Maar dit is even wat in me op komt
leeneliefje schreef:MalaQ schreef:Leuk topic!![]()
Ik word blij van:
- een heerlijke buitenrit met mijn paardenvriendinnetje, en dan vooral als we er met de trailer op uit gaan.
- 's avonds op de bank met een serie, een wijntje, kaarsjes en gezellige lampjes aan, m'n kat op schoot en m'n hond tegen me aan. Ultiem genieten![]()
- mijn werk!! Niet elke dag, maar meestal toch wel!
- de zon die schijnt. Maar word toch ook wel blij van de regen op het dak (mits ik niet naar buiten hoef)
Ik word van nog zoveel meer dingen blij.. Maar dit is even wat in me op komt
Ik word blij van jou lieve hondje, dat hij zo mooi is hersteld!
Meen ik serieus, heb met een lach je topic gelezen en je foto's gekeken.
)