Ook staat mijn scrub steeds op een andere plek. En dan nog eens beweren dat er niet aangezeten word
Zeep verminderd zich zelf toch niet als het langer staat of wel soms? Iemand die dit herkent?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook staat mijn scrub steeds op een andere plek. En dan nog eens beweren dat er niet aangezeten word
Zeep verminderd zich zelf toch niet als het langer staat of wel soms?
NoekAa_ schreef:Jep... Al wordt het hier gewoon gedaan en toegegeven. Meestal zet ik het in de badkamerkast en pak ik het als ik ga douchen. Wat ik ook altijd zo knap vind is dat mijn broertjes mijn conditioner opmaken...
Ik verdenk dus ook mijn broertje er van dat hij mijn scrub gebruikt. Maar het is zo stom als ik het ergens anders neer zet vergeet ik gewoon dat ik het daar heb liggen. 

dus toen ik de opstart van de OP las besloot ik de titel maar nog eens te lezen.
Hier zitten ze er niet aan en ze mogen het best een keer gebruiken maar vraag het idd even. Mirjamsel schreef:Daarom heb ik dus altijd alles op mijn kamer gehad.. 1 keer een dure shampoo van de kapper in de douche laten staan en ik heb het geweten!
Sowieso gebruiken mannen veeeeel meer zeep en shampoo dan vrouwen
Mirjamsel schreef:Daarom heb ik dus altijd alles op mijn kamer gehad.. 1 keer een dure shampoo van de kapper in de douche laten staan en ik heb het geweten!
Sowieso gebruiken mannen veeeeel meer zeep en shampoo dan vrouwen
Britta31 schreef:Mijn vader pakte vroeger gewoon de tandenborstel die het dichts bij stond.Ik had dus een watervaste pleister met groot mijn naam erop op mijn tandenborstel geplakt.Ik hou superveel van mijn vader maar een tandenborstel is prive.
en dan is dat verboden gebied, mag niemand er naar kijken, en al helemaal de dop niet open doen.
en ook de pot gel moet natuurlijk mee uit logeren en de tandpasta, shampoo, etc.