Zeepjes verdwijnen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Zeepjes verdwijnen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 00:13

Ik ben 18 en ben het huis nog niet uit dus deel de badkamer met mijn ouders en broertje. Ik heb een tijdje geleden een lekkere body scrub gekocht en een dure lacoste douche gel. De zeepjes staan op een richel in de badkamer bij de rest van de zeep. Ik heb aangegeven dat het niet de bedoeling is om mijn zeep te gaan gebruiken zonder te vragen. Als ze een keer de scrub willen gebruiken, prima dat begrijp ik wel want we hebben normaal gesproken geen scrub. Maar het zou fijn zijn als ze vragen. Als mijn moeder zeepjes voor zich zelf koopt mogen wij er ook niet aan komen. Mijn scrub word het meest ''geplunderd'' als ik vraag of iemand aan mijn zeep heeft gezeten zegt iedereen ''ik was het niet''. Hoe kan het dan dat mijn tube met scrub nu bijna leeg is terwijl ik de afgelopen weken niet gebruikt heb >;) Ook staat mijn scrub steeds op een andere plek. En dan nog eens beweren dat er niet aangezeten word >;) Zeep verminderd zich zelf toch niet als het langer staat of wel soms?

Iemand die dit herkent? :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:14

Simpele oplossing: hou het op je eigen kamer.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:15

Zet het eens op je kamer voor een paar weekjes, dan weet je het zeker.. :D

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 00:15

moonsparkle schreef:
Simpele oplossing: hou het op je eigen kamer.

De lacoste ligt in de la in mijn vakje in de badkamer alleen ik vergeet dan vaak dat ik het daar heb liggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:16

In je kledingkast zetten of bij je makeup spulletjes houden. Vervelend dat je mensen in je eigen huis/familie niet kan vertrouwen.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:18

Jep... Al wordt het hier gewoon gedaan en toegegeven :P. Meestal zet ik het in de badkamerkast en pak ik het als ik ga douchen. Wat ik ook altijd zo knap vind is dat mijn broertjes mijn conditioner opmaken...

Evaa_

Re: Zeepjes verdwijnen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:23

Herkenbaar!

Ik had daarom al mijn douche spulletjes in een emmertje op m'n kamer en nam dat elke keer mee naar de douche.. Beetje raar misschien maar het was echt vervelend dat iedereen gewoon aan m'n dure spulletje zat..

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 00:27

NoekAa_ schreef:
Jep... Al wordt het hier gewoon gedaan en toegegeven :P. Meestal zet ik het in de badkamerkast en pak ik het als ik ga douchen. Wat ik ook altijd zo knap vind is dat mijn broertjes mijn conditioner opmaken...

hahaha _O- Ik verdenk dus ook mijn broertje er van dat hij mijn scrub gebruikt. Maar het is zo stom als ik het ergens anders neer zet vergeet ik gewoon dat ik het daar heb liggen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:29

Ketly schreef:
Zet het eens op je kamer voor een paar weekjes, dan weet je het zeker.. :D

:')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:30

Ik heb oa toiletartikelen bij m'n moeder staan en daar gewoon aangegeven dat het prima is als het gebruikt wordt, maar ook vervangen als het bijna op is en ik kom die kant op. :)
Vooral m'n zusje heeft er nogal een handje van om m'n shampoo en/of douchegel te pakken. :+
Duur spul neem ik mee naar huis of ik zet het in een bak/toilettas in de slaapkamer neer.
Etenswaren is gewoon weg=weg, maar ook daar overleggen we evt over als het om aparter spul gaat. :)

In TS' geval zou ik het apart houden, dus of in je eigen vak/la of op je kamer.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:33

Ik las serieus 'zweepjes verdwijnen' :') dus toen ik de opstart van de OP las besloot ik de titel maar nog eens te lezen.

Dit is overigens de rede dat ik vroeger thuis alles op mijn kamer hield. Totdat mijn broers die al uit huis waren gewoon mijn kamer plunderden (CD's, boeken, DVD's alles verdween).
Ik ben toen een keertje heel erg boos geworden en heb voortaan mijn slaapkamer op slot gehouden als mijn broers er waren.
Heel kinderachtige oplossing, ik weet het. Maar mijn hele CD verzameling ging eraan.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:37

Daarom heb ik dus altijd alles op mijn kamer gehad.. 1 keer een dure shampoo van de kapper in de douche laten staan en ik heb het geweten!

Sowieso gebruiken mannen veeeeel meer zeep en shampoo dan vrouwen :P

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:43

Wat kinderachtig dat er over gelogen wordt zeg := Hier zitten ze er niet aan en ze mogen het best een keer gebruiken maar vraag het idd even.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 00:44

Mirjamsel schreef:
Daarom heb ik dus altijd alles op mijn kamer gehad.. 1 keer een dure shampoo van de kapper in de douche laten staan en ik heb het geweten!

Dat laatste is waar. Mijn vriend pakt altijd een hand vol shampoo en zeep en ik pak wat genoeg is voor mijn haar. Laatst werd hij 'boos' op mij dat ik te veel shampoo pakte. Mijn haar is ook een stuk langer dan dat van hem en hij pakt even veel shampoo als mij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:50

Mirjamsel schreef:

Want vrouwen weten hoe duur het is en gebruiken een drupje, mannen doen een drupje, denken; ohhh sinaasappel! En gebruiken vervolgens de halve fles 'want je koopt toch wel nieuwe als je boodschappen gaat doen.' :')

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:08

Ja dit herken ik! Ik leef hier met mijn 4 broers en ouders. Altijd werden de dingen opgegeten die ik voor mezelf haalde en shampoos waar ze echt niks aan hadden werden altijd gebruikt. Mega irritant. Wat ik ook heel vervelend vind is als mijn moeder mijn mascara's pakt, of m'n broers haarborstels gebruiken en echt heel ergens anders leggen.

Ach ja, dat heb je nou eenmaal als je met veel mensen in een huis woont. Ik kan zo vaak zeggen dat de eiersalade alleen van mij is, de volgende dag is het toch op :')
Volgend jaar maar richting een huis zonder ouders en broers. Dat lijkt me dan wel lekker hoor

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:09

Mijn vader pakte vroeger gewoon de tandenborstel die het dichts bij stond.Ik had dus een watervaste pleister met groot mijn naam erop op mijn tandenborstel geplakt.Ik hou superveel van mijn vader maar een tandenborstel is prive.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:11

Ja dat hadden wij hier ook. Ik leg dus nu al jaren mijn tandenborstel privé boven in het kastje, anders wordt ie gewoon door m'n broers gebruikt. Die hebben daar blijkbaar geen moeite mee, maar ik wel :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:14

Britta31 schreef:
Mijn vader pakte vroeger gewoon de tandenborstel die het dichts bij stond.Ik had dus een watervaste pleister met groot mijn naam erop op mijn tandenborstel geplakt.Ik hou superveel van mijn vader maar een tandenborstel is prive.

Oh bah! Dat deed mijn vader ook!
En ik hou inderdaad zielsveel van mijn vader maar ik ga geen tandenborstels delen.
Vroeger had mijn vader de nare gewoonte om met een natte vinger vuil van mijn mondhoek te vegen voor ik de deur uit ging, ik ging daarvan altijd zowat over mijn nek!
Mijn vriend deed het laatst ook (melige bui, hij weet dat ik er nooit tegen kon) en toen ging ik ook zowat over mijn nek.

Nee, anderen moeten van mijn mond en tandenborstel afblijven. Punt.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:18

Verbaast me dat zoveel mensen dat probleem hebben! Vervelend.

Mijn moeder kocht vroeger gewoon wat we vroegen (uiteraard tot op zekere hoogte, maar ik heb ook nooit behoefte gehad aan doelloze of onbetaalbare dingen) en dat was dan van iedereen. Nooit gezeur van gehad. En als iemand dan een keer iets anders heeft (zelf gekocht of van verjaardag ofzo) dan bleven we daar gewoon vanaf zonder dat het gezegd moest worden..

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:20

Ja dit herken ik.. Ik heb bananen en kokos shampoo en cremespoeling, maar moet alles wegzetten anders pakt mijn zus het zonder pardon en ontkent het ook nog .. Geld ook zo voor mijn zeep, zelfs als ik het in mijn kastje plaats in de badkamer.. Erg vervelend

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 03:15

Kistje met een cijferslotje... Dat deed de truuk vroeger bij ons wel. Alles ging er in, anders wordt alles ook opgebruikt.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 06:53

Als moeder blijf ik het een raar fenomeen vinden :o?

18 jaar lang koop je van alles voor je kind voor in de badkamer: zeep, tandpasta, shampoo, deo, borstels, elastiekjes etc. etc.
en ze gebruiken 18 jaar lang al jouw "dure" spullen, als ze het kunnen gebruiken om het poppenhaar of de autootjes te wassen. :n

En op een dag kopen ze zelf eens een klein flesje met iets }> en dan is dat verboden gebied, mag niemand er naar kijken, en al helemaal de dop niet open doen. *\%/*

_O- :D :=

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 07:02

Precies Janouk! :D En dan gaan ze het hele weekend ergens logeren en nemen voor het gemak álle haarborstels mee. Dat mama ook nog iets op haar hoofd heeft groeien wat getemd moet worden word voor het gemak maar even vergeten :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 07:54

@ Miryamk

:D :D en ook de pot gel moet natuurlijk mee uit logeren en de tandpasta, shampoo, etc.

Ik denk dat ik ook een emmertje in mijn slaapkamer ga zetten met een slot erop met mijn eigen badkamerspulletjes. Dat ik dat 18 jaar geleden niet bedacht heb {:} |o

Naast een eigen ijskast met slot in mijn slaapkamer met mijn eigen lievelingskaas en lievelingsbrood.
Ik ga mijn slaapkamer barricaderen _/-\o_
Kan ik daar ook mijn pot drop neerzetten met mijn zakken chips.