Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

goed verhaal weer haha als ik het teruglees
De mens is een zoogdier
Danique_G schreef:Ik zie geen eens kans tot discussie, is gewoon een feit
Elinex304 schreef:Ayasha schreef:Ik denk dat de mens veruit het meest gevaarlijke dier is dat er op de aarde rond loopt.
Dat is zo waar. Denk dat zonder ons de aarde veel gezonder zou zijn.
. Alleen is ons aantal niet meer in evenwicht. Danique_G schreef:Ik zie geen eens kans tot discussie, is gewoon een feit
.
Bij bepaalde zaken die eigenlijk niet helemaal door de beugel kunnen wordt nog weleens het argument gebruikt: Dat is natuurlijk, want dat gaat bij dieren net zo. Lekker instinctief en eigenlijk gewoon dom want als wij zo superieur waren zouden wij met onze hersenen keuzes kunnen maken. Dan zouden we daarboven moeten staan. Dat wij dieren opeten kun je natuurlijk noemen, want roofdieren eten prooidieren, hoezo zijn we superieur? We gedragen ons gewoon als beesten.
beert schreef:Elinex304 schreef:
Dat is zo waar. Denk dat zonder ons de aarde veel gezonder zou zijn.
Dan zou er wel een ander diersoort zijn wat die plek inneemt. De mens is het probleem niet, maar wel de mate en tempo waarin we ons voorgepland hebben. Elk diersoort heeft een plekje en wij zijn veredelde apen. Alleen is ons aantal niet meer in evenwicht.
. Een ander dier zou nooit zoveel rotzooi leveren. Al dat plastic in de zee. Allemaal ongezonde stof de lucht in. Denk niet dat andere dieren een bos kunnen ombouwen tot een stad
.