Kerst, iemand romantisch?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

esmee1008

Kerst, iemand romantisch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 19:47

Hallo bokkers,

De titel zegt misschien niet zoveel. Ik zoek eigenlijk leuke en romantische ideetjes voor kerst. Ik zoek namelijk een cadeau voor mijn vriend ben helemaal hotelbotel met hem maar toch blijft het moeilijk. Ik denk dat meer mensen hier last van hebben :o. Het gaat even niet om wat voor jongen hij is, vraag me af wat jullie voorstellen om te geven voor kerst in het algemeen aan je vriend/vriendin.

Luchtje etc vind ik te voorspelbaar, iets leuks met hem doen zou ook leuk zijn, suggesties?

Ben benieuwd! Ook benieuwd naar wat jullie je vriend(in) geven voor kerst!

Leverage

Re: Kerst, iemand romantisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:47

En een dagje weg? Naar 'n kerstmarkt of zo? :)

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 19:49

Leverage schreef:
En een dagje weg? Naar 'n kerstmarkt of zo? :)

Dagje weg is inderdaad een leuk idee! Kerstmarkt zou ik wel leuk vinden, maar denk dat de algemene jongen snel uitgekeken is :')

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:50

Haha ik denk inderdaad dat het voor vele herkenbaar is.
Ik denk wel even hard met je mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:00

Ik zou mijn vriend blij maken met overdag lekker wandelen mits het mooi weer is, en s'avonds lekker uit eten.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:03

Joolien schreef:
Ik zou mijn vriend blij maken met overdag lekker wandelen mits het mooi weer is, en s'avonds lekker uit eten.

De mijne vermoord me als ik voorstel om te gaan wandelen :=

Ik denk dat ik de mijne blij maak met hem achter zijn PS4 te zetten, een Palm in zijn handen druk en er gezellig bij kom liggen en hem bedien... :')
Daarna uiteraard eten, liefde van de man gaat door de maag :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:04

VisibreTeam schreef:
Joolien schreef:

De mijne vermoord me als ik voorstel om te gaan wandelen :=

Ik denk dat ik de mijne blij maak met hem achter zijn PS4 te zetten, een Palm in zijn handen druk en er gezellig bij kom liggen en hem bedien... :')
Daarna uiteraard eten, liefde van de man gaat door de maag :Y)

Vind hij dat romantisch? :')
Nee, mijn lief houdt ook van gamen, maar als ik wat samen wil gaan doen, zet ie dat ding netjes uit. :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:06

Mijn vriend is niet zo romantisch -O-

Wandelen vind hij een ramp (militair, dus dat is ook gewoon niet lachen om mee te moeten lopen trouwens := )

Het meest romantische wat hij ooit heeft gedaan was een liedje zingen onder de sterren tijdens een nacht picknick... Maar daar is het met kerst wat koud voor? :))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:07

Een kerstmarkt vind ik vooral een druk gekkenhuis waarbij je in de meeste gevallen al schuifelend jezelf door de mensenmassa moet wurmen. Weinig romantisch aan :')

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:12

Dagje Parijs!
Ik kwam toevallig vandaag tot de ontdekking van slangenreizen.nl
Lekker goedkoop.

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 20:27

Wandelen gaat mijn vriend ook niet geweldig vinden! Wel weet ik dat hij graag een keer naar een concert van Afrojack wil gaan, kaarten bestellen is dus een optie als cadeautje maar kan nergens vinden wanneer hij weer in Nederland optreed? :(

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:27

Naar London met kerst (erg mooi! :D), bioscoop, juist dingen doen wat mannen leuk vinden zoals lasergamen/karten/bowlen met vrienden en dan samen romantisch uiteten, naar een mooi concert.. Joh er zijn zoveel leuke dingen om te doen :D

Edit: ik ga naar jingleball dit jaar, lijkt me ook super tof feest! Geen afrojack maar wel leuke andere artiesten

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:07

LZP -> PF

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:09

VisibreTeam schreef:
Wandelen vind hij een ramp (militair, dus dat is ook gewoon niet lachen om mee te moeten lopen trouwens := )

Haha, ik moet ook altijd alleen lopen omdat ik te hard ga.... :')

Naar n ijsbaan met gluhwein enzo?

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 22:15

Met kerst zijn er altijd wel leuke dingen te doen of uiteten maar cadeautjes?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:17

Motorrijlessen :))

Nou was ik bevriend met mijn oude instructeur dus die had een mooi pakketje samengesteld voor me met een aantal lessen voor een x-bedrag, maar je kan natuurlijk ook gewoon een proefles geven :).

Edit: Oh, het moest romantisch zijn :=. Geen idee, verder dan een kaars aansteken kom ik nooit :')
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 11-11-14 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:20

Een mooi lingeriesetje! Cadeautje voor jullie beiden ;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:25

Een kado is altijd persoonlijk... Is maar net wat diegene leuk vind of waar die van houd.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:41

Ik ga 19-20 december wel met vriendlief naar een kerstmarkt via de hema aanbieding met hotelovernachting. Als verrassing. ... helaas weet die het al.... maarja... hem lijkt het super leuk!

En wat we daar gaan doen, welke markten etc bekijk ik in de laatste week ivm winterbanden van de auto etc.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:44

Wij gaan naar de kerstmarkt in Antwerpen.
1e kerstdag zijn we met z'n 2en. Eerste kerst samen dit jaar.
Ik ga voor hem een mountainbike helm kopen. We gaan lekker gourmetten

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:49

Ik zou echt niet naar London gaan met kerst, het is hartstikke mooi enzo, maar je kan er over hoofden lopen, hotels zijn stikduur, en zo heel bijzonder is t niet :') ben altijd blij als alle touristen weer een beetje weg zijn haha :j

verder is schaatsen met gluhwein en daarna uit eten wel heel romantisch denk ik :D
ik ga wss met vriendlief paardrijden in t bos, en daarna lekker bijkomen met dinner bij de openhaard, maar Dan moet je wel een vriend hebben die ook kan rijden...
concert is ook leuk, op Ticketmaster kan je vaak wel vinden of je favo artiest binnenkort nog ergens is (je zou er bijv. Ook een weekeindje in een nabijgelegen land aan vast kunnen plakken als die daar wel een concert heeft :) )

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:14

Ik lees even mee, denk zelf dat we uit eten gaan met kerstavond en verder gewoon op de bank zitten met kaarsjes enzo. misschien nog een avondwandeling om het eten te laten zakken haha. Ik hoop heeeel erg op sneeuw, dan is het helemaal mooi zo'n avondwandeling.
Ik heb mijn vriend vorig jaar trouwens een ketting gegeven met mijn naam erop en onze verkeringsdatum. Hij draagt hem echt altijd!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:19

Mijn vriend krijgt dit jaar een surround sound! Over twee weken gaan we samen wonen (dan is ons huis eindelijk af) en wat er nog moest komen zijn o.a. die dingen, dat is iets wat ie graag zou willen alleen waar we nog een beetje voor moe(s)ten sparen. Denk wel dat ie het leuk gaat vinden. Dus mijn cadeau was makkelijk. Maar voor jou misschien iets in huis, een weekend weg of zoals je al zei een concert van zijn favoriete artiest.. Succes moet het zoeken naar het juiste cadeau!

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:22

Ik ga met tones mee: ijsbaan en gluhwein!

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:27

Tja mijn vriend wilde niet echt een cadeautje want hij heeft niet echt geld om voor mij wat te kopen :P (maar dat maakt mij helemaal niks uit, ik vind het leuker dingen te geven)

Dus ik had bedacht dat we anders gewoon gezellig naar een knus restaurant gaan. Dan trakteer ik hem :) en misschien een dagje naar Londen, want dat vind hij zo leuk... (En ik ben er nog nooit geweest)