Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urion schreef:Moet je dat er letterlijk bij zetten? Ik dacht dat het altijd wel duidelijk was dat je een risico loopt met brievenbus post. Alleen nog nooit gehad dat het gebeurde. Ik heb alleen bij de advertentie gezet verzenden kosten koper en bij het contact over en weer hebben we het er niet over gehad.
Urion schreef:Oke dan ga ik het toch maar over maken, vervelend dit. Denk dat ik voortaan maar niet meer met de gewone post wil verzenden. Bedankt voor je reactie.
. Ook daarvoor moet je er expliciet bij zeggen dat het risico van t verzenden voor de koper is.esmolove schreef:ik heb het nog niet mee gemaakt maar zou het kunnen dat mevrouw wel der pakketje heeft ontvangen en ook nog eens der geld terug probeert te krijgen?
komt volgens mij niet veel voor dat een pakketje niet aankomt.
Urion schreef:Oke dan ga ik het toch maar over maken, vervelend dit. Denk dat ik voortaan maar niet meer met de gewone post wil verzenden. Bedankt voor je reactie.
ElCid schreef:Urion schreef:Oke dan ga ik het toch maar over maken, vervelend dit. Denk dat ik voortaan maar niet meer met de gewone post wil verzenden. Bedankt voor je reactie.
Niet terugbetalen, zij heeft verzocht om het op te sturen terwijl ze in de buurt woont! Haar risico dus als je hebt aangeboden dat ze het ook kon komen halen.
Kan zij bewijzen dat ze het niet heeft gehad?
. Dat had dus gekund met verzendbonnetjes etc, maar die heeft ze niet.