Zoals een lief briefje in z'n broodtrommel ofzo, of een lekker ontbijtje op bed zo nu en dan.
Reacties zoals "Hij weet sowieso dat ik van 'm hou. Hoef ik niks extra's voor te doen" mogen achterwege gelaten worden. Dat weet mijn vriend ook wel, maar ik vind het wel leuk om dat ook door kleine dingen te laten zien, alleen laat mijn inspiratie en creatieve geest mij een beetje in de steek.

Ik heb voor een ex een keer allemaal hartjes uitgeknipt en daar 100 redenen op geschreven waarom ik van 'm hield en deze hartjes in een doosje gedaan, ook in de vorm van een hart. Ze pasten er precies in. Vond ie ook erg leuk.

een winterwortel, in plakjes en dan hartjes uitsteken.. Aardappels in plakjes en hartjes er van maken.. En een hamburger in hart-vorm gesneden
We zijn bijna een maand samen, dus nog heel vers, maar ik denk dat hij al 150,- aan me uitgegeven heeft zonder dat ik daarom heb gevraagd. Gaan we stappen, krijg ik de kans niet om wat te drinken voor hem te halen want dat heeft hij dan al gedaan. Gaan we wat leuks doen, heeft hij al betaald voor ik mn pasje tevoorschijn heb gehaald. Laatst gingen we naar de stad want hij wilde shoppen. Hij heeft wel 100x tegen me gezegd dat ik voor kleren moest gaan kijken want hij wilde wat voor me kopen. Heb t uiteindelijk gewoon niet gedaan. Vervolgens wilde hij naar de Mediamarkt (hij gaat op zichzelf wonen dus dat was te begrijpen) Ik ging nog even naar een SD kaart kijken, en voor ik het wist had hij het dubbele GB voor me gekocht als dat ik zelf wilde kopen.. Mijn vriend is echt een schatje, maar als hij de kans krijgt koopt hij de hele wereld voor me. Kleine dingetjes aan elkaar geven is dus nog niet echt voorgekomen, maar wij zijn vrijdag een maand samen dus wat kleins lijkt me wel leuk om te geven.