Kleine verrassinkjes voor je vriend(in)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Kleine verrassinkjes voor je vriend(in)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 23:06

Wat doen jullie voor kleine dingen om je vriend of vriendin te laten weten dat je van hem of haar houdt?
Zoals een lief briefje in z'n broodtrommel ofzo, of een lekker ontbijtje op bed zo nu en dan.

Reacties zoals "Hij weet sowieso dat ik van 'm hou. Hoef ik niks extra's voor te doen" mogen achterwege gelaten worden. Dat weet mijn vriend ook wel, maar ik vind het wel leuk om dat ook door kleine dingen te laten zien, alleen laat mijn inspiratie en creatieve geest mij een beetje in de steek. :')

Ik heb voor een ex een keer allemaal hartjes uitgeknipt en daar 100 redenen op geschreven waarom ik van 'm hield en deze hartjes in een doosje gedaan, ook in de vorm van een hart. Ze pasten er precies in. Vond ie ook erg leuk. :j

Jette

Re: Kleine verrassinkjes voor je vriend(in)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:08

Ik neem in ieder museum waar ik kom een ansichtkaart mee waar ik iets leuks op schrijf. Een ansichtkaart van een schilderij dat ik heel mooi vind. Aangezien ik best vaak in musea kom zijn het er ongeveer twee per maand.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:11

Wenscakejes vind ik erg leuk om te maken. Ook sla ik met valentijnsdag een berg lieve kaarten in die ik dan door het jaar heen op stuur.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:12

Wat een leuk idee met die hartjes! Waar zou je die papiertjes en bakje kunnen halen?

Ik haal wel s chocola, in hart vorm of waar 'ik hou van je' op staat op iets anders liefs op de verpakking. Heb ook wel s zon klein boekje gegeven van 'liefde is...' voorin iets leuks geschreven en toen gegeven.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 23:15

Die ansichtkaarten is ook een erg leuk idee inderdaad! :j
Wenscakejes zijn ook lief. <3

Zo'n doosje heb ik bij de Xenos gekocht en zelf gewoon hartjes uitgeknipt in dezelfde maat van verschillende kleuren papier! En op het doosje zelf heb ik "100 redenen waarom ik van je hou..." geschreven.
Chocola doet het ook bijna altijd goed inderdaad! We houden alleen allebei niet zo van chocola... :')

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:17

Dankje! Ik ga zoiets maken, vind t een onwijs leuk kado!
Niet van chocola houden.. hoé kan dat.. -O-

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:18

Ik heb idd ook eens 100 briefjes met redenen geschreven, dat in een weckpot gedaan met hartjessnoepjes erbij en dat gegeven met de opmerking eet n snoepje en pak een kaartje als je je niet goed voelt

Een keer naar aachen naar een vriend en daar in de chocoladefabriek een blikje in de vorm van n hartje kopen met chocolatjescen die, met uitzicht op de hele stad, geven

Nog n aantal keren heerlijk voor m gekookt/mee uit eten genomen (hij mij ook :p)

Hij heeft mij een tijdje terug verrast met een kamer vol kaarsjes, mijn lievelingswijn en lekkere hapjes <3

Ook had hij toen we een half jaar hadden vlaaitjes met aardbei gekocht, deze uitgesneden in hartvorm in siliconen cupcake vormpjes gestopt met daaromheen hartjessnoepjes

Dat waren de meest leuke denk ik wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:21

Voor mijn vriend heb ik laatst allemaal briefjes verstopt in het huisje waar hij nu woont. Op die briefjes had ik dingen geschreven die met hem/ons te maken hadden en hij zei het erg leuk te vinden naar die briefjes op zoek te gaan. Kreeg regelmatig een berichtje met daarin welke hij gevonden had en of hij verwacht had ze daar te vinden of niet :P

Ook, toen hij en een vriend van hem terug kwamen van een week in het buitenland werken, zijn de vriendin van zijn vriend en ik gewoon naar zijn huis gegaan zonder het te zeggen, hebben ons (heerlijk klein-kinderig :P) onder de tafel verstopt. Na een kwartier kwamen wij daaronder weg (zijn ouders wisten dat wij daar zaten en hielden hun mond ^^) om ze te verrassen :) Hij kon het eerst niet bevatten, maar kon deze actie later wel waarderen :P

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 23:28

loveslimpie schreef:
Hij heeft mij een tijdje terug verrast met een kamer vol kaarsjes, mijn lievelingswijn en lekkere hapjes <3

Dat is zo romantisch! <3

Ik ben helaas alles behalve een keukenprinses, dus heerlijk uitgebreid voor 'm koken ofzo zit er niet in. _O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:57

Goed topic!
Vriendje had mij van het weekend verrast met kaarsjes en een lekker drankje in bed.

vaak neem ik iets kleins mee. Zakje hartjes snoepjes, kaartje of weet ik veel wat.

chocoladefabriek is een goede in Aken heb hem genoteerd! Ga namelijk kerstshoppen 18-19 december in Aken en Maastricht! Was ook een verrassing!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 00:05

Ik koop wel is wat lekkers voor hem. Voor de rest krijg ik vrij weinig van hem(helemaal niet romantisch) dus doe ik er ook niet zoveel meer aan!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 00:18

x_Jeanine_x schreef:
Goed topic!
Vriendje had mij van het weekend verrast met kaarsjes en een lekker drankje in bed.

vaak neem ik iets kleins mee. Zakje hartjes snoepjes, kaartje of weet ik veel wat.

chocoladefabriek is een goede in Aken heb hem genoteerd! Ga namelijk kerstshoppen 18-19 december in Aken en Maastricht! Was ook een verrassing!

T is van Lindt, als je met de trein gaat naar Aachen west dan ist nog 10minuutjes lopen, met de auto heb je daar genoeg parkeerterrein :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:59

Loveslimpie, thanks ga met de auto! Omdat we in Kerkrade in het hotel zitten via de Hema actie :)
Wilde eigenlijk per 1 januari definitief gaan lijnen.... dus mag niet te veel inslaan!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 11:06

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 12:08

Ik heb vorig jaar met valentijn zo'n hartjes uitstekers gekocht voor koekjes.. Maar daarmee avondeten gekookt met alleen maar hartjes :)) een winterwortel, in plakjes en dan hartjes uitsteken.. Aardappels in plakjes en hartjes er van maken.. En een hamburger in hart-vorm gesneden :D Een heel bord vol hartjes :D vond ie erg leuk. Het is dan wel weer zo'n ei die reageert van "o ja, was het valentijn vandaag?" :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 12:12

Ah dat vormpje is kei leuk! Hij houdt wel van een gebakken eitje 's ochtends op brood. Dus dat is een leuk idee. :D
8nnemiek, tjezes wat een werk moet dat zijn geweest! :')
En tja.. mannen en Valentijnsdag... niet de beste combinatie meestal. _O-

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 12:21

Een tijd geleden heb ik in een creatieve bui ( die zijn nogal zeldzaam bij mij). Een houten plankje in een vierkant gezaagd, met verf hier en daar hartjes geschilderd , 2 gaatjes in geboord, wc rol door een touwtje gehaald en dat vast geknoopt in de geboorde gaatjes en met een zwarte stift op het hout boven de wc rol : 'Voor mijn allerliefste scheet' geschreven.

Ik heb mijn man in de 12 jaar dat we samen zijn nog nooit zo vereerd gezien :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 12:23

'Voor mijn allerliefste scheet'.. _O-
Die vind ik wel heel mooi verzonnen. _O-

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 13:15

Wij geven elkaar regelmatig kleine cadeautjes, of doen lieve dingen (A)
zoals eetbare massage olie, chocolade hartjes, glaze hartje in een zakje met ik hou van je, hartje sleutel hanger dat soort kleine dingen.

Heb wel het geluk dat mijn vriend heel romantisch is haha. Hij geeft ook regelmatig bloemen (L)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 13:45

Wat een romantische dingen komen hier te voorschijn! <3

Mijn vriend zie ik alleen maar in het weekend, vanaf zaterdag. Zondag moet ik dan weer naar huis toe. Altijd schrijf ik dan een lief briefje van het moment dat we samen zijn geweest en waarom ik zo van hem hou. Dat doet hem altijd goed. Ik verstop ze ook op verschillende plekjes. De ene keer leg ik hem op zijn bureau, de andere keer in zijn bed etc. Steeds op een ander plekje, zodat hij hem ineens tegen komt.

Ook spuit ik altijd mijn luchtje op zijn kussen, als ik weer naar huis ga. Zo heeft hij mij heel de week bij zich <3

Dit weekend zie ik hem weer na vier (!) weken, dan ben ik zeker wat van plan om het leuk en romantisch te maken!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 16:02

Met valentijnsdag hadden ze bij de hema zo'n memoblokje met hartvormige blaadjes. Weet niet of ze die altijd hebben, maar anders misschien over een paar maanden weer? Scheelt wat knipwerk. ;)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 16:16

Mijn vriend heeft de neiging alles voor me te kopen wat ik maar wil hebben, en daar ben ik t niet mee eens := We zijn bijna een maand samen, dus nog heel vers, maar ik denk dat hij al 150,- aan me uitgegeven heeft zonder dat ik daarom heb gevraagd. Gaan we stappen, krijg ik de kans niet om wat te drinken voor hem te halen want dat heeft hij dan al gedaan. Gaan we wat leuks doen, heeft hij al betaald voor ik mn pasje tevoorschijn heb gehaald. Laatst gingen we naar de stad want hij wilde shoppen. Hij heeft wel 100x tegen me gezegd dat ik voor kleren moest gaan kijken want hij wilde wat voor me kopen. Heb t uiteindelijk gewoon niet gedaan. Vervolgens wilde hij naar de Mediamarkt (hij gaat op zichzelf wonen dus dat was te begrijpen) Ik ging nog even naar een SD kaart kijken, en voor ik het wist had hij het dubbele GB voor me gekocht als dat ik zelf wilde kopen.. Mijn vriend is echt een schatje, maar als hij de kans krijgt koopt hij de hele wereld voor me. Kleine dingetjes aan elkaar geven is dus nog niet echt voorgekomen, maar wij zijn vrijdag een maand samen dus wat kleins lijkt me wel leuk om te geven. :j Dus ik volg om te kijken of hier nog wat leuks voorbij komt!

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 17:06

Ik vind het ook altijd leuk om mijn vriend te verrassen met spontane dingen :D Zeker als ik weet dat hij een drukke week heeft of iets belangrijks. Een keer heb ik gewoon een lief kaartje in zijn brievenbus gestopt, was hij helemaal ondersteboven van omdat hij het niet verwacht had. De laatste keer heb ik een roos in een bierflesje (geen vaas te vinden in dat hele huis :+) neergezet met een lief briefje erbij omdat hij begonnen was aan een nieuw project wat behoorlijk zwaar was.

Komen hier leuke dingen voorbij, zeker goed om te blijven volgen hihi :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 17:44

Schenk de volgende keer als je weet dat hij bijna thuis is zijn biertje alvast voor hem in en zet dan een roos in het flesje ernaast, dat zal 'ie dan vast ook waarderen :D

Ik stuur hem ook wel eens onverwacht een kaartje of briefje, dat vindt 'ie leuk. Net als dat ik zijn deo, wax en luchtje die bij mij staan mee inpak als we ergens heen gaan. :)

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 17:48

Chocola. Daar wordt mijn vriend altijd blij van. Verder stuur ik kaartjes, verstop ik briefjes, maar chocola is altijd goed