Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

"
en die kreeg ik toevallig maar denk dat je hier echt al een heel eind mee komt
branka16 schreef:Aanvullen maar mensen!!!
Keuken:
Pannen
Bestek
Servies
Onderzetters
Opscheplepels
Handdoeken
Theedoeken
Vaatdoekjes
Afwasborstel
Afwasmiddel
Schoonmaakmiddel
Koelkast
Diepvries
Voorraadkast
Magnetron
Waterkoker
Koffiezetapparaat
WC
Wc borstel
Prullenbak
Wcrolhouder
Wcrolstok (voor de extra rollen)
Geur dingetje
Wc blokje
Wcmat
Gastendoekje als je een fonteintje hebt
Douche
Rekje voor shampoo etc
Beker voor tandenborstel
Beker om te spoelen
Spiegel
Haakje om een handoek op te hangen
Woonkamer
Klok
Meubels
Bank
Tafel + stoelen
Plantjes
Gordijnen
Vitrage
Huisdierdingen voor als je dieren hebt
Gieter
Tv
Schemerlampjes
Gang
Kapstok
Spiegel met bakje voor borstel etc
Deurmat
Algemeen
Lampen
Vloerbedekking/laminaat
Behang
Verf (kozijnen/muur/deuren)
Prulletjes zoals schilderijtjes, sfeerverlichting/kaarsjes etc
Schoonmaak spullen
Bezem/Swiffer
Emmers
Sponzen
Zeem
Stofzuiger
Verder weet ik zo niet, maar aanvullen dus!!!
Er kan ongetwijfeld nog veel meer bij

verootjoo schreef:Gewoon in het huis gaan wonen en je merkt vanzelf wat je nog mist. Echt niet van tevoren alles gaan kopen... Zie op die lijst dingen staan die ik nog nooit heb gebruikt. Ik bedoel; wat moet je in vredesnaam met een waterkoker, vaatdoekjes, een spiegel met bakje voor borstel in de gang of rekjes in de douche en bekers
SuperAssie schreef:verootjoo schreef:Gewoon in het huis gaan wonen en je merkt vanzelf wat je nog mist. Echt niet van tevoren alles gaan kopen... Zie op die lijst dingen staan die ik nog nooit heb gebruikt. Ik bedoel; wat moet je in vredesnaam met een waterkoker, vaatdoekjes, een spiegel met bakje voor borstel in de gang of rekjes in de douche en bekers
Heb jij geen vaatdoekjes? Hier een hele kast vol![]()
Hoe veeg jij dan je aanrecht/eettafel af?
En als je geen waterkoker hebt, hoe maak je dan thee en andere warme dranken? Ga je dat in een pannetje op het fornuis warmen?
Oke de rest(spiegel met bakje, rekjes in de douche ed) hebben wij hier ook niet, maar vaatdoekjes zijn toch wel vrij standaard?
Hier altijd keukenrol, die gooi je gewoon weg na gebruik, een vaatdoekje neem ik aan ook, maar dan heb je zoveel was lijkt me... (hoewel ik ze bij sommige mensen ook gewoon lekker op het aanrecht zie bacterieen vangen
)
SuperAssie schreef:verootjoo schreef:Gewoon in het huis gaan wonen en je merkt vanzelf wat je nog mist. Echt niet van tevoren alles gaan kopen... Zie op die lijst dingen staan die ik nog nooit heb gebruikt. Ik bedoel; wat moet je in vredesnaam met een waterkoker, vaatdoekjes, een spiegel met bakje voor borstel in de gang of rekjes in de douche en bekers
Heb jij geen vaatdoekjes? Hier een hele kast vol![]()
Hoe veeg jij dan je aanrecht/eettafel af?
En als je geen waterkoker hebt, hoe maak je dan thee en andere warme dranken? Ga je dat in een pannetje op het fornuis warmen?
Oke de rest(spiegel met bakje, rekjes in de douche ed) hebben wij hier ook niet, maar vaatdoekjes zijn toch wel vrij standaard?
ik ging lasagne maken uit een pak en toen bleek ik geen maatbeker te hebben om de saus te maken
) en handdoeken met theedoeken. Een hoop handdoeken en theedoeken kreeg ik ook jaarlijks met mijn verjaardag van een oud tantetje
.
. Door het jaar schep ik zo uit de pannen op. Inmiddels heb ik uit de erfenis van mijn Opa en Oma hun oude terrines gekregen en die vind ik veel mooier/specialer, dus die worden nu met kerst gebruikt
.
Ging prima!
, maar zo koop je ook geen dingen die je later niet nodig bleek te hebben