Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ersina schreef:Ik ben lid van de Consumentenbond en werd verdrietig van de uitslag toen tandpasta's getest waren. De dure tandpasta die ik jaren gebruikte had helemaal niet de ingrediënten, die nodig waren om bepaalde zaken te bewerkstelligen.
Eerlijk? Ik ben vergeten welke tandpasta's er toen aangeprezen werden, maar aangezien ik jaren teveel betaalt heb, koop ik nu wat in de aanbieding is en lekker smaakt.
Voor de frisse adem heb ik mondwater thuis en mondspray in mijn tas. Ik gebruik medicijnen en de slokdarm/tong vertrouw ik niet.
Sandyislief schreef:Ik poets altijd met Aquafresh white voor witte tanden.. Toen ik eens een andere had gekocht vond ik mijn tanden er wel degelijk minder mooi uit zien.. Dus sindsdien koop ik alleen nog maar de Aquafresh, dus ik vind het niet helemaal uit de lucht gegrepen.
Cyella schreef:Sandyislief schreef:Ik poets altijd met Aquafresh white voor witte tanden.. Toen ik eens een andere had gekocht vond ik mijn tanden er wel degelijk minder mooi uit zien.. Dus sindsdien koop ik alleen nog maar de Aquafresh, dus ik vind het niet helemaal uit de lucht gegrepen.
Ik heb het over 'Binnen een poetsbeurt wittere tanden'. Dat kán gewoon niet. Dat is misschien meetbaar met zéér gevoelige apparatuur, maar met je blote ogen zie je dat écht niet.
Een langdurig effect kan natuurlijk wel aanwezig zijn, maar dat zei ik ook niet
_Margot_ schreef:Ik houd zelf rekening met hoeveel een tandpasta wel of niet schuimt. Dit heeft ermee te maken dat ik snel blaren in mijn mond heb en daarom eigenlijk tandpasta's nodig heb die niet schuimen in de mond (Zendium).
Cyella schreef:_Margot_ schreef:Ik houd zelf rekening met hoeveel een tandpasta wel of niet schuimt. Dit heeft ermee te maken dat ik snel blaren in mijn mond heb en daarom eigenlijk tandpasta's nodig heb die niet schuimen in de mond (Zendium).
Wow! Heb zelf echt periodes met 3 - 4 blaren tegelijk in mijn mond, maar wist nooit waardoor dat kwam. Omdat ik altijd andere tandpasta pak dus! Hahahaha, dankje voor de tip, hier ga ik op letten!
overigens hebben bepaalde tandpasta's hun werking met betrekking tot gevoeligheid van tanden en kiezen wel bewezen, bv senodyne en elmex.