Ik ben benieuwd hoe mijn medeforummers hierover denken, dus barst maar los
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Ik snap niet dat je zoiets op FB zou willen plaatsen, maar goed.. Zoveel mensen, zoveel wensen. 
), paardlief, hondlief, vakantie foto's en af en toe een foto met een vriendin. piezze schreef:Oeh ik heb een oud vriendinnetje van de kleuterschool geaccepteerd als vriend en ziedagelijks haar hondjes voorbij komen op facebook, echt zo irritant. Dan weer in een zwembadje, dan weer met een etensbakje. Dan weer op vakantie, op de bank of in het fietsmandje Zouden zulke mensen nou echt niet snappen dat het voor de rest van de wereld echt niet boeiend is wat jouw huisdieren aan het doen zijn.

piezze schreef:Oeh ik heb een oud vriendinnetje van de kleuterschool geaccepteerd als vriend en ziedagelijks haar hondjes voorbij komen op facebook, echt zo irritant. Dan weer in een zwembadje, dan weer met een etensbakje. Dan weer op vakantie, op de bank of in het fietsmandje Zouden zulke mensen nou echt niet snappen dat het voor de rest van de wereld echt niet boeiend is wat jouw huisdieren aan het doen zijn.
Ekeif96 schreef:Alles wat mijn "toekomstige werkgever" mag zien
Een beetje het zelfde principe als de voorpagina van de krant.
Samiya, waar kan je dat aanpassen?
vind het een ideale instelling!
. Aan de ene kant wil ik zo'n foto plaatsen, aan de andere kant denk ik van Hmm, weet niet of mijn moeder (die ook op facebook zit) daar nou zo blij mee zal zijn