Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat zou mij dan weer wel beïnvloeden in de manier waarop ik met iemand om zou gaan.
tuurlijk zegt het wel wat dat mensen zo negatief zijn, helemaal als het meerdere en verschillende groepen zijn die zo over hem denken. Maar mensen veranderen! Misschien had hij wel zo'n vriendinnetje als jou nodig om zich te ontwikkelen

want je vind iemand leuk of niet, vind ik dan.
Ik zal wel luisteren naar wat anderen te zeggen hebben maar volg uiteindelijk mijn eigen gevoel.
Collie2008 schreef:Ik ben geloof ik iemand die zich vrij slecht laat beïnvloeden, soms jammer genoeg. Overigens heb ik heus wel eens een vooroordeel over iemand, maar dat is dan meer mijn eigen kortzichtigheid dan dat ik dat overneem van een ander.
Ik zal niet zeggen dat ik 100% niet beïnvloedbaar ben want dat is echt kul. Maar al vanaf de peutertijd trek ik nogal mijn eigen plan, in alles dus ook in mijn keuze en mening voor en over mensen

(Wat vindt jij van ****?) Grease schreef:Ik denk dat ik me meer laat beinvloeden dan ik zelf denk.. en ik denk dat dat voor veel mensen is(ook onbewust)
Dat weet ik wel zeker!
Kentaro schreef:Grease schreef:Ik denk dat ik me meer laat beinvloeden dan ik zelf denk.. en ik denk dat dat voor veel mensen is(ook onbewust)
Dat weet ik wel zeker!
Ooit stond er op de stal waar ik een paard reed een ander paard waar ik echt iedere keer even heerlijk mee ging staan kroelen over de staldeur heen. Ze gooide dan haar hoofd op mijn rug en drukte me echt tegen de deur aan. Op een gegeven moment zag de eigenaar dat. Kwam hij me waarschuwen dat ik uit moest kijken want het was niet zo'n lieverdje...... Ik heb daarna dus ook niet meer onbezorgd van onze knuffelmomentjes kunnen genieten....
Anoniem schreef:Gewoon zelf lekker uitzoeken! Volg je eigen gevoel, altijd!
Als iemand niet naar jouw verhalen over hem wil luisteren omdat diegene hem niet mag, vraag je dan eens af of diegene een vriend van jou is. Als je vrienden echte vrienden zijn, zullen ze er voor je zijn, blij voor jou zijn als jij blij bent of ze het met je eens zijn of niet.