waarom? Geen idee. Ik weer gebeld naar DUO. "Dan moet je even een nieuw account aanvragen." Ja, heel leuk, ik heb nu nog steeds geen brief ontvangen met de gegevens. Ik kan dus ook niet kijken wat er in de mailtjes staat. Nu heb ik sinds ik gestopt ben met school ook niet meer met mijn OV gereisd. Tot vorige week, ik had er saldo opgezet omdat ik ervan uitging dat ik niet meer gratis kon reizen. Nu had ik wat haast en heb ik bij het inchecken niet gekeken wat er op het scherm stond, toen ik terug naar huis ging zag ik dus dat ik nog steeds gratis kon reizen. Ik snapte er niks van. Ik heb thuis gelijk even opgezocht hoe dit kon, en ja hoor, blijkt dat je je OV ZELF moet stopzetten terwijl de beste man mij een paar maanden geleden heeft verteld dat hij dat gedaan had, waar ik zelf bij stond. Nu schijnt dus dat ik een boete van €97!!! euro per halve!!!! maand krijg, dit loopt dus aardig op. Wat kan ik hiermee? Ik heb mijn OV niet gebruikt, alleen vorige week. Al had ik dat niet gedaan had ik nu nog steeds niet geweten dat ik het zelf stop moest zetten.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem? En hoe kan ik dit oplossen?! Ik heb DUO al een paar keer geprobeerd te bellen maar of ze nemen niet op of ze zeggen dat ze mij terugbellen, wat natuurlijk nooit gebeurd.
Stond keurig ingeschreven