Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
magda_90 schreef:Daarnaast herken ik dit verhaal zeker, ware het niet dat ik toen op Bokt foto's zag van haar paard met mijn oornetje wat zogenaamd kwijt was geraakt in de post.
Ik had het sowieso al niet verzonden bij een incompleet bedrag en als ze ook zo doet, risico van de post.
ik hoop dat iedereen zo verstandig is om daar zelf nog een keer over na te denken. Ik zou even niet meer op haar boze reacties reageren en haar zelf naar de post laten bellen!loveidefix schreef:Voor 2 euro een oplichtenik hoop dat iedereen zo verstandig is om daar zelf nog een keer over na te denken. Ik zou even niet meer op haar boze reacties reageren en haar zelf naar de post laten bellen!
zet volgende keer in de verkoop dat zodra je het op de bus hebt gedaan jij er niet meer verantwoordelijk voor bent en dat ze het hele bedrag moet over maken.
Mette schreef:Hoezo liegen?!
Het zou best kunnen dat de brief écht verdwenen is bij de post. Dan liegt zij niet over het niet ontvangen van de brief.
Jíj hebt er alles aan gedaan door hem op de post te doen. En inderdaad, maak de volgende keer een foto!
Perryx schreef:Mette schreef:Hoezo liegen?!
Het zou best kunnen dat de brief écht verdwenen is bij de post. Dan liegt zij niet over het niet ontvangen van de brief.
Jíj hebt er alles aan gedaan door hem op de post te doen. En inderdaad, maak de volgende keer een foto!
Ja, maar nu gaan dus heel mijn naam en complete gegevens op Facebook.. dat kan íedereen dus zien.
Mette schreef:Ja dat begrijp ik.
Stuur dan de beheerder een bericht dat jij niet zegt dat zij liegt, maar dat jij ook niet liegt. Jij hebt de brief op de post gedaan. Dat was jouw verantwoordelijkheid! Verder is het haar risico. Of dat ding nou kwijt is of wel bij haar aangekomen is, dat weet je niet en zal je ook nooit te weten komen.
Perryx schreef:loveidefix schreef:Voor 2 euro een oplichtenik hoop dat iedereen zo verstandig is om daar zelf nog een keer over na te denken. Ik zou even niet meer op haar boze reacties reageren en haar zelf naar de post laten bellen!
zet volgende keer in de verkoop dat zodra je het op de bus hebt gedaan jij er niet meer verantwoordelijk voor bent en dat ze het hele bedrag moet over maken.
Nee , ik moet van de beheerder bellen, het was niet aan haar om te bellen want het was mijn verantwoordelijk heid volgens haar.. bah raar mens brrr.