Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Flowery schreef:Ik zag ze ook staan, helaas vallen ze 2 maten groter uit en heb ik met mijn kleine voetjes maat 34 nodig (vallen dan als 36) en hebben ze ze pas vanaf maat 36. Anders was ik zeker even gaan kijken![]()
Ze zien er wel origineel uit, neem aan dat zo'n grote keten geen nepperds gaat verkopen haha
die zitten als gegoten! De gewone classic modellen vallen precies goed. De Ultra's vallen groter
.
. Ik heb gewoon de classic tall.
Jans schreef:Flowery schreef:Ik zag ze ook staan, helaas vallen ze 2 maten groter uit en heb ik met mijn kleine voetjes maat 34 nodig (vallen dan als 36) en hebben ze ze pas vanaf maat 36. Anders was ik zeker even gaan kijken![]()
Ze zien er wel origineel uit, neem aan dat zo'n grote keten geen nepperds gaat verkopen haha
Ik heb normaal maat 38 en van UGGs ookdie zitten als gegoten! De gewone classic modellen vallen precies goed. De Ultra's vallen groter
Terwijl ik zelf maat 35/36 hebJans schreef:Flowery schreef:Ik zag ze ook staan, helaas vallen ze 2 maten groter uit en heb ik met mijn kleine voetjes maat 34 nodig (vallen dan als 36) en hebben ze ze pas vanaf maat 36. Anders was ik zeker even gaan kijken![]()
Ik heb normaal maat 38 en van UGGs ookdie zitten als gegoten! De gewone classic modellen vallen precies goed. De Ultra's vallen groter
6marly6 schreef:Ik dacht altijd dat uggs vanuit het bedrijf niet lager dan de adviesprijs verkocht mochten worden. Vind het een raar iets. Vraag me ook af hoe je op een eerlijke manier echt bonte laarzen kan maken voor €99,-...