Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en als je echt niet op een lijn ligt wat betreft normen en waarden 

Ik ben zelf altijd vrolijk en positief, ik vind alles leuk, terwijl vriendlief juist vaak heel negatief kan zijn.. alles is stom, drempels zijn stom, nederland is stom, zijn werk is stom, de tv is stom
En dan zeg ik wel eens voor de grap, 'ben maar blij dat je mij hebt, want stel je voor dat er net zo'n zeikerd als jezelf naast je zat'
M_aaike schreef:Zoals al in de titel staat: wanneer weet je dat iemand niet de ware voor je is?
Ik heb zelf nu vier jaar een relatie en ik weet niet of hij nu echt de ware voor me is. We hebben het gezellig samen maar ik kan me ook gigantisch aan hem ergeren.
We hebben overal verschillende ideeën over maar wel dezelfde humor. Ik wil trouwen, hij absoluut niet. Ik wil op vakantie lekker zon, zee en strand, hij wil het liefst de wijde wereld in trekken met alleen een tent.
Tot in hoeverre kun je verschillend zijn? Ik vind het heel lastig..
M_aaike schreef:Zoals al in de titel staat: wanneer weet je dat iemand niet de ware voor je is?
Ik heb zelf nu vier jaar een relatie en ik weet niet of hij nu echt de ware voor me is. We hebben het gezellig samen maar ik kan me ook gigantisch aan hem ergeren.
We hebben overal verschillende ideeën over maar wel dezelfde humor. Ik wil trouwen, hij absoluut niet. Ik wil op vakantie lekker zon, zee en strand, hij wil het liefst de wijde wereld in trekken met alleen een tent.
Tot in hoeverre kun je verschillend zijn? Ik vind het heel lastig..

. We zijn vaak tegenpolen van elkaar, maar delen ook veel dezelfde dingen. Qimm schreef:Hannanas schreef:Als de consessies die je moet doen ten koste gaan van jou.. Jij met al je dromen, verlangen, wensen, beelden, normen en waarden.
Als dat dus gaat wrikken en je jezelf niet meer kunt laten stromen zoals je hart je ingeeft!
Had het niet beter kunnen verwoorden!
Daarom weet ik nu zeker dat die andere knullen absoluut niks voor mij waren dan alleen maar bedwarmertjes.