hoe heeft hij jou kunnen veroveren? of niet? xD

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hidsiiiggg

hoe heeft hij jou kunnen veroveren? of niet? xD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 23:23

Omdat ik het heerlijk vind om over vriendjes/exvriendjes te lezen en te kletsen...

Ik ben heel erg nieuwsgierig:P

Ik vraag mij af wat jullie vriendjes/exvriendjes/scharrels/etc hebben gedaan om jullie te veroveren/terug te krijgen/ te verleiden :D

mijn story's:
- lang geleden: een jongen die me maar bleef smsen en appen... en hij kocht heel veel drankjes voor me als we gingen stappen... helaas... dit heeft niet gewerkt...:P
- eerste echte vriendje: hij heeft mij niet hoeven verleiden (A) een paar drankjes tijdens een avondje stappen met een groepje vrienden was genoeg :)
- tweede vriendje: nam bloemen mee als hij langs kwam, bakte slagroomsoesjes voor me... eigenlijk gewoon super veel lieve dingen :3
- eerste vriendje deed nieuwe poging: huilen, smeken, hij had speciaal een pak gekocht en kwam me daarin een rode roos brengen. Ging op zn knieen en smeekte mij om hem terug te nemen. Wilde me ten huwelijk vragen maar wist dat ik nee zou zeggen op dat moment, verder schreef hij de liefste liefdesbrieven, nam me mee naar locaties waar ik graag nog een keer met hem heen wilde enz.
however, dit heeft niet gewerkt.. ik heb mijn verstand gebruikt en hem naar huis gestuurd. Toch kostte mij dit toen zoooooo ontzettend veel moeite...

heeft iemand anders ook dit soort dingen mee gemaakt?:)

xLeoniee

Re: hoe heeft hij jou kunnen veroveren? of niet? xD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 23:33

Ik word eigenlijk veeeeel te snel verliefd dus mij verleiden hoeft niet.. Met een paar lieve berichtjes heb je mij al om.. Maar mijn vriend stuurde in het begin steeds spraakopnames op whatsapp voor t slapen en dan vertelde die hele verhalen waarom ik zo leuk was enzo.. Die luisterde ik dan 10000x terug <3 :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 23:39

Is dit niet een zelfde soort topic als 'date fails'?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 23:43

Mijn grote liefde heeft dezelfde culturele achtergrond als ik (hagenees wonende in het binnenland) en dat werkte wel mee. Maar verleiden enzo was niet nodig. Het was meer een hee-ben-je-hiermoment ook al zie je elkaar voor het eerst in je leven. Dat je de ander meteen herkent. Ik dacht nog: je neus ziet er anders uit dan ik gedacht had. En wat heb je eigenlijk een rare trui aan.

Maar hij was het wel :j

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:08

Mijn vriend hoefde weinig te veroveren... Love at first sight. :)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:25

Afbeelding
Tijdens een festival, waarbij een van mijn grote helden draaide, mocht ik in zijn nek.
Wist op dat moment zijn naam niet, maar hij was met een groepje, waarvan een iemand vlak bij me in de buurt woonde.
Ondertussen, gaat t al ongeveer n maandje goed := En blijven we lekker naar festivals & indoor feestjes gaan :D
Het heeft hem een zoektocht opgeleverd van 3 dagen... :(:)

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:28

Ik heb mijn grote liefde versierd:)
In een discotheek, we kwamen in contact door een gezamenlijke vriend.
Inmiddels bijna 14 jaar samen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:33

Wij hebben elkaar leren kennen via een internationale chatwebsite. Ik zat daarop omdat ik de volgende dag naar amerika ging. Daar kwam ik deze ene Nederlander tegen. Ik dacht aangezien ik de volgende dag voor 3 weken wegging dat het een verloren zaak zou zijn. We mailde echter elke dag en ontmoette elkaar toen ik terug was. Inmiddels 5 en half jaar verder en we wonen al een tijdje samen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:34

Hij kwam in de boekhandel waar ik werkte na een gesprek de volgende dag terug of ik eens n hapje wilde eten. Uiteindelijk heb ik bij m thuis gegeten (op koop avond in mn uurtje pauze) en na nog 3 week daten hebben we pas gezoend en vroeg hij of ik nu zn vriendinnetje was.

Heel galant allemaal haha. Inmiddels zijn we bijna 7 jaar verder :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 10:34

Hij was slim, knap en woonde aan de andere kant van de wereld. Kortom, onweerstaanbaar voor 21 jarige phor :+
Inmiddels zijn we alweer acht jaar samen en zes jaar getrouwd, hebben we een kindje en is hij nog steeds heel erg slecht in Nederlands :))

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 11:30

Haha:p super tof:p maar bij niemand heeft hij/zij ontzettend veel moeite hoeven doen of lang achter je aangelopen voor dat je een keer dscht... mjaa.. toch wel leuk?:p

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:47

Ik vind van Amerika naar Nederland verhuizen toch best veel moeite :')

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:52

Phormicola... :D

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 11:55

true xD

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 18:51

Hij verkocht me schoenen :D ik kreeg zijn nummer, een week later afgesproken en inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een zoontje <3

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:51

Hier gelukkig geen klef romantisch gedoe ;-). Huidige vriend was heel rechttoe rechtaan over zijn bedoelingen en heeft totaal geen problemen met mijn rotkarakter ;-) (dat gaf de doorslag). We zijn allebei nogal direct en hebben een raar gevoel voor humor en dat klikt :-) .

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:54

Mijn vriend en ik werkten beiden op n festival. Ik had n andere leidinggevende dan hij, en mijn leidinggevende was nogal een banketstaaf. Tijdens het avondeten heeft mijn vriend me uitgebreid verteld hoe hij m'n leidinggevende levend zou kunnen ontleden, en hoe hij dat zou doen zodat hij er zo lang mogelijk pijn aan had voordat hij bezweek.

Toen ben ik voor hem gevallen :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:55

Hahahah leuk om te lezen.

Mijn eerste échte vriendje heeft me veroverd met broccoli :+. Viel als een blok voor hem, maar heb het nog een jaar weten uit te stellen voordat we een stelletje waren. Ik kreeg het een soort van spaansbenauwd bij het woord vriendje :'). Arme gozer, hij heeft goed zn best gedaan.

Van mn laatste ex weet ik het eigenlijk nieteens meer...

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:57

Vjestagirl schreef:
Mijn vriend en ik werkten beiden op n festival. Ik had n andere leidinggevende dan hij, en mijn leidinggevende was nogal een banketstaaf. Tijdens het avondeten heeft mijn vriend me uitgebreid verteld hoe hij m'n leidinggevende levend zou kunnen ontleden, en hoe hij dat zou doen zodat hij er zo lang mogelijk pijn aan had voordat hij bezweek.

Wooww :') Ik zou eerder heel hard weg gerend zijn hahaha :P

Ik vanaf gisteren sinds 2 jaar weer een heel lief vriendje t is nog heel pril en heb de kriebels in mijn buik :+:

Maar hij heeft mij veroverd door lekker zichzelf te zijn en duidelijk aan te geven wat hij wil en niet wil. En verder is hij gewoon super lief en voel ik me echt om mijn gemak bij hem :)

Voelt best raar na 2 jaar vrijgezel zijn haha

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:16

Mijn ex zei, nadat we al n tijd vrienden waren, je mag ook best bij me in bed slapen, dat matje ligt toch veel te hard? Naast m gekropen, niks gebeurd verder, maar na die 5 dagen carnaval waren we een stel ^^ Hij heeft dus niet zoveel moeite hoeven doen, haha :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:22

Ik heb nu ruim 27 maanden met mijn huidige vriend. Hij woont aan de andere kant van het land. Ik heb hem ontmoet op een strandfeest en toen ik hem zag staan, vond ik hem echt heel erg leuk :o Liefde op het eerste gezicht van mijn kant, máár té verlegen om actie te ondernemen.
Dus ''dat wordt vast niks'', dacht ik. Máár ik zag hem ook steeds kijken <<) en uiteindelijk kwam hij naar mij toe met het verzoek of ik wat wilde drinken. ''Doe maar wijn'', zei ik. ( :r ) Ik hou helemaal niet van alcohol, maar dacht indruk op hem te maken met een wijntje in plaats van een gewoon colaatje _O- (gekke dingen doe je als je iemand wilt veroveren, want ik voelde me echt hondsberoerd na die wijn }:0 :roll:)
Uiteindelijk kwam hij steeds naast mij staan, praten en keek hij mij verliefd aan <3 Als ik naar de WC moest, zei hij steeds: ''zal ik met je mee gaan?'' Toen liep hij mee door de menigte, met mijn handje vast <3, en bleef hij op mij wachten (een wachtrij op de wc van een kwartier of langer deed er niet aan toe, hij bleef wachten. En dat een paar keer die dag :')).
En overal was hij bij mij in de buurt, het voelde zo veilig. Het was alleen even slikken toen ik hoorde dat hij wel ver van mij vandaan woonde, maar ik was zo verliefd en hij ook op mij. Hij was mijn ware! Uiteindelijk hebben we gezoend, in de duinen! De hele tijd kreeg ik van mijn vriendinnen WhatsAppjes: ''waar ben je nou, waar hang je uit?'' Hahaha, en daar hebben we echt twee uur lang samen gekletst. Het voelde zo vertrouwt en ik wilde hem nooit meer kwijt <3 Toen kreeg ik zijn armbandje met het verzoek dat ik deze mocht houden, maar op voorwaarde dat als ik hem de volgende keer zag, dat ik hem weer terug gaf. Dat was een mooie deal van hem, om mij nog een keer te kunnen zien. Dus de eerste echte date kwam een maand later, dat armbandje heb ik trouwens nooit hoeven terug te geven hoor. Dat was meer om mij te kunnen zien <3
En nu 27 maanden later; nog steeds super verliefd <3 <3 <3

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:29

CharmingS schreef:
Vjestagirl schreef:

Wooww :') Ik zou eerder heel hard weg gerend zijn hahaha :P

Hahaha dat hoor ik wel vaker. Voor mij was het hét moment dat hij me aan het lachen kon maken terwijl ik me ellendig voelde.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:43

Mijn vriend heeft mij voor hem laten vallen door zichzelf kwetsbaar op te stellen en zijn nare gebeurtenissen in het verleden te vertellen, waardoor hij nu is zoals hij nu is.
Verder was hij gewoon super lief en had oprecht interesse in mij en mijn hobby's/werk/opleiding.

En toen hij op valentijnsdag (weekje later) een heel grote bos rode rozen liet bezorgen en savonds nog aankwam met een rode roos in zijn hand was ik helemaal gesmolten <3

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:57

Ik ben gevallen voor zijn geweldige gevoel voor humor, echt tranen van het lachen met hem, nu nog steeds. Tel daarbij op dat ie echt koppie koppie heeft, lang is, met een brede torso. Yup...... Strikje hoefde niet. :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:23

Hij zat dronken bij mij aan de bar en ik stond tegen het koffiezetapparaat aan. Toen ging hij "stiekem" naast me staan met zijn arm om het koffiezetapparaat heen want dat was zo lekker warm :+ Zijn vrienden stonden te gieren van het lachen om zijn move en ik vond hem gewoon zo slecht dat hij leuk was :D Zo hebben we uiteindelijk 2 uur lang staan kletsen tot mijn baas binnen kwam voor zijn kopje koffie in de ochtend. Nadat ik die ongemakkelijke, betrapte blik in zijn ogen zag terwijl ik de kinderen van mijn baas aan het vermaken was was ik verkocht. :D