Ik ben heel erg nieuwsgierig:P
Ik vraag mij af wat jullie vriendjes/exvriendjes/scharrels/etc hebben gedaan om jullie te veroveren/terug te krijgen/ te verleiden

mijn story's:
- lang geleden: een jongen die me maar bleef smsen en appen... en hij kocht heel veel drankjes voor me als we gingen stappen... helaas... dit heeft niet gewerkt...

- eerste echte vriendje: hij heeft mij niet hoeven verleiden (A) een paar drankjes tijdens een avondje stappen met een groepje vrienden was genoeg

- tweede vriendje: nam bloemen mee als hij langs kwam, bakte slagroomsoesjes voor me... eigenlijk gewoon super veel lieve dingen :3
- eerste vriendje deed nieuwe poging: huilen, smeken, hij had speciaal een pak gekocht en kwam me daarin een rode roos brengen. Ging op zn knieen en smeekte mij om hem terug te nemen. Wilde me ten huwelijk vragen maar wist dat ik nee zou zeggen op dat moment, verder schreef hij de liefste liefdesbrieven, nam me mee naar locaties waar ik graag nog een keer met hem heen wilde enz.
however, dit heeft niet gewerkt.. ik heb mijn verstand gebruikt en hem naar huis gestuurd. Toch kostte mij dit toen zoooooo ontzettend veel moeite...
heeft iemand anders ook dit soort dingen mee gemaakt?:)

. Huidige vriend was heel rechttoe rechtaan over zijn bedoelingen en heeft totaal geen problemen met mijn rotkarakter
Liefde op het eerste gezicht van mijn kant, máár té verlegen om actie te ondernemen.
en uiteindelijk kwam hij naar mij toe met het verzoek of ik wat wilde drinken. ''Doe maar wijn'', zei ik. (
) Ik hou helemaal niet van alcohol, maar dacht indruk op hem te maken met een wijntje in plaats van een gewoon colaatje
(gekke dingen doe je als je iemand wilt veroveren, want ik voelde me echt hondsberoerd na die wijn
)