Ik weet niet wat hij wilt van mij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jane_bergink

Ik weet niet wat hij wilt van mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 15:15

{ik ben nieuw op bokt en ik weet niet zeker of het hier goed staat)

Maar 4 weken geleden kwam ik een instagram account tegen van een jongen, hij was best knap :o ik ging hem volgen, hij mij daarna ook. Twee weken later vroeg hij mijn nummer en, we hadden toen een week ge'appt.
Gelijk het eerste gesprek was hij al overdreven lief, zo van: you're pretty, I love you, do you have a bf? Allemaal dat soort dingen. Ik antwoorde er altijd droog op.
Toen zag ik op instagram dat hij foto's liked van jongens die gay zijn (ik heb niks tegen homo's! ;) ) maar ik vroeg het aan hem waarom hij die liked. Hij werd boos en een dag later antwoorde die dat het gewoon een vriend was.
Nu vroeg hij me 2 dagen geleden verkering. Ik zei nee, omdat ik heb nog nooit gezien heb, nog nooit ge skypt heb etc. En ook woont hij in Canada :wow:
Maar nu negeert hij mij ook de hele tijd, en nu stuur ik hem ook niks meer. Maar wat wilt hij nou van mij?

Anoniem

Re: Ik weet niet wat hij wilt van mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:16

Euh. Lekker laten gaan. Beetje een vreemd verhaal.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:17

Uh, hoe moeten wij weten wat hij van jou wil?

Anoniem

Misschien een vieze oude vent die stiekem naaktfoto's van je wilt in de vorm van sexting. Hoeft natuurlijk niet maar komt heel vaak voor.

Sammie

Blokkeren die hap..!

Dikke kans dat het een 60-jarige ouwe vent is..
Laatst bijgewerkt door Sammie op 16-10-14 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Ehh gewoon lekker verwijderen en negeren?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:19

vuurneon schreef:
Ehh gewoon lekker verwijderen en negeren?

Dit :j Gewoon :evaw:

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:19

Inderdaad, verwijderen!! Voor je het weet vraagt hij een foto met je shirt omhoog en later meer!!
Kijk hier alstjeblieft goed mee uit!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:20

kimberly1995 schreef:

Nou nou, wat een vriendelijke reactie weer zeg. +:)+

@TS: Let op met dit soort types. Meestal willen ze iets van je, waar jij niet achter staat.
Lekker laten gaan, blokkeren, en zoeken naar een leuke jongen die wél in de buurt woont.

jane_bergink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 15:21

Maar kijk, ik heb ruim 200 fotos op insta van hem gezien. En ook heel veel fotos van hem via snapchat. En hij belde mij een keer (skype video gesprek) maar ik nam niet op want ik zat in mijn pyjama :+ dus ik geloof wel dat hij is wie hij zegt dat hij is (ik heb ook het telefoon nummer van zijn moeder en haar instagraam :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:21

jane_bergink schreef:
Maar kijk, ik heb ruim 200 fotos op insta van hem gezien. En ook heel veel fotos van hem via snapchat. En hij belde mij een keer (skype video gesprek) maar ik nam niet op want ik zat in mijn pyjama :+ dus ik geloof wel dat hij is wie hij zegt dat hij is (ik heb ook het telefoon nummer van zijn moeder en haar instagraam :+ )

Erg jammer dan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:22

jane_bergink schreef:

Maar wat heb je aan iemand in Canada als verkering? Je bent 15, genoeg leuke Nederlandse jongens hoor. En zo heel erg betrouwbaar is snapchat ook weer niet.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:22

Het kan hem ook zeker gewoon zijn, maar de intenties zou ik absoluut niet vertrouwen!!
Hij probeert je vertrouwen te winnen om je daarna dingen te laten doen, waar jij achteraf niet blij mee bent!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:23

Dan nog, wat heb je in hemelsnaam aan een jongen in canada.
Dit soort ditngen ga je vaker meemaken in je jonge jaren. Daar kun je heel onzeker van worden maar daar heb je niks aan dus kun je het beter negeren.

Ailill

Kentaro schreef:
Inderdaad, verwijderen!! Voor je het weet vraagt hij een foto met je shirt omhoog en later meer!!

Daar is TS toch zelf nog bij, ze is 15.

Niet iedereen heeft kwade bedoelingen en niet iedereen achter een pc is 60+.

vuurneon

jane_bergink schreef:

Zeg het tegen je moeder, dat er een wildvreemde zegt dat hij van je houdt en verkering met je wil en hij woont in Canada. Kijken wat zij ervan vindt ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:25

Wat wil jij met hem? Waarom heb je gelijk je telefoonnummer gegeven..? Hij woont in Canada, zou jij een relatie met hem willen? Vind je het niet raar dat hij na 2 dagen verkering vraagt? Vind je het sowieso niet raar dat hij dat soort vragen al stelt zonder dat jullie elkaar kennen? Buiten het feit dat verkering vragen naar mijn idee al redelijk ouderwets was, maar goed :D Jullie kennen elkaar niet eens.

Die foto's.. z'n moeder.. zegt allemaal niks. Kan wel een oom/vader oid zijn die foto's van z'n neefjes verzameld. Of gewoon kids die enorm op elkaar lijken.

"t kan een pedo zijn.. een loverboy.. noem maar op..

Anoniem

Ailill schreef:
Kentaro schreef:

Typisch iets voor een 60+-er met kwade bedoelingen om te zeggen >;)

Nee zonder gekkigheid, TS, zoek lekker een leuke jongen die in buurt woont. Niet iedereen is wie ie zegt dat ie is op het internet, daarnaast... Canada is niet echt bij de deur.

PureSG

Allereerst, welkom op bokt! :)

Personen zoals dit moet je vooral niets mee doen. Lekker verwijderen en negeren. :)

kimberly1995

Miracle_ schreef:
kimberly1995 schreef:

Nou nou, wat een vriendelijke reactie weer zeg. +:)+

@TS: Let op met dit soort types. Meestal willen ze iets van je, waar jij niet achter staat.
Lekker laten gaan, blokkeren, en zoeken naar een leuke jongen die wél in de buurt woont.

Tja sorry, maar ik kan toch geen gedachte lezen? :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:26

Vrouwen die mishandeld worden, zijn daar ook zelf bij... Maar zoiets sluipt erin en niet iedereen is sterk genoeg om ergens mee te stoppen als hij/zij iets niet wil!
Laatst was er toevallig een programma op tv over jonge meiden waarvan allerlei beelden op internet waren gekomen door een 'leuke jonge knul' :(
Als iemand na een week al begint dat hij zo van je houdt zonder dat hij je ooit gezien heeft, gaan er bij mij inderdaad belletjes rinkelen....

Ailill schreef:
Kentaro schreef:

jane_bergink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 15:26

Ailill schreef:
Kentaro schreef:

En ik zou ik never nooit mijn shirt omhoog doen hahah

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:27

Ts, kijk vooral naar catfish :j

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:28

Wat hij precies van je wil kan niemand hier zeggen... maar dat hij beetje raar gedrag vertoont wel.. gewoon negeren.. blokkeren overal en lekker naar buiten gaan om mensen te ontmoeten.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:28

Bizzybijtje schreef:
Ailill schreef:

Typisch iets voor een 60+-er met kwade bedoelingen om te zeggen >;)

Nee zonder gekkigheid, TS, zoek lekker een leuke jongen die in buurt woont. Niet iedereen is wie ie zegt dat ie is op het internet, daarnaast... Canada is niet echt bij de deur.

Doe ff normaal, ga je nu mij persoonlijk zo proberen weg te zetten?