Ik word de laatste tijd gewoon even helemaal knettergek van een vriendin van mij, zo'n beetje mn tweede beste vriendin. Ik moet het even van me afschrijven, hopelijk begrijpen jullie het..
Ik neem haar weleens mee naar vrienden van mij, of als ik met een jongen bezig was nam hij een vriend mee en nam ik haar mee, ik dacht zal leuk worden, er zal toch niks mis kunnen gaan.
Maar als ik dit doe, gaat ze altijd met de jongen waarmee ik dus eigenlijk (volgens bedoelingen) bezig was flirten, altijd gaat ze aandacht zoeken. Ik ken die jongen al erg lang. Maar zij is de grote prater die heel de tijd de aandacht op zich moet hebben en gaat heel de tijd aan ze zitten enzo.. (Niet op de pedofiele manier hoor,
)Zelfs met de jongen waarvan ze letterlijk alles weet omdat ik al meer dan 2 jaar verliefd op hem ben, ging ze mee flirten en aandacht zoeken. Ik zal hem even M noemen. Gelukkig was M niet echt onder de indruk ervan en liet was meer naar mij toe gericht, maar anders zou ik het toch wel heel banketstaaf vinden..
Vanmiddag weer, ik nam haar mee met een jongen waar ik een beetje mee bezig ben. Ik dacht dat ik zo ook misschien M zou kunnen vergeten, maar nee alweer gaat ze verdomme heel de tijd aandacht bij hem zoeken en zoekt ze sjans met hem, en aan mij heeft ze schijt. En dan op het einde zegt ze nog heel leuk 'Nou Lies, zeg dag tegen je chick'
En zulke dingen keer op keer, gewoon dat ze bij iedere jongen aandacht moet zoeken en ermee moet gaan flirten, ik ben ook gewoon helemaal klaar op een gegeven moment. Ik bedoel ze geeft mij niet eens de kans om naast de jongen te gaan zitten waarmee ik bezig was.
Ik word er gewoon helemaal gek van, anderen merken het namelijk ook op. Altijd zoekt ze aandacht en gaat ze flirten met jongens waar ik mee bezig ben. Ik word niet snel jaloers maar man, dit is echt om gewoon strontziek van te worden..
Hopelijk snappen jullie het, moest het echt even kwijt. Waar ik dus nu om vraag is tips,
hoe ik bijvoorbeeld met haar erover kan praten of hoe ik situaties kan voorkomen..
Of jullie ervaringen in dit gebied, zijn ook van harte welkom!
Thanks for reading x
je snapt vast wel wat ik bedoel