Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lante schreef:Ga nadenken wat jij nodig hebt om weer happy te worden en ga daar dan een plan voor maken. Niks is onmogelijk, als je maar gemotiveerd genoeg bent en gaat denken in mogelijkheden in plaats van beperkingen. Succes!
Ik doe mijn best mijn leven wat nuttiger te laten voelen. Ik doe vrijwilligerswerk en doe veel extra dingen voor mijn werk. Zo help ik bij het organiseren van feestjes, zorg voor de promotie hiervan en maak het promotiemateriaal. Daarnaast doe ik ook wat administratieve dingetjes. Ook ben ik veel aan het knutselen. Ben bezig met mijn rijbewijs, aan het leren over motoren. Maar het voelt allemaal te saai. Te gewoon, nog steeds is iedere dag hetzelfde. Ik ben geloof ik gewoon niet geschikt voor een land als Nederland 
Voel me al een stuk beter!
Maflinger_S schreef:Ben je stiekum niet gewoon bang dat jullie uit elkaar gegroeid zijn en dat jij voor hem niet spannend genoeg bent als hij terugkomt met zijn nieuwe ervaringen en enthousiaste verhalen, dat jij met je huisje-boompje-beestje verhaal gewoon niets te melden hebt?
Als ik je posts zo lees heb je een goeie gozer te pakken die graag zijn leven met jou weer wil gaan leven en samen met jou leuke dingen wil gaan doen.
Het valt waarschijnlijk reuze mee als jullie elkaar weer zien. En dat je jaloers bent op de ervaring die hij nu heeft, is gewoon logisch. Het is toch ook top. Maar jouw tijd komt nog wel, samen met hem.
Gewoon genieten van dat gebruinde lijf als hij weer terug is.
Wat is hij toch geweldig.
eenitraM schreef:Het is in ieder geval een positief punt dat jij het inziet wat je jaloers bent. Imo is jaloezie een van de slechtste eigenschappen die een mens kan bezitten. Waarschijnlijk ben jij gaan nadenken doordat jij 3 weken bedgeboden bent geweest.
De eerste stap is nu gezet. Jij herkent je slechte eigenschap. Ik zou gewoon de kaarten op tafel gooien. Zeg, wanneer je vriend weer helemaal geacclimatiseerd is, wat jou de laatste weken heeft bezig gehouden maar val hem niet meteen daarmee 'lastig'
voor jou. Maar wat hierboven dus ook al gezegd is verwen je zelf gewoon eens even lekker, ga lekker naar de zonnebank, breng een masker aan gewoon even lekker jezelf verwennen.
. Maar dat is omdat wij druk ermee bezig waren om te gaan emigreren, maar helaas hebben we deze plannen even stop gezet. Puur en alleen al dat zodra we ons huis in de verkoop gooien het niet snel kwijt zullen raken, omdat huis tegenover ons al ruim 3 jaar te koop staat. Maar over dat huis moet ik er wel bij zeggen dat die eigenaren hun huis wel in de te koop hebben gezet maar verder weinig tot geen actie ondernemen ook geen open huizen route bijv...
.