Zo een paar dagen terug.. Liep ik met mn hondjes over een paadje en ons tegemoet komt een uit de kluiten gewassen pikzwarte gecoupeerde pittbull met een gozertje van in de 20 vol tattoeages, petje, nikes. Je ziet het wel voor je. Hond liep los.
Ik zag het alweer helemaal gebeuren
Tot die jongen zijn hond roept, die hond als een mak lammetje naar hem toeloopt en die jongen klikt met een clicker waarop een klein koekje volgde en hij die hond 5 kusjes gaf op zn kop
en mij erlangs liet hahah.Stond wel even raar te kijken, echt zo leuk! Werd er helemaal blij van dat het ook zo kan!
Zo stond ik ook ooit een keer zonder benzine 's avonds laat met een lege telefoon. (Geen aanrader kan ik je vertellen), en toen ben ik gaan lopen zoeken naar het dichtsbijzijnde station om iemand te bellen (woonde hier net dus was allesbehalve bekend)en toen liepen er ineens 2 marrokaanse jongens achter mij. Ik voelde me op zn zachts gezegd niet prettig en nog veeel minder prettig toen ze mij aanspraken met wat er was. (Ik liep er best wel verdwaald bij haha) die 2 jongens hebben toen een taxi voor me gebeld en hebben gewacht tot die er was, omdat ik daar "niet in mn eentje moest staan" Bleek dat ze op weg naren naar hun werk, een shoarmatent daar in de buurt, en daar heb ik later nog een bloemetje gebracht. Echt super lief!
En nu jullie. Heb je weleens een oordeel gehad die totaal niet klopte? Brand los!
maar het is echt een super lieve meid! Kan het best goed met d'r vinden
Nou, ik werd weer even met m'n neus op de feiten gedrukt