Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 19:47

Naar aanleiding van een topic van een andere bokker over een eerste date, waarin ook al een paar date blunders genoemd werden, vond ik het wel leuk om er een eigen topic voor te maken! Ik heb (nog) geen date blunders meegemaakt maar vind het altijd hilarisch om andere blunders te lezen, dus brand los!

cijsalover

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:48

Van de zenuwen je glas wijn omstoten, altijd leuk ;)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:54

Je date willen kussen op het einde die dan vervolgens zijn hoofd wegdraait :o

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:54

Eerste date, hij neemt 4 drankjes en ik 2 en hij laat me vervolgens de rekening betalen _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 19:55

Oehh pijnlijk Trijnie, is mij nog nooit overkomen (ben überhaupt nog nooit op een date geweest) maar ik kan het me heel goed voorstellen.

En tja... drinken omgooien wat mooie vlekken maakt is nooit slim, haha.

Femke, goh! Die durft! Ik had hem toch mooi zijn eigen drinken laten betalen.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:58

MorganeR schreef:
Oehh pijnlijk Trijnie, is mij nog nooit overkomen (ben überhaupt nog nooit op een date geweest) maar ik kan het me heel goed voorstellen.

En tja... drinken omgooien wat mooie vlekken maakt is nooit slim, haha.

Femke, goh! Die durft! Ik had hem toch mooi zijn eigen drinken laten betalen.

Gelukkig was gij gewoon heel verlegen, en was het niet omdat hij niet wou, maar omdat hij niet durfde :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:00

Een string met kuren rechttrekken terwijl je vergeet dat je aan het daten bent. :o

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:00

Iris82 schreef:
Een string met kuren rechttrekken terwijl je vergeet dat je aan het daten bent. :oo

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:01

Je complete levensverhaal vertellen, en dan met name de ruzie en scheiding van je ouders en de ruzie die je nu met je moeder hebt tot in detail vertellen... een serieuze afknapper...
Heb 4 uur geluisterd naar zijn verhaal en ben toen tot de conclusie gekomen dat dit geen relatiemateriaal was :+

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:01

*hele korte kleine fangirl moment om de quote van tfios in je onderschrift* Sorry dat moest even :')

Dat maakt wel nog verschil ja.

Ohhhh Iris.. Heel slim _O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:03

Meekijken op zijn mobiel en dan komt er ineens een appje binnen van een ander meisje. met '' ik hou ook van jou en wil je nooit meer kwijt''

Geheh, daar is de deur meneer :Y)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:03

Hij had voor me gekookt (geen eerste date en kende elkaar al langer). Ik moest lachen door hem, verslikte me in mijn eten en kreeg tranen en werd mega rood van het hoesten :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:05

SindyKaya schreef:
Meekijken op zijn mobiel en dan komt er ineens een appje binnen van een ander meisje. met '' ik hou ook van jou en wil je nooit meer kwijt''

Geheh, daar is de deur meneer :Y)

Precies dit he :')

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:05

Chocolade ijs op een roze shirtje knoeien en vervolgens door een bioscoopstoel zakken (weeg 60 kg).
Maar er is hoop want wij zijn na 7,5 jaar nog steeds samen. ♡

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:08

Femke(ll) schreef:
Eerste date, hij neemt 4 drankjes en ik 2 en hij laat me vervolgens de rekening betalen _O-

Jep, hier hetzelfde meegemaakt. Dit en nog meer zaken leidden ertoe dat het bij die ene date bleef, haha.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:10

*ploft op de bank met groot glas drinken en leest dit topic met een grote grijns door*
:D

Ik zit al ik-weet-niet-hoelang-onder-de-plak, maar daarvoor ook niet gek veel dates gehad. Des te meer geniet ik van jullie fails.
Sorry. :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:11

Tsja, ik had een 'date'. Maar ik vond die boy niet zo leuk. We spraken af bij een speeltuin, ik was aan het praten en M de jongen zei alleen ja of; 'mmmm'. Geweldig dus, ik stel voor om snoep te halen. Falendste idee ooit, onderweg kwam k een vriendin tegen die zig helemaal dood lachde en ik keihard wegfietsen. M heeft een topconditie dus wegfietsen van hem kon niet, toen snoep gehaald en opgegeten en ik zei dat ik niet lekker was dus ik ging. Heel ongemakkelijk allemaal, wat nog erger is dat ik een vriendin op 'date' had meegenomen omdat ik bang was op met em af te spreken :').
Ik kende M via een vriendin (die was mee) en appte met hem.
Ach ja, zo spectaculair is het niet maar ik schaam me nog steeds :')

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:33

deksel schreef:
Tsja, ik had een 'date'. Maar ik vond die boy niet zo leuk. We spraken af bij een speeltuin, ik was aan het praten en M de jongen zei alleen ja of; 'mmmm'. Geweldig dus, ik stel voor om snoep te halen. Falendste idee ooit, onderweg kwam k een vriendin tegen die zig helemaal dood lachde en ik keihard wegfietsen. M heeft een topconditie dus wegfietsen van hem kon niet, toen snoep gehaald en opgegeten en ik zei dat ik niet lekker was dus ik ging. Heel ongemakkelijk allemaal, wat nog erger is dat ik een vriendin op 'date' had meegenomen omdat ik bang was op met em af te spreken :').

Dit heb ik ook ooit gedaan op mijn dertiende. Arme jongen, hele 'date' amper wat gezegd.
Dit is ondertussen al heel wat jaartjes geleden maar krijg nog steeds zo'n medelijden met die knul als ik eraan denk. :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:38

Jannaa schreef:
deksel schreef:

Dit heb ik ook ooit gedaan op mijn dertiende. Arme jongen, hele 'date' amper wat gezegd.
Dit is ondertussen al heel wat jaartjes geleden maar krijg nog steeds zo'n medelijden met die knul als ik eraan denk. :')

Ik was 12, nu 13 loop dus nog 70 jaar met zon vreselijke herinnering rond :')

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:41

Als je date besluit om te gaan wildplassen tegen het ziekenhuis op het moment dat je het café al kunt zien waar ze gewoon een toilet hebben... :')
Laatst bijgewerkt door Frances op 11-10-14 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:07

Mijn drinken over mezelf heen gooien, schrikken en het vervolgens over date heen gooien :') en toch zijn we al dik 4 jaar samen haha

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:08

Iinge_ schreef:
Mijn drinken over mezelf heen gooien, schrikken en het vervolgens over date heen gooien :') en toch zijn we al dik 4 jaar samen haha

Ga ik dus eerst volgende keer proberen!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:22

Kan me ze niks herinneren maar ga er een keer over nadenken haha
Smakelijke verhalen tot nu toe trouwens!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:27

Iris82 schreef:
Een string met kuren rechttrekken terwijl je vergeet dat je aan het daten bent. :o

wat dacht je van een boxershort die denkt dat het een string is :\

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:28

Vast ook irritant! Maar doe me een plezier, houd je hand uit je broek als je aan het daten bent. :')