Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor de steampunk stijl, maar heb er nooit echt wat mee gedaan, mede omdat het vaak zo duur is in de speciale winkels. Vandaag heb ik dan (in my opinion) dé perfecte laarzen gevonden (en gekocht), en ik wil er toch wel wat mee gaan doen voor een fotoshoot in de herfstvakantie met mijn verzorgpaarden. Ik heb alleen geen mega budget ervoor, en wil er ook geen 300 (schoenen waren al dik 100) euro aan uitgegeven hebben stel ik vind het toch niet zo geweldig.
Het gaat om deze schoenen:

Wie heeft er leuke ideeën die wel onder het kopje 'steampunk' passen maar niet meteen te extreem (duur) zijn? Het mag ook best een beetje knutselwerk zijn, ik kan redelijk met een naaimachine overweg.

Ik vind steampunk zelf harstikke tof en heb enorm veel respect voor mensen die enorm veel moeite doen om zo'n mooi kostuum te maken!
Ik zit in de fb groep 'Alternative_Clothing' en 'GOTHSHOP.' en zie regelmatig wel wat steampunk passeren. En verder lijkt me zelf wat maken ook een goed idee, ken nog een paar mensen die dat doen

en dan de dame vooraan in broek met gun in de hand