Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Brainless schreef:41 E per maand voor gas en elektra?
Dat is wel heel weinig.
Mijn transportkosten (vaste basiskosten die voor iedereen hetzelfde is) is al hoger.
Yontheke schreef:Wij zijn met 2 personen en betalen 130 per maand voor een appartement van 69m² en komt bijna exact overeen met wat jij beschrijft qua indeling. Dus nee, zo duur lijkt mij dat niet.
PowerReiner schreef:Yontheke schreef:Wij zijn met 2 personen en betalen 130 per maand voor een appartement van 69m² en komt bijna exact overeen met wat jij beschrijft qua indeling. Dus nee, zo duur lijkt mij dat niet.
Wat? Dat is veel.
Ik betaalde 130,- in mijn vorige huis, 100m2, wel met gas, een gashaard en verwarming, wasmachine, droger en de hele mikmak. Einde van het jaar werd die alsnog bijgesteld naar beneden.
Brainless schreef:Netwerkkosten voor elektra is standaard 245E per jaar (=20E per maand).
Dan je vastrecht nog = 3,50 per maand.
Je basis kosten zijn al 23,50 per maand en dan heb je nog geen lampje aangehad.
Een boiler is duur verwarmen en dan is 45E (aan netto stroom) per maand een koopje
Ailill schreef:Brainless schreef:Netwerkkosten voor elektra is standaard 245E per jaar (=20E per maand).
Dan je vastrecht nog = 3,50 per maand.
Je basis kosten zijn al 23,50 per maand en dan heb je nog geen lampje aangehad.
Een boiler is duur verwarmen en dan is 45E (aan netto stroom) per maand een koopje
Dan heb ik dus geluk gehad?
PowerReiner schreef:Ik snap inderdaad dat alles duur is.
Maar nogmaals, het gaat me meer om het verschil. Zoals ik zei waren de vorige huurders veel thuis en hadden zij ook veel apparaten, naast het feit dat ze met zn tween waren. Mijn voorschot is daarop gebaseerd.
Dan zou ik dus in mijn hele uppie, weinig apparaten, meer dan anderhalf keer zoveel verbuiken dan zij samen?
Brainless schreef:PowerReiner schreef:Ik snap inderdaad dat alles duur is.
Maar nogmaals, het gaat me meer om het verschil. Zoals ik zei waren de vorige huurders veel thuis en hadden zij ook veel apparaten, naast het feit dat ze met zn tween waren. Mijn voorschot is daarop gebaseerd.
Dan zou ik dus in mijn hele uppie, weinig apparaten, meer dan anderhalf keer zoveel verbuiken dan zij samen?
Weet je zeker wat hun verbruik was?
Normaal zeggen ze bv:
Ok groot huishouden was: bv 100kwh per maand, nu 1 persoons dus zoveel % minder.
Ze laten je tegenwoordig niet hetzelfde betalen als de vorige bewoners, maar er wordt een berekening op los gelaten.