Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimberly1995 schreef:Waarom lukt het niet via de 'normale' weg en waarom wil je het hier via doen/waarom denk je dat het je dan wel gaat lukken?
maar ik had ook niet echt geleerd! ik kreeg de tip om héél veel proefexamens te maken! dus dat ga ik ook doen als ik weer moet (heb nog niks gepland)Ginootje schreef:kimberly1995 schreef:Waarom lukt het niet via de 'normale' weg en waarom wil je het hier via doen/waarom denk je dat het je dan wel gaat lukken?
Het lukt niet via de normale weg omdat ik het niet geleerd krijg, ik ben al 2x normaal op geweest, al 1x 1 op 1 examen gedaan en al een keer een weekend curcus gedaan met op Zaterdag theorie en op maandag examen... Ook dit werkte niet! Nu wil ik het via hier proberen omdat je hier word geholpen bij het leren en je examen dezelfde dag nog is en je het allemaal dus nog weet. Ook heb ik last van faalangst.
Vivat schreef:Er zijn tegenwoordig ook internetcursussen met films, dia's en proefexamens.
Sommige mensen kunnen moeilijker leren vanuit een boek en met het bekijken van de films onthouden ze het wel. Het is ook best 'droge stof' in zo'n boek, ik denk dat je met een internetcursus ook een stuk goedkoper uit bent

Ayasha schreef:De stok achter de deur zou de wil om het te halen moeten zijn. Niet één of andere school..
Als je al zoveel geprobeerd hebt, wat doet je denken dat dit wel gaat helpen, gezien je al een weekend theorie gehad hebt... Imo moet je het dan niet meer in de methode gaan zoeken maar in je eigen 'goesting'/motivatie...

XxLiindsaYxX schreef:Hoi hoi,
Ook ik heb de stap genomen om (weer) aan mijn rijbewijs te beginnen... Heb het steeds afgekapt omdat ik enorme faalangst heb en ook echt mega opzie tegen de examens.
Hou ook niet zo van grote groepen mensen; dus al gekeken voor individueel examen..
Zijn er nog tips hoe je makkelijk leert? Heb nu een boek en 15u online examentraining. Als je online 4x achtereenvolgens slaagt, en bij het CBR zakt krijg je je geld terug voor het examen.
Heb het boek al 4x helemaal van voor tot achter doorgenomen, maar bij de examens loop ik vast op de vragen; remmen, gas los of niks doen. Ik kom hier gewoon niet aan uit!
TS; die haal je theorie in 1 dag, zit bij die prijs ook je examen inbegrepen? En heb je gelijk dezelfde dag examen? Als dit het geval is ga ik die ook doen denk ik...
Groetjes en succes allemaal!
XxLiindsaYxX schreef:Hoi hoi,
Ook ik heb de stap genomen om (weer) aan mijn rijbewijs te beginnen... Heb het steeds afgekapt omdat ik enorme faalangst heb en ook echt mega opzie tegen de examens.
Hou ook niet zo van grote groepen mensen; dus al gekeken voor individueel examen..
Zijn er nog tips hoe je makkelijk leert? Heb nu een boek en 15u online examentraining. Als je online 4x achtereenvolgens slaagt, en bij het CBR zakt krijg je je geld terug voor het examen.
Heb het boek al 4x helemaal van voor tot achter doorgenomen, maar bij de examens loop ik vast op de vragen; remmen, gas los of niks doen. Ik kom hier gewoon niet aan uit!
TS; die haal je theorie in 1 dag, zit bij die prijs ook je examen inbegrepen? En heb je gelijk dezelfde dag examen? Als dit het geval is ga ik die ook doen denk ik...
Groetjes en succes allemaal!

maar ik haalde mijn eerste keer theorie niet, door de zenuwen vooral. Voor de 2e keer heb ik maar 2 examens geoefend nog en dacht ik 'het zal wel' en haalde ik hem wel gewoon. Ik had dus de fouten in het "leer"gedeelte.