een relatie hebben we nog niet... Maar wie weet
Maar een nadeel... Hij woont zeker 8000 KM van mij vandaan. En ja ik kan niet wekelijks even daar heen. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
een relatie hebben we nog niet... Maar wie weet
troi schreef:Hm niet zoveel denk ik. Gezellig kletsen maar verder.. Wie weet is hij 50 en heeft hij al 10 kinderen en 14 kleinkinderen.. Tot je iemand in real life ziet ben je nergens zeker van (en dan trouwens ook nog niet maar kun je iets meer afleiden)
want we skypen bijna dagelijks.... Dus dan zal hij er wel heel jong uit zien

Dan zoeken ze uit met wie je chat en of het allemaal echt waar is enzo, en dan mag je hem opzoeken
(maar over het algemeen denken al die meiden te weten met wie ze chatten, maar is dat nooit in werkelijkheid zo
) purny schreef:Meis ik zal je er maar niet teveel aan vastpinnen... hier is het voorbeeld....
Ik chat ook vaak met mannen uit Amerika. In het begin ben je zo erg mooi en speciaal voor ze tot ze geld van je af willen troggelen met de sneue mededeling dat ze hun paspoort hebben ingenomen en dat ze geen geld meer hebben.. vervolgens hoor je niks meer van ze als je ze verteld dat je geen geld hebt. Mocht hij dus ook komen met de vraag of je geld voor hem hebt: Niet op ingaan en zeker geen geld sturen.
Amerikaanse mannelijke geslachten zijn allemaal zo erg melodramatisch, ik heb er nu ook weer contact met iemand die mij helemaal het einde vind en zelfs vraagt of ik naar zijn staat wil emigreren mocht het tussen ons klikken... laat ze eerst maar eens naar Nederland komen.
Echt uitkijken met internet relaties en zeker buitenlandse internet relaties. purny schreef:Meis ik zal je er maar niet teveel aan vastpinnen... hier is het voorbeeld....
Ik chat ook vaak met mannen uit Amerika. In het begin ben je zo erg mooi en speciaal voor ze tot ze geld van je af willen troggelen met de sneue mededeling dat ze hun paspoort hebben ingenomen en dat ze geen geld meer hebben.. vervolgens hoor je niks meer van ze als je ze verteld dat je geen geld hebt. Mocht hij dus ook komen met de vraag of je geld voor hem hebt: Niet op ingaan en zeker geen geld sturen.
Amerikaanse mannelijke geslachten zijn allemaal zo erg melodramatisch, ik heb er nu ook weer contact met iemand die mij helemaal het einde vind en zelfs vraagt of ik naar zijn staat wil emigreren mocht het tussen ons klikken... laat ze eerst maar eens naar Nederland komen.
purny schreef:Meis ik zal je er maar niet teveel aan vastpinnen... hier is het voorbeeld....
) en zeker ga ik ook geen dingen doen die ik zelf niet wil...