Lange afstand 'relatie'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sarah_Stip

Lange afstand 'relatie'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 21:28

Ik heb nu iets van 8 weken geleden een hele leuke jongen leren kennen via twitter. We tweeten elkaar toen veel en later werd het whatsappen. Nu skypen we ook vaak en hij heeft al 1000 keer gezegt hoe leuk die me vind <3 een relatie hebben we nog niet... Maar wie weet <<)
Maar een nadeel... Hij woont zeker 8000 KM van mij vandaan. En ja ik kan niet wekelijks even daar heen. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Nayomie

Re: Lange afstand 'relatie'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:29

Niks mee doen, als vrienden prima, maar geen relatie. Je bent nog jong dus je droomman zul je nog wel vinden. :)

Woogy

hoop lol hebben maar het vooral niet te serieus nemen :)

Veseosunce

Je vind iemand leuk die je nog nooit in het echt hebt ontmoet? Ga eerst elkaar maar eens ontmoeten. :')

Klinkt te mooi om waar te wezen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:30

8000 km ? :O
Waar woont ie dan wel niet..
Wordt duur aan vliegreisjes als je daar iedere maand een keer naar toe moet :')

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:30

Hm niet zoveel denk ik. Gezellig kletsen maar verder.. Wie weet is hij 50 en heeft hij al 10 kinderen en 14 kleinkinderen.. Tot je iemand in real life ziet ben je nergens zeker van (en dan trouwens ook nog niet maar kun je iets meer afleiden 8-) )

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 21:31

Peerke_ schreef:
8000 km ? :O
Waar woont ie dan wel niet..
Wordt duur aan vliegreisjes als je daar iedere maand een keer naar toe moet :')

Hij woont in LA ;(

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:32

Mijn broer woont thuis, en z'n vriendin woont in Canada. Dan heeft mn broer wel werk over de hele wereld, maar soms ook tijden dat ze elkaar bijna niet zien. Alles kan...

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 21:32

troi schreef:
Hm niet zoveel denk ik. Gezellig kletsen maar verder.. Wie weet is hij 50 en heeft hij al 10 kinderen en 14 kleinkinderen.. Tot je iemand in real life ziet ben je nergens zeker van (en dan trouwens ook nog niet maar kun je iets meer afleiden 8-) )

Ik denk niet dat hij 50 is :+ want we skypen bijna dagelijks.... Dus dan zal hij er wel heel jong uit zien :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:33

Ach, het is in ieder geval handig om goed engels te leren :P
En een reisje naar LA is ook niet verkeerd..

Maar de kans van slagen van dit soort relaties is niet zo heeel groot :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:34

Je bent pas 15.

Dus laat dit voor wat het is want het gaat waarschijnlijk toch niet werken.
Zijn heus leuke jongens in dit land! :)

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 21:49

_Dominique schreef:
Je bent pas 15.

Dus laat dit voor wat het is want het gaat waarschijnlijk toch niet werken.
Zijn heus leuke jongens in dit land! :)

Maar ik kan het niet zomaar laten.... Want hij is best speciaal voor mij geworden :(

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:52

meedoen aan catfish :+ Dan zoeken ze uit met wie je chat en of het allemaal echt waar is enzo, en dan mag je hem opzoeken :D (maar over het algemeen denken al die meiden te weten met wie ze chatten, maar is dat nooit in werkelijkheid zo :o)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:52

Hoe oud is hij?

Fijn als vriend houden, je leven hier niet vergeten, en mocht je hem over 5 jaar nog spreken en leuk vinden maar eens opnieuw over nadenken. Long-distance relationships zijn nou niet bepaald ideaal en op jouw leeftijd al helemaal niet...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:53

ach meid, neem er je plezier van. Geniet van je vlinders in je buik en als het echt zo moet zijn zal de toekomst het uitwijzen.

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 21:54

Killyenn schreef:
Hoe oud is hij?

Fijn als vriend houden, je leven hier niet vergeten, en mocht je hem over 5 jaar nog spreken en leuk vinden maar eens opnieuw over nadenken. Long-distance relationships zijn nou niet bepaald ideaal en op jouw leeftijd al helemaal niet...

Hij is 14...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:59

Meis ik zal je er maar niet teveel aan vastpinnen... hier is het voorbeeld....
Ik chat ook vaak met mannen uit Amerika. In het begin ben je zo erg mooi en speciaal voor ze tot ze geld van je af willen troggelen met de sneue mededeling dat ze hun paspoort hebben ingenomen en dat ze geen geld meer hebben.. vervolgens hoor je niks meer van ze als je ze verteld dat je geen geld hebt. Mocht hij dus ook komen met de vraag of je geld voor hem hebt: Niet op ingaan en zeker geen geld sturen.

Amerikaanse mannelijke geslachten zijn allemaal zo erg melodramatisch, ik heb er nu ook weer contact met iemand die mij helemaal het einde vind en zelfs vraagt of ik naar zijn staat wil emigreren mocht het tussen ons klikken... laat ze eerst maar eens naar Nederland komen.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:59

Mocht je toch met m willen afspreken, zorg dan aub dat hij de eerste keer naar NL komt.. Mocht het dan toch niet zijn wie je verwachtte, zit jij tenminste niet als 15 jarig meisje in je uppie aan de andere kant van de oceaan !

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:03

purny schreef:
Ik chat ook vaak met mannen uit Amerika. In het begin ben je zo erg mooi en speciaal voor ze tot ze geld van je af willen troggelen met de sneue mededeling dat ze hun paspoort hebben ingenomen en dat ze geen geld meer hebben.. vervolgens hoor je niks meer van ze als je ze verteld dat je geen geld hebt. Mocht hij dus ook komen met de vraag of je geld voor hem hebt: Niet op ingaan en zeker geen geld sturen.

Amerikaanse mannelijke geslachten zijn allemaal zo erg melodramatisch, ik heb er nu ook weer contact met iemand die mij helemaal het einde vind en zelfs vraagt of ik naar zijn staat wil emigreren mocht het tussen ons klikken... laat ze eerst maar eens naar Nederland komen.

precies, daar zit dat hele catfish programma ook mee vol, met zielige amerikanen zonder geld en mooie praatjes, en natuurlijk vinden ze je de mooiste en leukste enzo :Y) Echt uitkijken met internet relaties en zeker buitenlandse internet relaties.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:03

purny schreef:

Dan vraag ik mij toch echt af waarom je de hele tijd met van die mannen gaat chatten. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:05

Ach ik vind het wel komisch :+

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 22:06

purny schreef:

Ik ben ook zeker niet van plan om geld of zo op te sturen (ik heb geen eens een eigen bankrekening :+ ) en zeker ga ik ook geen dingen doen die ik zelf niet wil...

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 22:07

purny schreef:
Ach ik vind het wel komisch :+

You make my day omg :')

Furbie11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:11

Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Maar je bent nog jong en dan is zo'n afstand veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:15

Ik vind de afstand tussen mij en mn vriend al veel.
Ik in Den Haag en hij doordeweeks in Leeuwarden(studeert daar, weekenden hier of ik bij hem) :') :')