Nog steeds niets gekregen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Nog steeds niets gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 10:11

Oké, het klinkt allemaal heel kinderachtig en het lijkt net of ik heel hebberig overkom, maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt...

12 augustus werd ik 25 en enkele dag ervoor had mijn vriend gevraagd wat ik wilde hebben, eerst wist ik niks en zei nog voor de grap, ik hoef niks want ik weet het niet. Gelukkig had ik later wel wat suggesties en hij zei ik zie wel.

Helaas heb ik tot op de dag van vandaag niets gekregen. Als ik erom vraag dan ben ik een zeurpiet.

Het gaat me niet zo zeer om het kado, want al was het een fles badschuim geweest was ik net zo blij, maar om het feit dat ik iets krijg van m'n vriend.

Ergens voel ik me net een klein kind die z'n zin niet krijgt...

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:13

Nou dat zou ik ook niet waarderen hoor.

Ojajoh

Re: Nog steeds niets gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:17

Nou kinderachtig of niet, ik zou het ook niet kunnen waarderen :n

Wij hebben altijd rond onze verjaardag net geen salaris meer :=
Maar wij maken het altijd daarna dubbel en dwars goed met elkaar :+
En sowieso komt er op de verjaardag zelf altijd wel een kleinigheid

zo werd ik paar weken geleden wakker (jarig dus) en stond er een mega doos chocola bij mijn pc (daar start ik op met koffie)

Dus al is het iets kleins, het gaat om het gebaar

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:18

dorientjuh schreef:
Nou dat zou ik ook niet waarderen hoor.

Ik ook niet :o
Maar aangezien zijn reactie heb ik het vermoeden dat er nog wat gaat komen..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:19

Heeft mijn man ook gedaan dit jaar en helaas zich niet aan de belofte gehouden. Kreeg niets... Ging mij ook niet om het cadeau, maar erom dat hij ten eerste te lui was om iets aan mijn verjaardag te doen en ten tweede hij kwam zijn belofte niet na...
Wat zegt hij nu? Ja, ik vond het onzin want waarom zouden wij cadeau's nog aan elkaar moeten geven?
(Toen werd ik echt boos, want mijn verjaardag is mij heilig en het is een kleine moeite om iets voor elkaar te doen := ).

Ik heb het vermoeden dat hij volgend jaar wel wat gaat geven, want op mijn verjaardag vroeg iedereen 'wat kreeg je van hem?' 'Niets!' En de reacties erop waren ook erg leuk, dus hij durft het vast niet nog eens...

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:19

Ik zou het ook niet waarderen :n
Maar je zei dat je niets hoefde en soms nemen mannen dingen iets te letterlijk :Y)
Of misschien is hij een heel groot kado aan het voorbereiden :))

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:20

Precies, het gaat om het gebaar... Je bent geen zeur hoor.
Maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat hij je echt niets gaat geven. Doet hij niet stiekem en raar toevallig? :+
Misschien komt er nog iets?

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:21

Ik heb al 2 jaar niks gehad en ook zelfs met moederdag krijg ik niks. Ik mag dus wel eens gaan klagen als ik dit zo lees haha.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:21

Zou het ook niet leuk vinden.. :=
Kan je niet een stille hint geven van.. "Weet je nog toen ik jarig was? Toen kreeg ik dit van die! Ben daar zo blij mee! ... Waar blijft jouw kadootje eigenlijk? ;) "

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:22

O wacht, ik heb wél wat gekregen :')
Ik had leuke kleding gevonden en bij de kassa zei ik tegen hem; 'dit betaal jij, dan is dit jouw cadeau aan mij'. Gewoon voor het blok gezet := niet netjes, maar ik was er klaar mee.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 10:22

Nou ik verwacht niet dat er iets gaat komen, begon er vorige week nog over dat ik niets had gehad, toen zei die zelf dat ie ook niks hoefde voor z'n verjaardag. (hij is volgende maand jarig)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:24

fjordjes schreef:
Nou ik verwacht niet dat er iets gaat komen, begon er vorige week nog over dat ik niets had gehad, toen zei die zelf dat ie ook niks hoefde voor z'n verjaardag. (hij is volgende maand jarig)

Nou dan is het makkelijk; drie keer raden wat hij dan krijgt... Niks!

Of over de post, anoniem het verhaal van scroodge :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:25

fjordjes schreef:

Nou als je niets krijgt dan zou ik hem met gelijke munt terug zetten en met rente.....

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:28

Dat heeft die van mij ook een keet geflikt := Was een maand later er nog boos over.. en toen was zijn moeder jarig en toen zij ik tegen haar vriend doet toch niet aan kado's := Hint was gevallen en dag erop had ik een kado..

Al is het maar een verse jus met een croissantje smorgens of een fles badschuim. Net ff dat aardigheidje

Dus nee je bent geen zeur :D

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:29

Tsja, kinderachtig of niet, ik zou er ook niet blij mee zijn. Het is toch degene die het dichts bij je staat!

fjordjes schreef:

Ik zou hem juist een extra bijzonder cadeau geven, lekker ongemakkelijk laten voelen }:)

Als jij nu niks geeft, geef je hem gelijk, en dan denkt hij dat het oke is om niks te geven.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:30

Ik zou ook echt not amused zijn denk ik. Gelukkig is vriendje de afgelopen 10 jaar de liefste, dus ook op mijn verjaardag.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:32

Hier zou ik ook echt teleurgesteld over zijn. Het is idd een kleine moeite, al trakteert ie gewoon op een etentje of zo...

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:34

hmm wij geven elkaar ook niet wat op verjaardagen.. Of soms een kleinigheidje..

Maar hij verrast me wel zo met een nieuwe vriezer en stofzuiger etc. Heb dat liever dan dat hij mij wat geeft want dat "hoort" zo..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:36

Mariska88 schreef:
hmm wij geven elkaar ook niet wat op verjaardagen.. Of soms een kleinigheidje..

Maar hij verrast me wel zo met een nieuwe vriezer en stofzuiger etc. Heb dat liever dan dat hij mij wat geeft want dat "hoort" zo..

Verschil is dat jullie er beide geen waarde aan hechten, maar ik hecht er wel onwijs veel waarde aan (en dan gaat het puur om het gebaar; al zou hij aanbieden als cadeau om de hele maand de afwas te doen bij wijze van)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:37

Iemand die om zijn eigen kado'tje vraagt zou van mij al helemaal niets meer krijgen :n

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:38

miepmiep1 schreef:
Ik heb al 2 jaar niks gehad en ook zelfs met moederdag krijg ik niks. Ik mag dus wel eens gaan klagen als ik dit zo lees haha.

Waarom zou je op moederdag iets van je vriend moeten krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:39

inochiyo schreef:
miepmiep1 schreef:

Waarom zou je op moederdag iets van je vriend moeten krijgen?

Misschien heeft ze kinderen, mijn vader heeft to mijn 16e ieder jaar een moederdagscadeautje gekocht dat ik kon geven. :j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:40

Ts haar verjaardag is bijna twee maanden geleden. Ze heeft nog lang gewacht, tot vorige week, om er nog achter te vragen...

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:42

Ik geef er niet zo om,
maandje voor mijn verjaardag had hij een nieuwe stofzuiger besteld een dyson nog wel,
en daar ben ik veel gelukkiger mee dan een cadeau voor mijjn verjaardag :)

wel had hij heel lief een bos bloemen gehaald voor mijn verjaardag <3
maar echt iets moeten krijgen wel nee, niet nodig

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:44

Hm nou erg grappig zou ik het ook niet vinden. Maar mannen zijn soms gewoon erg eeh tja.... mannelijk... Als jij zegt dat je niks hoeft omdat je niks weet dan denken ze al snel: Oh dat is makkelijk, ze hoeft niks. Mannen lezen niet tussen de regels door he? Die snappen alleen wat je ze vertelt.

Ook al zou er nu nog iets komen dan zou ik nog niet blij zijn. 2 maanden later hoeft het niet meer. Laat maar zitten.