Google+ profiel zoeken door Gmail?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Google+ profiel zoeken door Gmail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 23:15

Goodevening! :wave:

Mijn moeder heeft een geweldig mailtje ontvangen van een kerel die ze niet kent :')
Hij heeft haar via facebook een vriendschapsverzoek verstuurd, maar aangezien ze hem niet kent heeft ze die geweigerd. Nu heeft ze een mail binnen in d'r hotmail. Het zou om een officier gaan die nu in Afghanistan zit.

Zijn mail wordt verstuurd onder de naam Edward, maar de g-mail waarmee de mail is verzonden begint met Jeremy :P
Nu is onze nieuwschierigheid gewekt wie deze vent nou echt is...vooral omdat zijn bericht nogal..zwijmel was :') (laten we het zo zeggen, het klinkt als een vent die menig vrouw wel wil :') Met zijn liefde voor films kijken, boeken lezen, bij het haardvuur lekker tegen je aan gekropen, genieten van de bergen om zich heen en ga zo maar door :'))

Dus bij deze de vraag; op welke manier kunnen we achterhalen wie hij is? We willen een beetje gaan catfishen (ach...'s avonds...en we zijn nieuwsgierig _O-). Mijn moeder heeft het vriendenverzoek natuurlijk al geweigerd :P Dus we kunnen zijn profiel op facebook niet terug vinden. Naam intypen leverde nog niks op :P

Help? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:30

Dat is een nigeriaan.
die sturen berichten naar vrouwen op fb. Is ze weduwe? Mijn schoonmoeder en een collega zijn weduwen en die krijgrn om de haverklap die berichten. Idd mannen die in het leger zittrn zogenaamd.

edit;

dr phil heeft er een aflevering over gemaakt waarbij ze die man gebeld hebben en dus 1 of andere nigeriaan aan de telefoon kregen :')
helaas was die vrouw er wel ingetrapt en heefr duizenden dollars aan hem gestuurd..
klinkt dom en is het ook maar er zijn wel een hoop vrouwen die er in trappen....

Tigress

Re: Google+ profiel zoeken door Gmail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 23:34

Nee, maar mijn pa heeft nog niet bevestigd op fb dat ze getrouwd zijn _O- Telt dat ook? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:38

Jep :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 23:43

Oh geweldig _O- En hoe wil hij dat geld aftroggelen dan? Zielig berichtje over hoe hard hij financiele steun gebruiken kan? :P Ik krijg namelijk haast zin om met hem te gaan mailen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 00:00

Ze bouwen een band op met eenzame vrouwen en krijgen ze idd zo ver dat ze uiteindelijk geld overmaken. Google maar eens op die aflevering van dr phil!

Ik had ook een keer een mail over mn paard in slecht geschreven engels haha, zonder enige vragen er in, nee ze wilden m kopen maar dan wel met cheque betalen (ofzoiets)
toen heb ik teruggestuurd dat ik rr wel iets eerlijk bij moest vertellen ;mijn paard had mijn oom opgegeten en had nog steeds kannibalistische neigingen. Ook had hij een 3e oor.

kreeg een mail terug dat ze hem graag wilden hebben en of ik nou akkoord ging. :') :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 00:02

_O- Geweldig :')
Ik denk dat ik even mee ga spelen met de beste man :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 00:35

Ik ben heel benieuwd naar je vorderingen! :')

Wil je ons op de hoogte houden? :P

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 01:08

haha ja hoor :'D Een even kijk hoelang we hem bezig kunnen houden. Eentje die hij aan het lijntje denkt te houden erbij, is een slachtoffer minder :Y)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 05:20

Briljant Tig!! _O- Ik lees ook even mee. :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 10:24

Bezig met een mailtje opstellen, hoe een mens kan genieten van een binnenpretje _O-

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:26

heb je geen foto van hem dan kan je hem ook via google opzoeken op foto zoeken.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:30

Lekker heel lang aan het lijntje houden (maar ze hebben geduld, ik heb op een docu gezien dat sommige het wel 3 jaar volhouden).
Nou ja dat is dan niet steeds dezelfde, het zijn hele "bedrijven" met mensen achter de computer die de hele dag dit soort mails sturen.
Maar lekker lang aan het lijntje houden dus en dan geld aan hem vragen!! haha :P

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 11:34

Dat ben ik wel van plan Arrabel :P Ik heb eens een belgische documontaire erover gezien, alleen waren dat dan vooral spellen die ze gewonnen hadden. Aangezien deze zwijmelvent een andere insteek leek te hebben was ik er verrast over, maar het kwartje viel nu tenminste wel :j Ben benieuwd wanneer hij over geld gaat beginnen _O-

Helaas heeft mijn moeder zijn vriendschapsverzoek geweigerd geerte, en nu kan ze hem niet meer terug vinden :') Anders hadden we even google imagesearch gedaan :P

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:35

_O- nu wil ik ook zo'n mailtje. Gewoon om het erom te doen :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 11:37

Ik weet niet of ik zijn mailtje hier in het topic mag zetten, anders stond het mailtje er bij voor jullie :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:43

Maar kan hij niet achter jullie adres komen?Geen verstand van hoor.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:50

Klinkt inderdaad als een catfish... Ik vind het fascinerend dat mensen daadwerkelijk geld over maken naar zo'n pippo's :D

Mmm kanibalistische mens-etende paarden... Ik snap wel waarom die mensen dat paard wilde hebben... Sorry meneer agent... Mijn paard heeft de betreffende persoon inderdaad opgegeten... Ik kon hem echt niet tegenhouden... Maar mevrouw: u heeft toch al een jarenlang slepende vete met het slachtoffer? Weet u zeker dat u er niets mee te maken heeft? :P

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 12:37

haha jah :')
Ik heb hem nu gestuurd;
Hello Edward,

How nice of you to mail me. You sound like a great man.
I am mailing you trough my other e-mail adress, the other one is for facebook only.

How are you doing over there? It must be hard in Afghanistan. Do you have a nice famlily waiting for you when you're coming back? Kids maybe? I love children, they're just great!

I love to walk in the woods with my dogs. The silence...the wind through the trees, the birds singing loud and clear.
I like listening to music, and drinking hot chocolatemilk on a cold winterevening.

Regards,
me

Mijn moeder heb ik net op de hoogte gebracht van het mailtje terug, die lag dubbel en was benieuwd wanneer hij geld nodig was :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:39

Vooral ook over je mooie grote huis beginnen en je voorliefde voor lekker eten en mooie kleding. *grin* ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 12:51

:') hahaha dat zal ik er de volgende keer even bij zetten _O-

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:59

:')

Ben wel benieuwd wat hij nu gaat antwoorden!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:28

Dit word een leuk topic! :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 14:01

We hebben beet! :')
Hij heeft gereageerd. Even dachten we dat het gewoon echt misschien een arme ziel was _O- Hij stuurde een foto mee, en mijn moeder herkende zijn foto. Maar ik nie gek nie, ik google imagesearch doen :')
Hij heeft een foto bewerkt en op een naamplaatje ''WINTER'' gezet. Geweldig, als je inzoomt zie je dat de pixels niet overeen komen, en op internet vond ik dezelfde foto maar dan staat er ''PACE'' op het naamplaatje, en nog weer bij een andere ''MILLER''. Toen we dat zagen hebben we officieel besloten hem aan het lijntje te gaan houden :')

Over hoe hij mijn moeder gevonden zou hebben zegt hij;
''As an intelligence officer we have our way of getting information on people we want, I saw your profile and i liked you and decided to get in contact with you to see if things will work out between us.''

Verder is hij al heel ambitieus over te toekomst. Hij zegt dat hij uit Miami komt. Door zijn werk in het leger is hij al op veel plekken geweest, maar zoals hij dan zegt;
'' I find myself so interested to settle in your country, I want to establish contact with you to show me the other side of life as a civilian while in your state.''

Waarom zou je in godsnaam Miami inruilen voor een koud kikkerlandje waar men al miept over negerzoenen en zwarte pieten _O-

''As a military officer, I love physical games, the sea, and the beauty of mountain peaks. I love attending concerts, and listening to classical music.''
Bergtoppen hier in Nederland...Het hoogste is in Limburg dacht ik? :') Dan hebben we het over een heuvel van, volgens wikipedia, 322,7 meter. Succes met je bergtoppen vinden hier jongen +:)+

Okey, hier gaan we eens even op inhaken :D

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:04

_O- Mijn evil side houdt hier echt té erg van _O- _O- _O-