Die stapel was..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Die stapel was..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 13:52

Je kent het wel, en (bijna) iedereen zal ook wel zo'n stapel hebben: kleding die je al een keer gedragen hebt maar die nog niet vies is of die je nog een keer wil dragen voor het de was in gaat.
Maar waar laat ik dat?

Ik vind het niet echt fijn om dat weer terug in de kast te hangen/leggen want het ruikt uiteraard toch iets minder fris als de schone was. Maar om het nou over een stoel te hangen is ook weer zo wat.
Ik wil nu echt mijn kamer eens definitief opruimen en dan echt álle zooi weg, dus ook die stomme stapel..

Maar waar laat ik die kleren dan?
Heeft er iemand ideeën? Suggesties of tips? :')
Oh en kom niet aan met gewoon meteen in de was gooien na het gedragen te hebben, ik heb niet zoveel kleren en als ik alles na 1x in de was moet gooien loop ik de halve week naakt rond..

senna21

Re: Die stapel was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:53

Een aparte plank in je kast daarvoor reserveren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:55

Ik hang het eerst aan mijn kapstok van de action achter de deur en als het een paar dagen gehangen heeft leg ik het terug in mijn kast. Ik heb niet zo'n grote kamer dus het kan niet anders. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:55

Zo een staand kledingrek. Kun je het netjes ophangen.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:57

Ik hang mijn kleren vaak een dag/nacht buiten, dan ruikt het meestal weer lekker fris. Als dat niet zo is, gooi ik het alsnog in de was :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:57

SuperAssie schreef:
Je kent het wel, en (bijna) iedereen zal ook wel zo'n stapel hebben: kleding die je al een keer gedragen hebt maar die nog niet vies is of die je nog een keer wil dragen voor het de was in gaat.
Maar waar laat ik dat?

Ik vind het niet echt fijn om dat weer terug in de kast te hangen/leggen want het ruikt uiteraard toch iets minder fris als de schone was. Maar om het nou over een stoel te hangen is ook weer zo wat.
Ik wil nu echt mijn kamer eens definitief opruimen en dan echt álle zooi weg, dus ook die stomme stapel..

Maar waar laat ik die kleren dan?
Heeft er iemand ideeën? Suggesties of tips? :')
Oh en kom niet aan met gewoon meteen in de was gooien na het gedragen te hebben, ik heb niet zoveel kleren en als ik alles na 1x in de was moet gooien loop ik de halve week naakt rond..

Really?

als het goed genoeg is om nog eens te dragen is het toch ook goed genoeg om in je kast te hangen. En anders leg/hang je toch van die geurzakjes in de kast, ruikt ook alles (weer) lekker.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:58

Gewoon op de grond dumpen en na een paar dagen bedenken dat het toch beter in de was kan :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:59

Kaus schreef:
Gewoon op de grond dumpen en na een paar dagen bedenken dat het toch beter in de was kan :j

En dan je moeder: "DENK JE DAT WASSEN MIJN HOBBY IS OFZO? ZO WERKT DAT HIER NIET MARLINDE!!!"

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 14:01

Amaris: Ja mijn brein werkt nogal raar :')
Ik heb het niet over zweterige truien die ik terug mijn kast in probeer te proppen hoor, maar een jeans is bij mij niet na 1 dag al vies, die draag ik rustig een paar dagen, alleen dan niet achter elkaar, maar heb het dan liever niet weer tussen de schone was liggen :')
Kaus: Ja zo werkt het hier momenteel wel ja.. haha
MarlineRooz: Ik doe mijn eigen was dus heb er alleen mezelf mee haha :P

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:02

:')

Ik doe het dan gewoon weer terug in de kast. Anders is de puinhoop helemaal niet meer te overzien.

Anoniem

MarlindeRooz schreef:
Kaus schreef:

En dan je moeder: "DENK JE DAT WASSEN MIJN HOBBY IS OFZO? ZO WERKT DAT HIER NIET MARLINDE!!!"

Wellicht zelf wassen? :')

Ik kan je er geen antwoord op geven trouwens hoor :') Sinds ik ben gaan samenwonen ben ik tot de conclusie gekomen dat het met mij in ieder geval nóóit meer goed komt en m'n vriend is geloof ik net zo erg; inmiddels word alles gewoon terug een la in gepropt of in de badkamer op het kleine kastje.. :')

Paisano

Wij hebben beide een mooie grote mand naast het bed staan waar we dat soort was in doen :)

Kaus schreef:

Al komt dit bij mij ook nog vaak voor :o
Laatst bijgewerkt door Paisano op 24-09-14 14:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:03

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

palousa_boy

MarlindeRooz schreef:
Kaus schreef:

:)*

Zelf in de wasmachine gooien :+

Anoniem

Oh en dat dumpen doe ik inderdaad ook iets te vaak.. :+ Nu met de kat leer ik het wel steeds vaker af trouwens :') Mooiste verstopplaats ooit voor dat beest..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:05

Zelf wassen wil ik best hoor, maar mijn moeder is huisvrouw dus het is eigenlijk haar werk! :D
Als de wasmand vol is dan kiep ik hem wel eens om, en selecteer ik alles op kleur. Zodra mams thuis komt hoeft ze dan alleen het nog maar in de machine te doen. We zijn hier btw met 5 thuis. :j

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 14:06

Zoals ik al zei, ik was zelf haha dus niemand hoeft te zeuren als het een week op de grond ligt behalve ikzelf :')

Misschien is een aparte plank in de kast wel een goed idee, had toch al een heel vak over :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:07

Het is eigenlijk haar werk? :') Het is je moeder, geen personeel hoor.... :+

Wij waren thuis ook met 5, en met een veestapel aan huisdieren maar we deden gewoon met z'n allen de was....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:09

chelle_dora schreef:
Het is eigenlijk haar werk? :') Het is je moeder, geen personeel hoor.... :+

Wij waren thuis ook met 5, en met een veestapel aan huisdieren maar we deden gewoon met z'n allen de was....

Hier zijn de taken anders verdeeld, en het is ook geen personeel??? Het lijkt me meer dan logisch dat als zij thuisblijft voor de kinderen en het huishouden dat ze dat dan ook doet? :+ Ik doe genoeg andere klusjes wanneer mijn moeder werkt (2 halve dagen) bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:10

Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.. Het kwam over alsof het je personeel was..

Het lijkt me niet meer dan normaal dat je je eigen troep opruimt.. En ja, ik had ook een thuisblijfmoeder dus dat heeft er weinig mee te maken maar goed, ieder z'n eigen opvoeding natuurlijk :j

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:11

Ik weet niet of je vaak op je bureaustoel zit, maar anders hang je het daar overheen?
Hoe veel tijd heb je er tussen voordat je iets weer opnieuw aandoet? Ik doe het of twee dagen achter elkaar aan, of het gaat meteen in de was (of nou ja, in theorie gaat het meteen in de was, meestal ligt het eerst een weekje op de grond).
Broeken doe ik vaak wel langer aan, die hang ik over mijn bureaustoel heen of leg ik op mijn bed.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:13

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:13

Ja dat ook, dan moet wasmiddel X er weer in en niet te veel etc. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:15

Een kapstok in de hoek waar je het aan kan hangen?

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:19

Ik weet niet hoe groot je woonruimte is, dus of dit kan bij jou, maar ik heb bij een raam op de overloop een aantal haken in 't schuine dak gemaakt waaraan ik dan dit soort was kan laten hangen. Lucht dan lekker want hangt voor 't open raam, en hangt niemand in de weg.